Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
filou schreef:Ik weet niet of dat in de vorige 13 pagina's al is vermeld, maar hij is weer vrijgelaten met een boete..... zo'n vent laat je toch niet meer vrij!
Waarschijnlijk doet hij het al aardig lang!
Hoe is het iegnelijk afgelopen met dat drachtige paard??
FlairS schreef:Met Vaantje gaat het nu redelijk.Markies lijkt wel weer aardig de oude.
xKatleentjex"]
[quote="filou schreef:Ik weet niet of dat in de vorige 13 pagina's al is vermeld, maar hij is weer vrijgelaten met een boete..... zo'n vent laat je toch niet meer vrij!
FlairS schreef:
Hij ontloopt zijn straf echt niet!Hij heeft zoals ik het begrepen heeft het geval van vorige week bij de andere stal ook bekend.We wachten op de rest.
Nu even over de oproep om zijn leven zuur te maken:Natuurlijk spelen bij ons ook allerlei wraakgedachten door ons hoofd.Ik heb de meiden van stal opgeroepen om vooral de hersens erbij te houden en je nu niet te veel laten leiden door emoties(en dat is verdomde moeilijk)Alleen heb je er niks aan en krijg je op een gegeven ogenblik de situatie dat de politie en andere instanties je niet meer serieus nemen.Neem van mij aan:Er wordt volop aan gewerkt.De plaatselijke dierenbescherming heeft contact met mij gezocht omdat zij overspoeld werden door telefoontjes en ook de landelijke inspectiedienst van de dierenbescherming is er mee bezig.Dus het is al heel mooi!
FlairS"]
[quote="xKatleentjex"][quote="filou schreef:Ik weet niet of dat in de vorige 13 pagina's al is vermeld, maar hij is weer vrijgelaten met een boete..... zo'n vent laat je toch niet meer vrij!
Llewella schreef:Wellicht een tip voor degene die het te kwaad hebben:
Zet dat gevoel om in iets positiefs, zoals het steunen van een van de stichtingen tegen dergelijke mishandelingen.
De dader mag zeker zijn straf niet ontlopen door wraakgevoelens jegens hem.
FlairS"]
[quote="Llewella schreef:Wellicht een tip voor degene die het te kwaad hebben:
Zet dat gevoel om in iets positiefs, zoals het steunen van een van de stichtingen tegen dergelijke mishandelingen.
De dader mag zeker zijn straf niet ontlopen door wraakgevoelens jegens hem.