Gert van den Hof, held

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 01:55

Dat is zeker waar er zullen ook echt wel paarden zijn waarbij gert het ook niet voldoende voor elkaar krijgt

magriet

Re: Gert van den Hof, held

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:51

Mijn vriendin heeft meerdere paarden van groen naar het Z gereden. Hoe lang die daar is geweest weet ik niet.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:09

magriet schreef:
Mijn vriendin heeft meerdere paarden van groen naar het Z gereden. Hoe lang die daar is geweest weet ik niet.

dat zegt niet zo heel veel hoor....ik denk dat gert nog niet netjes een b proefje kan rijden,maar die maakt ze wel zadelmak :+

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:30

Ik vind het een held.
Voor veel paarden werkt het rustig opbouwen inrijden ook prima, maar ik denk dat dit voor een aantal lastigere paarden een goede uitkomst is. Het overvalt ze nu echt, ze hebben geen kans om er teveel overna te gaan denken en rare dingen te gaan uithalen.
Hij doet het allemaal wel snel, maar hij let ook heel goed op de reactie van het paard en blijft zelf erg rustig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:45

Manou_xxx schreef:
Ik denk zeker niet dat de paarden dit fijner vinden en dat het maar iets is in ons hoofd.. Als je ziet hoe deze paarden reageren en paarden die al een tijd grondwerk hebben gedaan is er echt wel een groot verschil. Mij lijkt het werken met een langere tijd gewoon fijner.. Zoiets moet je gewoon opbouwen. Wij halen toch ook niet in 1 dag ons rijbewijs of schooldiploma?

Nee mijn paard heeft over zn rijbewijs ook een jaar gedaan :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:47

Volgens mij vergeten veel mensen dat Gert niet alleen zadelmak maakt binnen een half uur op clinics.
Normaal gesproken neemt hij voor dit soort dingen minimaal 2 weken de tijd. Ik vind m ook geweldig. :j