Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol013 schreef:Ik heb het topic bekeken maar ben nog maar 3 namen met een W tegen gekomen en dat was voor een merrie.
Mijn stoere 3,5 jarige ruin mag nog voorzien worden van een nieuwe naam met een W. het is een donker bruine, klein, compact, speels, mensgericht en stoer beest met een blije kop. Wordt mijn veelzijdige sportpaard nadruk op eventing. Hij is van Winnin.gmood (vd a.renberg) x f.armer. Ik heb er zelf al zoveel bedacht maar na een jaar nog geen goede naam gevonden. Lang of kort mag. Niet te pretentieus (hij heet nu w.inning b.oy) maar hoeft ook zeker niet te simpel Help!
[ [url=m/F6Zccf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vindt Winnin.gmood echt een super leuke naam maarja.....
pol013 schreef:renskep schreef:Hoe noemt je 'm nu dan? (Als je m uit de wei haalt bijvoorbeeld )
eh.... flappie......
omdat hij nog zo jong en deuzig kijkt. Maar zo kan hij niet de rest van zijn leven door......
troi schreef:Mijn quarter is in een paar jaar gegroeit van ranglaagste naar opperhoofd van de groep.
Zijn roepnaam, Treasure, wordt meestal afgekort tot TresjeBesje, niet echt een naam voor een toch wel vrij stoer paard. Eigenlijk zoek ik dus een andere roepnaam maar echt inspiratie heb ik niet. Hebben julllie misschien ideeen?
Het is een ruin en het moet het liefste beginnen met een T, kort zijn (dat roept lekker), in het engels of nederlands en als het wat te maken met zijn stamboeknaam (LS Sweet Treasure) zou ik het wel mooi vinden!
Bij voorbaat dank!
peetjjuh schreef:Voor het nsps (Shetlander) moet ik dit jaar een naam met een k. Ligt het aan mij, of is de k zo'n verschrikkelijke letter?! Haha.. Heb alle paarden/honden/baby namen sites al afgestruind... Dé naam denk ik nog niet te hebben. Misschien heeft iemand een leuk idee. Graag een korte naam (1 of 2 lettergrepen), makkelijk uit te spreken. Heb zelf al wel een lijstje, hengstennamen heb ik denk ik wel nu.. Maar voor een merrie.. Lastig!!
peetjjuh schreef:Voor het nsps (Shetlander) moet ik dit jaar een naam met een k. Ligt het aan mij, of is de k zo'n verschrikkelijke letter?! Haha.. Heb alle paarden/honden/baby namen sites al afgestruind... Dé naam denk ik nog niet te hebben. Misschien heeft iemand een leuk idee. Graag een korte naam (1 of 2 lettergrepen), makkelijk uit te spreken. Heb zelf al wel een lijstje, hengstennamen heb ik denk ik wel nu.. Maar voor een merrie.. Lastig!!