volgend jaar ga ik maar gewoon twee dagen heen ipv alleen de cross, dan hoef ik niet moeilijk te doen met me computer haha!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaime_ schreef:MyHu schreef:@ Jaime_
Had jij een staartje? Dan had ik je gezien.
Ik heb 1 valpartij gezien en een weigering. Was minder spectaculair dan vorig jaar haha. :Q Volgend jaar misschien ook vrijwilliger worden haha.
Maar verder vond ik het leuk. De Nederlanders hebben netjes gereden, alleen jammer van (naam kwijt, Nederlandse deelneemster die uitviel, ik geloof bij jouw hindernis, 18)
Gelukkig zat het weer mee. Het parcours was tevens wel erg anders.
Ja klopt! Kan goed zijn dat ik dat was![]()
Voor vrijwilliger moet je minstens 16 zijn geloof ik. Ik denk dat jij floorinoor ofzoiets bedoelt, die viel inderdaad met haar paard op 18a. Reageerde trouwens behoorlijk onsportiefmaargoed, opzich is het logisch dat je baalt..
In totaal hebben wij 7x een val gehad van ruiter en/of paard, gelukkig allemaal zonder ernstige schade!
chelle_dora schreef:Bah, is er vandaag nog springen? Volgende keer maar weekendje ervan maken dan![]()
Mijn foto verslagje van de zaterdag staat inmiddels op bokt
[EV-ITP] [FOTO] Sfeerimpressie Military Boekelo
Vjestagirl schreef:Wij zijn toch ook maar gegaan. Ik vind het een heel apart sfeertje. Wat ik jammer vond is dat je eigenlijk heel weinig paard ziet, ook niet in het parcours. Je staat daar een beetje bij zo'n hindernis, en dan 1x in de 4 minuten komt er een paard langs, en dat is het dan. Heel bijzonder. Ook op het terrein, bij die fair, vind ik dat het zó weinig paard is.
We hebben wel n poosje lekker in de Huuskes tent gezeten, lekker wat gegeten en gedronken, beetje uitgekeken over het hoofdterrein.
Leuk om een keer gezien te hebben, maar ik denk wel de laatste keer dat we gegaan zijn.
rowo schreef:Mijn dag military zaterdag was top, maar is zo poedersuiker geëindigd. Een vriend die mee was is op de terugweg met de fiets verongeluktZo onwerkelijk dat hij er niet meer is.
De military zal dus altijd een hele nare bijsmaak houden.