Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:De enige op wie je boos kunt zijn is op jezelf, gezien je blijkbaar geen bijzondere gaven hebt in deze case. Daar heb noch ik noch Stef iets mee te doen. Ik heb slechts bemiddeld als tussenpersoon om "privacy" te waarborgen (en dus hot reading uit te sluiten) en Stef heeft aangeboden een foto te laten readen. Ik zie niet in wat er is om daar boos over te zijn.
Nogmaals het was niet mijn bedoeling (noch die van Stef) om een bepaalde uitkomst te bereiken.
Stef kan je meer info geven over wat de DA heeft gezegd en welke vragen daar nog over zijn, ik ken de pony verder niet dus daar kan ik geen informatie over geven.
stef schreef:cybrdynk, jammer dat je zo reageert. Zoals ik zei, het is geenszins mijn bedoeling iemand een hak te zetten. Ik had oprecht gehoopt antwoorden te krijgen op mijn vragen. Dat die niet komen is een teleurstelling. Aan de andere kant had ik er niet op gerekend, maar toch, die hoop he....
Dat je niets van het diertje af weet klopt, dat was de bedoeling ook. In mijn ogen hadden op zijn minst beenproblemen naar boven moeten komen, aangezien die zo duidelijk als wat waren, met ook een DA verklaring.
Singasong: Wat cybrdynk is maakt voor mij niet uit, het had een ieder kunnen zijn. In dit geval heeft cybrdynk mijn pony geread en had ze er niet verder naast kunnen zitten.
Dat cybrdynk aangeeft dat ze "gewoon" in de oude energie van voor het ongeluk zit vind ik een zeer matig excuus, want ook daarin klopt het niet, zoals ik in mijn eerdere post ook aangeef. De karakterschets die van de pony wordt gegeven zit er echt gewoon compleet naast.
ietjelover schreef:I geloof er eerlijk gezegd niet in .
Vooral doordat is eigenwijs en die dingen in de eerste reading.
Ik bedoel welke fjord is nou niet eigenwijs?
en ook "als ik iets zou moeten verzinnen zouden het de tanden zijn"
beetje raar?
Vjestagirl schreef:ietjelover schreef:I geloof er eerlijk gezegd niet in .
Vooral doordat is eigenwijs en die dingen in de eerste reading.
Ik bedoel welke fjord is nou niet eigenwijs?
en ook "als ik iets zou moeten verzinnen zouden het de tanden zijn"
beetje raar?
Heb je de rest van het topic gelezen? Of iig de eerste 2 à 3 pagina's?
stef schreef:Dat jij dat zo ervaart vind ik jammer, maar dat doe je jezelf aan. Het is niet mijn doel geweest je erin te laten lopen. Ik had serieus gehoopt op antwoorden.
In je eerdere bericht spreek je van dat je oude energie hebt door gekregen, en nu is het ineens je interpretatie ten opzichte van iets doods of levens? Dat snap ik niet.
stef schreef:Dat jij dat zo ervaart vind ik jammer, maar dat doe je jezelf aan. Het is niet mijn doel geweest je erin te laten lopen. Ik had serieus gehoopt op antwoorden.
In je eerdere bericht spreek je van dat je oude energie hebt door gekregen, en nu is het ineens je interpretatie ten opzichte van iets doods of levens? Dat snap ik niet.
cybrdynk schreef:Dit was flauw en niet de afspraak. Dit is wel degelijk iemand erin laten lopen en dan ook nog roepen dat het niet klopt.
Stef schreef:Dat jij dat zo ervaart vind ik jammer, maar dat doe je jezelf aan. Het is niet mijn doel geweest je erin te laten lopen.