Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
barbaras schreef:Haha, ik rij in t weekend soms gewoon in mijn luipaardprint huisbroek met nep uggs van de primark...tokkie gehalte behoorlijk maar vindt t zo lekker haha
mascha_king schreef:Hier een wedstrijdruiter maar thuis ook gewoon sloeber die net zo lief en JUIST door t bos crosst. Ook om mijn paarden fit te houden in t lijf en hoofd maar ook omdat t fijn is! En ja ik heb ook nette kleren voor training buiten huis of wedstrijd, en ik ga ook in rijkleren overal heen en mn trainingslaarzen zitten gaten in.. kan toch prima samen vind ik. En kijken naar paarden lichaam en of alle harnachement in orde is en past vind ik juist iets positiefs die misschien meerdere sloebers ook mee moeten nemen. Maar dat is mijn mening
Cinnepin schreef:Ik heb wel rijkleding maar zit er vaak zat op in een gewone spijkerbroek ofzo. Dekjes en setjes hebben me nooit geboeid. Als het maar past op je paard. Kleuren enzo boeit me niks