Ik ben wel helemaal gek op dravers
maar dat is een beetje te offtopic..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
keona schreef:ik wil even off topic gaan.er word net zo als ik zelf al schreef veel over de arabieren geschreven dat mensen ze niet mooi vinden.ik ook hoor.maar kennen jullie dan alleen maar de show arabieren? of kennen jullie ook de renarabieren(sport arabieren) want deze lijken helemaal niet op de show paarden,en de ren arabieren vind ik dan wel weer mooi,zijn ook abslouut niet iel
NatasjavE schreef:Ik heb nog nooit van Europese warmbloedpaard gehoord, maar zou best kunnenEileen_ schreef:Nou dat os best veel..
ik he echt niks met die standaard engelse sportpaarden (kwpn sporttype, bwp, ...)
Je bedoeld het Europeese Warmbloedpaard?![]()
Welke van de KWPN types vind je niet leuk? Of gewoon allemaal niet?
Ik bedoel dan het Springtype, dressuurtype, het Tuigpaard of de Gelderse Paarden? Zijn namelijk allemaal KWPN maar wel erg verschillend van uiterlijk.Op de kleur na inderdaad.....daar is weinig variatie in

xRaisin schreef:Paint horse, tuiger, gelders, mustangs, PRE, Rockymountain. Quarters gaan ook nog wel, maar heb meer met paints.Nu ben ik best wel benieuwd welke rassen je wel leuk vind, haha
Er blijft niet veel meer over :p
amyz schreef:Maar t gekke is, ik vind tuigers en gelders juist wel weer geweldig. Die kunnen ook zo showenMaar dat zijn ze vaak ook, daar houd ik juist weer zo vanDie arrogante attitude...heerlijk!

Lusitana schreef:LolaCindy schreef:Ik vind sowieso alle arabieren iel...
Dat kan. Als je op (halve)trekpaarden valt, is een Arabier idd iel, maar ik kan je verzekeren dat er paarden zijn waarbij je het erbij moet vertellen dat het een Arabier is, omdat ze anders voor warmbloed worden aangezien....
erg ben ik hé? LolaCindy schreef:keona schreef:ik wil even off topic gaan.er word net zo als ik zelf al schreef veel over de arabieren geschreven dat mensen ze niet mooi vinden.ik ook hoor.maar kennen jullie dan alleen maar de show arabieren? of kennen jullie ook de renarabieren(sport arabieren) want deze lijken helemaal niet op de show paarden,en de ren arabieren vind ik dan wel weer mooi,zijn ook abslouut niet iel
Ik vind sowieso alle arabieren iel...
NatasjavE schreef:Lovethokkaa schreef:Nu ik xD
Ik vind lelijk (of beter gezegd mindermooi/minder leuk):
-Gelderse paarden ~ een vriendin van me heeft er 1, en die heeft zo n bolle neus, niet mijn smaak.
!
Gelderse horen geen ramskop te hebben.
Ze zullen er ongetwijfeld zijn maar het hoort niet.
Mijn Gelderse ruin,...
[ Afbeelding ]
vooral die sporttypes zijn niks voor mij. En als ze dan bruin zijn wil ik ze al helemaal niet