Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:38

Ik moet zeggen dat ik al enige tijd geleden een fijne waakhond uit het asiel was gaan halen... Ben benieuwd wat er in de Telegraaf komt. Wil iemand het bericht scannen?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 19:50

Ik heb 2 honden.Een ervan was niet op het erf.De ander lag ,toen degene die voert binnenkwam,prinsheerlijk te maffen in zijn mand in de zelfde stal waar die malloot aan de gang was.Deze 2e hond is trouwens een volwassen Sint Bernardreu.Ook al zou hij niks doen,dan zou dat alleen al genoeg hebben moeten zijn om hem af te schrikken.Onze gedachten gaan dan ook steeds meer in de richting van verdoven of dat hij heel goed met dieren kan communiceren.In dat geval heeft hij tot op heden zijn roeping gemist Verward

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:12

Ik weet niet of dat in de vorige 13 pagina's al is vermeld, maar hij is weer vrijgelaten met een boete Verdrietig ..... zo'n vent laat je toch niet meer vrij! Boos! Waarschijnlijk doet hij het al aardig lang!
Hoe is het iegnelijk afgelopen met dat drachtige paard?? Verdrietig

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:18

filou schreef:
Ik weet niet of dat in de vorige 13 pagina's al is vermeld, maar hij is weer vrijgelaten met een boete Verdrietig ..... zo'n vent laat je toch niet meer vrij! Boos! Waarschijnlijk doet hij het al aardig lang!

Bedoel je vrijgelaten, kleine boete betaalt en hij krijgt voor de rest HELEMAAL NIETS?????? Rolleyes Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Als de politie hem zomaar laat gaan en het onderzoek is afgelopen, dan is het nu tijd om zijn leven zuur te maken. misschien pleegt hij wel ooit eens zelfmoord Boos!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:28

Ik neem aan dat het onderzoek nu nog loopt en dat die kleine boete van de vorige keer was?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:44

Misschien toch tijd voor een Rottweiler

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:44

FlairS schreef:
Met Vaantje gaat het nu redelijk.Markies lijkt wel weer aardig de oude.

is hij ook met markies bezig geweest dan??? Rolleyes
gelukkig is hij nog niet bij meier geweest....
maar ik hoop dat hij er niet mee door gaat.....!
en wat zielig van Wilma Verdrietig
ik dacht dat ze gewoon van ouderdom was gestorven...
maar veel sterkte.

henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:46

Beste Mensen,

Ik heb gehoord dat de adresgegevens van de desbetreffende persoon over internet rondgaat......aub laat dat anders ontloopt hij zijn straf!! De rechter zal in veel gevallen zeggen dat diegene reeds meer dan genoeg gestraft is.

Ik had maandag al de gegevens...

Er zijn meer zaken bekend waarbij daders de straf hebben ontlopen!!

Met vriendelijk henk ten Napel

Stichting zinloosgeweld tegen dieren

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:48

Henk heb je even de pb gestuurd met een link

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 20:48

xKatleentjex"]
[quote="filou schreef:

Bedoel je vrijgelaten, kleine boete betaalt en hij krijgt voor de rest HELEMAAL NIETS?????? Rolleyes Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Als de politie hem zomaar laat gaan en het onderzoek is afgelopen, dan is het nu tijd om zijn leven zuur te maken. misschien pleegt hij wel ooit eens zelfmoord Boos!
[/quote]

Hij ontloopt zijn straf echt niet!Hij heeft zoals ik het begrepen heeft het geval van vorige week bij de andere stal ook bekend.We wachten op de rest.
Nu even over de oproep om zijn leven zuur te maken:Natuurlijk spelen bij ons ook allerlei wraakgedachten door ons hoofd.Ik heb de meiden van stal opgeroepen om vooral de hersens erbij te houden en je nu niet te veel laten leiden door emoties(en dat is verdomde moeilijk)Alleen heb je er niks aan en krijg je op een gegeven ogenblik de situatie dat de politie en andere instanties je niet meer serieus nemen.Neem van mij aan:Er wordt volop aan gewerkt.De plaatselijke dierenbescherming heeft contact met mij gezocht omdat zij overspoeld werden door telefoontjes en ook de landelijke inspectiedienst van de dierenbescherming is er mee bezig.Dus het is al heel mooi!

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:49

Ik ga morgenvroeg maar even een Telegraaf halen.
Ik hoorde het vanmorgen ook nog bij Edwin Evers op 538.

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:51

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:52

FlairS schreef:

Hij ontloopt zijn straf echt niet!Hij heeft zoals ik het begrepen heeft het geval van vorige week bij de andere stal ook bekend.We wachten op de rest.
Nu even over de oproep om zijn leven zuur te maken:Natuurlijk spelen bij ons ook allerlei wraakgedachten door ons hoofd.Ik heb de meiden van stal opgeroepen om vooral de hersens erbij te houden en je nu niet te veel laten leiden door emoties(en dat is verdomde moeilijk)Alleen heb je er niks aan en krijg je op een gegeven ogenblik de situatie dat de politie en andere instanties je niet meer serieus nemen.Neem van mij aan:Er wordt volop aan gewerkt.De plaatselijke dierenbescherming heeft contact met mij gezocht omdat zij overspoeld werden door telefoontjes en ook de landelijke inspectiedienst van de dierenbescherming is er mee bezig.Dus het is al heel mooi!

mijn complimenten OK dan!

Meiden hou jullie taai he Ach gut

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 20:52

Dat bij Evers kan nooit serieus geweest zijn.Ik heb het zelf niet gehoord,maar van verschillende mensen hoorde ik dat het een beetje in het belachelijke getrokken werd Verward

christiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:54

maar ben inidergeval blij dat ze het hier niet bij laten....

henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:56

flair ben je thuis? kan ik je ff bellen Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:57

FlairS"]
[quote="xKatleentjex"][quote="filou schreef:

[/quote]

[/quote]

Dan is het goed Ik had alleen even schrik dat filou zei dat ze hem helemaal lieten lopen, als het gerecht zijn werk goed doet moeten wij inderdaag ons hoofd koel blijven houden, ik zou niet willen dat hij zijn straf ontloopt OK dan!

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:57

Ze deden er een beetje lacherig over omdat in dat stuk wat ze voorlazen het over opgezette schaamlippen ging en aanranding.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 21:01

henk schreef:
flair ben je thuis? kan ik je ff bellen Lachen

Ik heb je een pb gestuurd met mijn nummer

henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:03

had dik al gezien Lachen)

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:03

Wellicht een tip voor degene die het te kwaad hebben:

Zet dat gevoel om in iets positiefs, zoals het steunen van een van de stichtingen tegen dergelijke mishandelingen.

De dader mag zeker zijn straf niet ontlopen door wraakgevoelens jegens hem.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 21:04

Haha!

henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:05

geloof me maar......rustig afwachten en de rust bewaren...is de enige oplossing.....

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 21:06

Llewella schreef:

Zet dat gevoel om in iets positiefs, zoals het steunen van een van de stichtingen tegen dergelijke mishandelingen.

Heel goed idee!!!!
Zie onderschrift!Die meiden kunnen heel goed hulp gebruiken.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:08

FlairS"]
[quote="Llewella schreef:

Heel goed idee!!!!
Zie onderschrift!Die meiden kunnen heel goed hulp gebruiken.
[/quote]

Ik ben zelf al het een en ander aan het uitprinten om handtekeningen te verzamelen