3 readings van mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:53

Nav dit topic kreeg ik een idee. Ik wilde een reading voor elkaar krijgen, met zo min mogelijk achtergrond informatie. Hier heb ik Focussed een PB over gestuurd, of dit via haar kon (omdat er via mezelf veel te veel terug is te vinden).

De foto die ingestuurd is:
[ Afbeelding ]

Ik besef me dat ik hier misschien geen vrienden mee ga maken, maar dat is dan maar zo. Wat ik wel duidelijk wil hebben is dat het niet mijn doelstelling is geweest om iemand een hak te zetten of weet ik veel, maar ik kom daar later op terug.
Aangezien PB's niet openbaar gemaakt mogen worden, zal ik het in mijn eigen woorden verwoorden.

De reader komt met dat de pony in kwestie een nieuwschierig en alert type is, wat helder in het hoofd is, ondernemend met gedachten die nooit stil staan.
Het nieuwschierige en alerte en heldere herken ik. Het ondernemende opzich ook ewl, het "gedachten die nooit stil staan" niet.

Vervolgens: Pony rent graag even rond om haar lijf te voelen, alles even aan te spannen en dan weer te ontspannen. De pony is paardgericht en niet zozeer mensgericht. Pony is tevreden of hij nu wel of geen aandacht krijgt.

Dit herken ik absoluut niet. Pony was een zeer relaxed type, wat bijv in de paddock liever in een hoekje in de verte ging staren dan dat ze uit haar stekker vloog. Daarnaast was ze ook gek op aandacht van mensen, of dat nu was door uren door kinderen gepoetst te worden of door lekker aan het werk te gaan was haar om het even.

Dan komt er een verhaal over bloesems, waar ik zelf niet zoveel mee kan. Behalve dat er aangegeven wordt dat de pony een onrustige denker zou zijn die eindeloze monologen met zichzelf voert, pony zou meestal in opperste staat van alertheid zijn en vind het een vreemd gevoel zijn buik los te laten en niet meer aan te spannen.
Zoals ik eerder aangeef was de pony in kwestie een zeer relaxed diertje, de spanning en opperste alerheid kan ik dus nergens plaatsen

Vervolgens zijn er een aantal testen gedaan waarin wordt aangegeven dat de pony zeer gezond is, lekker in balans, heeft geen trauma's of blokkeringen. Wel zouden er problemen met de slijmvliezen zijn. Dit lijkt een jaartje te spelen. Daarnaast is hij overbezorgd over een dier of mens uit zijn omgeving.

Het eerste stukje ga ik later op in. Over het overbezorgtzijn: Ze voelde wel altijd heel goed mijn stemming aan.

Verder wordt er een vorm van lichte schimmel getest, wat ongeveer 5 maanden zou spelen
Hier ga ik later verder op in, maar naar mijn weten heeft de pony in kwestie nooit huidproblemen gehad, behalve dat ze als 4 jarige wat excemerig is geweest

De samenvatting van de reader: gezond paardje wat op dit moment last heeft van de slijmvliezen waardoor e.a. ontregelt is
Ga ik ook later op in

Paardje waar de reader denkt dat het over gaat: Zwarte ruin die zelf denkt dat hij 6 jaar is. Eigenaar denkt dat hij 7.5 jaar is. Paardje zou, aldus reader, zo'n 3.5 jaar in bezit zijn.

Wie is het paardje echt?
De pony op de foto is mijn allesje, mijn Honey-Pie.
Honey is geboren op 2 mei 1994 en in mijn bezit geweest vanaf juli 1997.
Misschien valt jullie op dat ik in verleden tijd spreek....
Hon is namelijk op 24-7-2009 verongelukt.

Ik had oprecht gehoopt door deze reading antwoorden te krijgen op vragen die in mijn hoofd spelen. We hebben een vermoeden wat er is gebeurt, maar hebben geen zekerheid. Ik had gehoopt dat er beenproblemen uit de reading kwamen. Het ongeluk zorgde er namelijk voor dat alleen de buigpees en het bot zelf nog heel was.
Als ik via mijzelf deze reading had aangevraagd, had er simpelweg te veel terug te vinden geweest, waardoor ik de reading op voorhand al niet betrouwbaarhad gevonden. Ik heb zeer bewust gekozen voor een foto die niet heel bekend is op bokt.

De realiteit? Hon was een zeer relaxte merrie Hon is overleden toen ze 15 jaar was Hon is 12 jaar in mijn bezit geweest, en tot slot: Hon is al ruim 3 jaar dood....

cybrdynk

Re: 3 readings van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:59

Nou ja, dit is dus compleet zinloos geweest. Om mij dit te laten doen, mijn tijd en enthousiasme te verpesten terwijl ik dan ook een goede case had kunnen krijgen waar iemand echt wat aan had kunnen hebben. Zit ik een dood diertje te testen, waar ik niks van af weet, want nogmaals, dat is niet mijn kunstje.
De case was dat ik een diertje zou testen die een probleem had wat geconstateerd was door de DA, maar nog niet behandeld, of niet?? Leuk leuk.
Blijkbaar was ze dus gezond, met wat lichte slijmvliesproblemen maar zit ik gewoon in de oude energie te testen van voor het ongeluk. Verder heb ik er bij geschreven, onderaan in de PB dat ik dat stukje ruin/merrie en tijden helemaal niet goed kan, dus als je daar dan nog eens extra over willen vallen, leef je uit hoor!
Beetje jammer jongens, zat me er op te verheugen om wat boeiends neer te zetten en iemands paardje te helpen. Nou, jullie komen er wel uit verder.
Geniet van jullie overwinning!! Yihaa, weer iemand die uit tuned nu.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:06

De enige op wie je boos kunt zijn is op jezelf, gezien je blijkbaar geen bijzondere gaven hebt in deze case. Daar heb noch ik noch Stef iets mee te doen. Ik heb slechts bemiddeld als tussenpersoon om "privacy" te waarborgen (en dus hot reading uit te sluiten) en Stef heeft aangeboden een foto te laten readen. Ik zie niet in wat er is om daar boos over te zijn.
Nogmaals het was niet mijn bedoeling (noch die van Stef) om een bepaalde uitkomst te bereiken.

Stef kan je meer info geven over wat de DA heeft gezegd en welke vragen daar nog over zijn, ik ken de pony verder niet dus daar kan ik geen informatie over geven.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:57

Cybrdynk, jij bent toch helemaal geen 'reader'? Maar wel een natuurgeneeskundig therapeute?
Is in mijn ogen iets heel anders.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:03

Focussed schreef:
De enige op wie je boos kunt zijn is op jezelf, gezien je blijkbaar geen bijzondere gaven hebt in deze case. Daar heb noch ik noch Stef iets mee te doen. Ik heb slechts bemiddeld als tussenpersoon om "privacy" te waarborgen (en dus hot reading uit te sluiten) en Stef heeft aangeboden een foto te laten readen. Ik zie niet in wat er is om daar boos over te zijn.
Nogmaals het was niet mijn bedoeling (noch die van Stef) om een bepaalde uitkomst te bereiken.

Stef kan je meer info geven over wat de DA heeft gezegd en welke vragen daar nog over zijn, ik ken de pony verder niet dus daar kan ik geen informatie over geven.

_/-\o_

Hopelijk gaan nu eindelijk mensen inzien wat een hoop gewauwel zo'n 'reading' is!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:04

cybrdynk, jammer dat je zo reageert. Zoals ik zei, het is geenszins mijn bedoeling iemand een hak te zetten. Ik had oprecht gehoopt antwoorden te krijgen op mijn vragen. Dat die niet komen is een teleurstelling. Aan de andere kant had ik er niet op gerekend, maar toch, die hoop he....

Dat je niets van het diertje af weet klopt, dat was de bedoeling ook. In mijn ogen hadden op zijn minst beenproblemen naar boven moeten komen, aangezien die zo duidelijk als wat waren, met ook een DA verklaring.
Singasong: Wat cybrdynk is maakt voor mij niet uit, het had een ieder kunnen zijn. In dit geval heeft cybrdynk mijn pony geread en had ze er niet verder naast kunnen zitten.

Dat cybrdynk aangeeft dat ze "gewoon" in de oude energie van voor het ongeluk zit vind ik een zeer matig excuus, want ook daarin klopt het niet, zoals ik in mijn eerdere post ook aangeef. De karakterschets die van de pony wordt gegeven zit er echt gewoon compleet naast.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:12

stef schreef:
cybrdynk, jammer dat je zo reageert. Zoals ik zei, het is geenszins mijn bedoeling iemand een hak te zetten. Ik had oprecht gehoopt antwoorden te krijgen op mijn vragen. Dat die niet komen is een teleurstelling. Aan de andere kant had ik er niet op gerekend, maar toch, die hoop he....

Dat je niets van het diertje af weet klopt, dat was de bedoeling ook. In mijn ogen hadden op zijn minst beenproblemen naar boven moeten komen, aangezien die zo duidelijk als wat waren, met ook een DA verklaring.
Singasong: Wat cybrdynk is maakt voor mij niet uit, het had een ieder kunnen zijn. In dit geval heeft cybrdynk mijn pony geread en had ze er niet verder naast kunnen zitten.

Dat cybrdynk aangeeft dat ze "gewoon" in de oude energie van voor het ongeluk zit vind ik een zeer matig excuus, want ook daarin klopt het niet, zoals ik in mijn eerdere post ook aangeef. De karakterschets die van de pony wordt gegeven zit er echt gewoon compleet naast.

Nee want dat is geen 'readen'. Cindy maakt gebruik van een meetinstrument en dan heb je het over iets heel anders. Een 'reader' heeft geen meetinstrumenten nodig, die gebruikt zijn paranormale gave.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:15

Helaas was dit ook bij mij gebeurt toen ik een foto ging readen.Ik vroeg om een foto van een overleden opa,oma of ander fam. lid.Ook ik kreeg een foto [bleek later] van iemand die nog gewoon in leven was.
Ik kan geen levende mensen goed readen,alleen overleden mensen.Bij dieren kan ik geen overleden dieren goed readen, alleen maar levende dieren.
Ik heb er verder niets van gezegd,ik weet wat ik kan.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:19

Singasong: hoe ze het doet maakt me echt niet uit. Ze zit ernaast, niet alleen dat de pony verongelukt is, maar ook de karakter schets.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:25

I geloof er eerlijk gezegd niet in .
Vooral doordat is eigenwijs en die dingen in de eerste reading.
Ik bedoel welke fjord is nou niet eigenwijs?
en ook "als ik iets zou moeten verzinnen zouden het de tanden zijn"
beetje raar?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 17:26

ietjelover schreef:
beetje raar?

Heb je de rest van het topic gelezen? Of iig de eerste 2 à 3 pagina's?

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:27

Ik heb het diertje gevoeld op de foto en heb het zo ervaren. En dat ik voel dat ze zich wil bewegen om even lekker haar lijf te voelen, tsja, als ze geen fysiek lijf heeft dan kan dat wel kloppen dat ze dat gevoel mist. Maar ja, als ik denk dat ze leeft, dan is dat de interpretatie die ik daar aan geef. Maar goed, dan moet ik me nu bezig gaan houden met een geest die in de hemel is? Inderdaad, daar moet je Char voor vragen of zo. Dat was niet mijn opdracht en dat is ook niet mijn ding. Daar heb ik geen gave voor zoals Focussed dat noemt. Maar wie weet wel, en zijn die bloesems nu helemaal op haar van toepassing, maar kun je het niet meer zien om het te bewijzen. Ze voelde aan als een tevreden paard met wat ze nu te doen had, ze had geen wensen voor meer interactie met mensen, behalve haar bezorgdheid naar iemand. Allemaal logisch voor een overleden paardje. En wie weet is ze nu wel hyperalert, who knows? Tsja, zo voelt dat nu. Is dat dan zo fout?
En dat hele fysieke stuk, zwakke slijmvliezen, dat kan zich wel of niet uiten, ligt eraan in welk stadium het zit. Maar in een normale case had de DA iets gezien en was ik met slijmvliezen gekomen. Aan de hand van de klachten hadden we dan daar een mooi middel op in kunnen zetten. En dan hadden we ons stukje bewijsvoering gehad waar jullie naar zochten als het paardje dan mooi opknapte.
Nou goed, de sceptici zullen dit ook weer onzin vinden, maar ik hoop op een handjevol die wel begrip hebben voor mijn standpunt: Dit was flauw en niet de afspraak. Dit is wel degelijk iemand erin laten lopen en dan ook nog roepen dat het niet klopt. Toch weer niet te controleren?? Daar ging het nu juist om.
Op deze manier komt er toch nooit een leuke samenwerking of boeiende leermomenten op bokt? Vind je het gek dat niemand meer mee wilde doen, die kennen deze trucs natuurlijk al.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:31

Vjestagirl schreef:
ietjelover schreef:
beetje raar?

Heb je de rest van het topic gelezen? Of iig de eerste 2 à 3 pagina's?

Nee ik ben het nu alles terug aan het lezen en kwam er achter.
wilde na het lezen van de OP al even mn eerste reactie kwijt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:32

Dat jij dat zo ervaart vind ik jammer, maar dat doe je jezelf aan. Het is niet mijn doel geweest je erin te laten lopen. Ik had serieus gehoopt op antwoorden.
In je eerdere bericht spreek je van dat je oude energie hebt door gekregen, en nu is het ineens je interpretatie ten opzichte van iets doods of levens? Dat snap ik niet.

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:52

stef schreef:
Dat jij dat zo ervaart vind ik jammer, maar dat doe je jezelf aan. Het is niet mijn doel geweest je erin te laten lopen. Ik had serieus gehoopt op antwoorden.
In je eerdere bericht spreek je van dat je oude energie hebt door gekregen, en nu is het ineens je interpretatie ten opzichte van iets doods of levens? Dat snap ik niet.

Ja, dat bedoel ik nou, jij wil antwoorden over je overleden paardje en je laat mij kijken alsof het paardje leeft!
Weet ik veel hoe dat werkt! Dat zit ik nu ook hier ter plekke te proberen te verklaren!
Ik ben nog nooit eerder voor het lapje gehouden, want normaal gesproken betalen mensen veel geld voor een consult en gaan er dan normaal mee om.
Nee, jullie gaan er lekker de draak mee steken en dan moet ik alles zien te verklaren?
Als je verteld had dat ze overleden was en hoopte op antwoorden had ik me daar niet voor aangemeld! Dat is niet iets waar ik ervaring of bevestiging in heb dat ik zoiets kan.

Maar, om je dan toch uit te leggen wat ik denk: Ik werk met 2 stukken, Helder Waarnemen waarbij ik voel hoe de ander zich voelt. Of de foto vers is of oud, maakt voor mij niet uit.
Ik krijg het gevoel van hoe de energie van de persoon of dier is op dat moment. Dat is mijn voelstuk en aan mijn interpretatie onderhevig. Want die gevoelens moet ik omzetten in hoe zich dat zal uiten.
Dus als jij nu ineens met de grap leven/dood komt, waar ik geen ervaring mee heb... zou dit toch hetzelfde moeten werken? Maar dan moet je nu ook een hele discussie gaan voeren of paarden nog een bewustzijn hebben in de hemel, of die zich inderdaad zorgen om jou zit te maken daar. Tsja, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen maar dat hoeven we hier niet te houden lijkt me. Dus vandaar dat deze case volkomen zinloos is in mijn ogen.

Daarna.... ga ik met de testdozen het hele fysieke stuk doortesten. Nou, er is geen fysiek, dus heb ik duidelijk haar oude fysieke lichaam getest. Tsja, wie wist dat zoiets kon? Ik niet!
Eigenlijk had ik op fysieke energie 0 moeten testen, orgaanfuncties 0. Maar dat gebeurde niet, dus blijkbaar heb ik het fysieke lichaam getest voor overlijden.
Nou sorry hoor, maar ik neem mijn werk heel serieus en dit vind ik een heel akelige ervaring.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:53

@Stef
Ik hoop niet dat je nu álle readers over 1 kam scheert?
En het nu helemaal nooit meer zal geloven?

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:55

stef schreef:

Een oude energie, een oude ziel. Er zijn zo veel wezens op aarde die rondlopen met een oude ziel. Een ziel die al meerdere keren op aarde is geweest in een lichaam.

edit: ik lees dat Ciny iets anders bedoelde met 'oude energie'.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:59

stef schreef:

Ik lees al een poosje mee in dit topic, en lees sommige reacties met open mond.
Ben benieuwd wat cybrdynk hierop te zeggen heeft.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:00

Draak mee steken? Sorry cybrdynk nu maak je beschuldigingen en dat vind ik erg kinderachtig. Je hebt in deze case laten zien dat je van een foto geen kloppende informatie kunt halen, dat is de enige conclusie die ik kan trekken. Dat vind ik ook jammer, ik had liever gezien dat je alles goed had. Maar dat is helaas niet gebeurd.
Overigens vind ik het excuus dat je geen doden kunt readen en daarom haar gezondheid niet goed hebt gedaan miezerig. De karakterbeschrijving klopt ook niet namelijk.

Gohya: Weet je zeker dat je had gezegd dat je een overleden persoon wilde? Ik heb daar toen niks over gelezen en volgens mij DaniBanani ook niet (iig volgens mij heeft ze niet expres een levend persoon gegeven ipv een overleden persoon).

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:04

Cybrdnynk, je blijft het een grap noemen. Het is geen grap. Het was een foto zonder enige informatie, wat het doel was. Ik blijf erbij dat je de verwonding had moeten kunnen waarnemen op basis van je eerdere berichten.
Had je me kunnen vertellen wat er gebeurt was had ik dat fijn gevonden (want dat blijft een raadsel, heb ik overigens ook laten readen, weet nog steeds niet goed wat ik daarvan vind.) Maar ik had het begrepen dat je daar geen antwoord op zou hebben als je niet direct zo ontzettend defensief had gereageerd.

Maar in basis had de verwonding imo naar boven moeten komen.
Daarbij komt dat de karakterschets niet klopt. Nu gooi jij het erop dat dat komt omdat de pony niet meer leeft, prima, is je goed recht. Hier wederom, had je dit normaal uitgelegd, had ik er misschien anders in gestaan. Maar je defensieve toon zegt voor mij echt genoeg over jou, en dat doe je jezelf aan.

Gohya, ik heb de pony eerder laten readen door een bekende. Dat verhaal zou kunnen kloppen, maar die persoon staat te dichtbij, weet teveel, etc. Ik weet dus niet goed wat ik daarvan moet vinden. Nog steeds niet.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:04

@Focussed
Ja heel zeker hoor.Je kan het terug lezen in dat andere topic [dat 1.000.000 dollar prijzentopic].
Het ging al heel vreemd,ik voelde steeds,er klopt iets niet,maar ik wist niet wát.
Ik vroeg echt om een foto van een overleden oma,oom,enz.
Nee dat heeft ze zeer zekers niet express gedaan.

Ik snap je Stef! ;)

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 20:23

cybrdynk schreef:
Dit was flauw en niet de afspraak. Dit is wel degelijk iemand erin laten lopen en dan ook nog roepen dat het niet klopt.

Je hebt gelijk.
Ik geloof geen bal van jouw hocus-pocus,
maar dit was niet de afspraak, niet fair, en geen manier van doen.
Het wekt ook nog eens de indruk dat sceptici trucjes moeten gebruiken om
hun gelijk te halen, en dat is in werkelijkheid nergens voor nodig.

Stef schreef:
Dat jij dat zo ervaart vind ik jammer, maar dat doe je jezelf aan. Het is niet mijn doel geweest je erin te laten lopen.

Laten we eerlijk blijven, dat was natuurlijk wél je doel.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 20:59

Wow BigBen.
_/-\o_
Ben er stil van. :o

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 21:44

Ik vind het werkelijk waar walgelijk om zo'n beschuldiging te doen jegens Stef, geen stijl dit :n

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 22:01

gaaf om die readings zo bij elkar te zien.
Mochten er nog "anonieme" paarden nodig zijn dan kan ik 2 aanbieden.