Waar zijn de nuchtere sloeberruiters gebleven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Waar zijn de nuchtere sloeberruiters gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 12:58

Ja mijn kleding matcht ook totaal niet :P

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 15:05

Haha, ik rij in t weekend soms gewoon in mijn luipaardprint huisbroek met nep uggs van de primark...tokkie gehalte behoorlijk maar vindt t zo lekker haha

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 15:12

Ik rij in mijn oude kleren. Van mijn favoriete rij spijkerbroek is de rits stuk, maar met sloebertrui zie je daar toch niks van <<) . En ik gebruik nog wel eens mijn oude dressuurhandschoentjes of rij met alleen jodhpurs als het warm is.. Mooie dressuur/western mix hehe.

En mijn gewonnen witte rijbroek van lang geledistan heb ik heel barbaars gebruikt op trektocht in Spanje.. Minder warm dan mijn zwarte :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:24

barbaras schreef:
Haha, ik rij in t weekend soms gewoon in mijn luipaardprint huisbroek met nep uggs van de primark...tokkie gehalte behoorlijk maar vindt t zo lekker haha

Haha, heerlijk!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:41

barbaras schreef:

*\o/* *\o/* *\o/*
Zo heb ik een luipaardprint dekje en een luipaardprint rijbroek :') Ben totaal niet van de setjes (ook eerder een sloeberruiter) eigenlijk, maar deze vond ik te leuk om niet te doen.

mascha_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:08

Hier een wedstrijdruiter maar thuis ook gewoon sloeber die net zo lief en JUIST door t bos crosst. Ook om mijn paarden fit te houden in t lijf en hoofd maar ook omdat t fijn is! En ja ik heb ook nette kleren voor training buiten huis of wedstrijd, en ik ga ook in rijkleren overal heen en mn trainingslaarzen zitten gaten in.. kan toch prima samen vind ik. En kijken naar paarden lichaam en of alle harnachement in orde is en past vind ik juist iets positiefs die misschien meerdere sloebers ook mee moeten nemen. Maar dat is mijn mening :j

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:17

mascha_king schreef:
Hier een wedstrijdruiter maar thuis ook gewoon sloeber die net zo lief en JUIST door t bos crosst. Ook om mijn paarden fit te houden in t lijf en hoofd maar ook omdat t fijn is! En ja ik heb ook nette kleren voor training buiten huis of wedstrijd, en ik ga ook in rijkleren overal heen en mn trainingslaarzen zitten gaten in.. kan toch prima samen vind ik. En kijken naar paarden lichaam en of alle harnachement in orde is en past vind ik juist iets positiefs die misschien meerdere sloebers ook mee moeten nemen. Maar dat is mijn mening :j

Tuigage moet passen, punt, uit. Daar heb ik zeker oog voor, net als dat ze gezond in hun vel moeten zitten, maar een fuchsia dekje bij een rode jas en donker blauwe rijbroek word ik niet warm of koud van, desnoods met paars/grijze chaps (die Italianen hebben soms maffe kleuren) en bruine jodhpurs.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:34

Jaa tuig moet zeker gewoon goed passen!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:36

Ik heb wel rijkleding maar zit er vaak zat op in een gewone spijkerbroek ofzo. Dekjes en setjes hebben me nooit geboeid. Als het maar past op je paard. Kleuren enzo boeit me niks :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:42

Ik heb knalblauwe peesbeschermers, de achterste zijn dan weer lichtblauw (even de naam vergeten). En dan een knalrood dekje.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:43

Cinnepin schreef:
Ik heb wel rijkleding maar zit er vaak zat op in een gewone spijkerbroek ofzo. Dekjes en setjes hebben me nooit geboeid. Als het maar past op je paard. Kleuren enzo boeit me niks :D

Dat inderdaad. Heb geen setjes en stap ook in spijkerbroek op. Pony staat 24/7 buiten dus regelmatig modderknol. Vind het overigens wél belangrijk hoe hij beweegt. Dus wanneer korter loopt kijk ik meteen het tuig na of de hoeven oid.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:45

ja die van mij staat ook altijd buiten maar kan zelf naar binnen en die ziet er ook wel eens uit.....
Maar idd ik hou ook in de gaten dat ie geen pijntjes heeft...ik rijd ook niet zo heel veel :D En als ik rijd is het eigenlijk in de woonwijk of bos :D