Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb haar even lekker gepoetst, vond ze heerlijk! Daarna eventjes de stal uit, want ik wilde de mest eruit halen. Het is heel gek, want het ene moment loopt ze stokkreupel en het andere moment loopt ze echt al een stuk normaler. Niet helemaal goed, maar wel veel beter..

Zou niet weten waar dat ineens vandaan moet komen maar je weet het maar nooit...
Blijft een shetlander he
Ze loopt nog niet goed, maar steunt er al wel meer op heb ik het idee. Verder geen veranderingen of wat dan ook, dus we moeten het nog maar even aanzien denk ik, en geduld hebben.. 

Gek zeg!
Ze loopt nog niet helemaal zuiver weer, maar niet meer zo aan het strompelen als eerst..! Denk dus echt iets te kort bekapt, aangezien het elke dag weer wat beter wordt

Ze loopt inmiddels ook weer gewoon de overdag gewoon lekker de hele dag buiten, net als normaal.

Ze heeft echt zo'n lief hoofdje!!

Ze wordt ook wel ietsje dikker, maar ik geef d'r al minder hooi omdat ze dus stilstaat. Hopen dat dat helpt 

Als ik ga lange lijnen en er liggen overal plassen water, dan wil ze het liefst omdraaien en weer weg rennen. Maar de aanhouder wint, want na een beetje aandringen ging ze er uiteindelijk doorheen!
Ze hoeft echt niet door elke plas heen die we tegenkomen, maar als ik haar vraag er doorheen te lopen moet ze niet omdraaien en hard wegrennen 

Al heeft ze waarschijnlijk wel weer een poosje vakantie nu, gisteren is na wedstrijd m'n pony (andere dan Luna dus) op m'n voet gesprongen. Doet echt veel pijn en kan er dus ook nauwelijks op lopen. Denk zwaargekneusd, maar gebroken is nog niet uitgesloten. Naar de huisarts gaan in het weekend werkt hier echt niet, we wonen in een heel klein dorp dus zouden dan eerst weer naar een stad moeten gaan etc. Morgen dus maar hier naar de huisarts