[centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:09

Echt om doodmoe van de te worden.

Hebben een hele leuke Special D te koop staan in de E maat.
Plaatje om te zien en net zadelmak

Veel reacties gehad via de advertentie , een vrouwtje wilde komen kijken maar kon niet eerder als vandaag ( vorige week woensdag afgesproken ) , pony door de wasstraat gehaald , amazone een uurtje eerder weg van haar werk ...

Kruip ik 10 minuten voordat het vrouwtje aan moet komen achter de computer zie ik dat ze mij gemaild heeft , ik denk nog het zal toch niet waar zijn en ja hoor ,...

Ze heeft zich vergist in de afstand en vind het te ver om voor 1 paardje te komen kijken........

Needje

Re: Een nieuw paard kopen Deel XII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:12

:x

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:13

FuegoJoy schreef:
Echt om doodmoe van de te worden.

Hebben een hele leuke Special D te koop staan in de E maat.
Plaatje om te zien en net zadelmak

Veel reacties gehad via de advertentie , een vrouwtje wilde komen kijken maar kon niet eerder als vandaag ( vorige week woensdag afgesproken ) , pony door de wasstraat gehaald , amazone een uurtje eerder weg van haar werk ...

Kruip ik 10 minuten voordat het vrouwtje aan moet komen achter de computer zie ik dat ze mij gemaild heeft , ik denk nog het zal toch niet waar zijn en ja hoor ,...

Ze heeft zich vergist in de afstand en vind het te ver om voor 1 paardje te komen kijken........

Dat zijn altijd van die klote streken _-:(

Steffie2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:15

-

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:22

Tjonge. Sommige mensen hebben echt geen fatsoen..
Afstand bekijk je toch VOORDAT je ergens heen gaat..

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:30

steinstein schreef:
Dit vind ik een leuk dier.

http://link.marktplaats.nl/603048379

Idd een leuk dier.
Ik heb mijn paard ook bij deze man vandaan, en geen moment spijt gehad.
Uiteraard moet je altijd zelf gaan kijken en beoordelen, maar ik heb iig goede zaken met die man gedaan en zou er gerust nog eens terug gaan mocht ik een ander dier zoeken.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:32

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:35

Aargh! Lovesamantha waarom moet je nou zoiets plaatsen? Ik mag geen kwpner.. ik mag geen kwpner.. ik mag geen kwpner.. ik mag geen kwpner.. IK WIL een kwpner.. haha :+

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:37

Had die zwarte ook zien staan op MP.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:39

Dat is een leuk aansprekend dier met fijn bloed.
Dat zijn trouwens ook goede foto's, kunnen vele verkopers nog een puntje aan zuigen :D
Vind de prijs ook mooi, ze heeft d'r kleur, aftekeningen en maat mee, is braaf, mooie leeftijd, heeft al veel gedaan maar niet overmatig.
Daar ga je, Selka! hahahah

aykanogek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:40

Selka schreef:
Aargh! Lovesamantha waarom moet je nou zoiets plaatsen? Ik mag geen kwpner.. ik mag geen kwpner.. ik mag geen kwpner.. ik mag geen kwpner.. IK WIL een kwpner.. haha :+

hoezo mag je geen kwpner?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:43

Vriendlief wil ook graag het bos in en die is basisruiter.. Dus dan zie ik een koudbloed meer zitten dan een kwpner. Maar met zulke advertenties denk ik: vriend gaat maar op een hobbelpaard :+
Misschien waag ik er toch een bezoekje aan, zal het vanavond eens overleggen.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:45

Heb ik ergens over heen gelezen Selka? :o
Er staat ook een zwarte Andalusier op voor een 'nette' prijs als je geen Kwpn'er mag haha!

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:46

Selka schreef:
Vriendlief wil ook graag het bos in en die is basisruiter.. Dus dan zie ik een koudbloed meer zitten dan een kwpner. Maar met zulke advertenties denk ik: vriend gaat maar op een hobbelpaard :+
Misschien waag ik er toch een bezoekje aan, zal het vanavond eens overleggen.

Oh oke ik snap 'm! :)

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:51

In eerste instantie was het ook de bedoeling dat mijn vriend en ik samen voor een paard zouden gaan kijken. We hadden alleen totaal verschillende eisen (en dus een heel andere smaak), op mijn vorige paard reed hij ook niet. Nu heb ik weer een paard dat niet geschikt voor hem is := Hij vindt het overigens wel een heel leuk dier hoor :) Hij rijdt nu een heel leuk westernpaard bij (een Paint) en is daar ontzettend blij mee :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:56

http://link.marktplaats.nl/606930211

Apart iets! Op de 1na laatste foto lijkt hij me een super leuk hoofdje te hebben, de rest valt wat tegen, lijkt ook wat lang in de rug, maar kan door foto's komen
leuk projectje maar denk niet dat het een Andalusier is..

Deze foto bedoel ik.. Hier heeft hij een leuk hoofdje op!
Afbeelding

Voor de rest mist hij gewoon spier en wat vetjes

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 17:00

Als er bij die laatste wat spekjes op komen, word het al een heel ander zicht.
Vind het geen stom dier, maar een Anda betwijfel ik ook :)

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 17:03

Nicole schreef:
http://link.marktplaats.nl/606930211

Apart iets! Op de 1na laatste foto lijkt hij me een super leuk hoofdje te hebben, de rest valt wat tegen, lijkt ook wat lang in de rug, maar kan door foto's komen
leuk projectje maar denk niet dat het een Andalusier is..

Deze foto bedoel ik.. Hier heeft hij een leuk hoofdje op!
[ Afbeelding ]

Voor de rest mist hij gewoon spier en wat vetjes

Ik vind 'm ook een leuk koppie hebben op die foto!
Op de 4e foto van links is zijn rug idd wel erg lang maar dat kan ook aan hoek liggen waarin die foto is genomen.
Hij is inderdaad nog erg 'ielig' en ik denk ook niet dat het een (volle) Anda is..
Verder vind ik t wel een leuk paardje.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 17:04

svdijk schreef:
Als er bij die laatste wat spekjes op komen, word het al een heel ander zicht.
Vind het geen stom dier, maar een Anda betwijfel ik ook :)

Hier het zelfde.. Denk dat met spekjes idd totaal anders al uit ziet.. maar anda denk ik ook niet..
Ben benieuwd wat wel is..

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 17:22

Ik meld me ook weer. Komen leuke paarden voorbij vooral de jonkies.

raichalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 17:25

@ nicole

wat een mooie <3 doet me denken aan een paard op de manege met een lolige naam :# superkip

x_Quinta_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 19:08

MAN!! Zo paarden kopen, ik maak er mijn hobby niet van hoor.
Een paar weken geleden werd ik door een vrouw gemaild dat ze nog een paard te koop had staan. (ik had een zoekertje geplaatst van 'paard gezocht') Haar paard stond toen nog niet officieel te koop op internet en kostte toen bedrag X. In mijn advertentie had ik duidelijk gevraagd om je paard niet aan te bieden indien deze niet aan alle vereisten voldoet. Het paard pasten binnen alles, alleen niet binnen mijn budget Y.
Ik mail dus terug van: 'leuk paard maar dat gaat niet, toch bedankt'
Krijg ik een mailtje terug dat ik altijd welkom was en dat de prijs altijd bespreekbaar was.
Na een paar weken had ik dan toch beslist om eens te gaan kijken. Het paard stond ondertussen ook al op internet.
Leuk paard, fijn te berijden, braaf, enzovoort. Zeker iets wat ik zoek en wou graag na een paard uurtjes thuis nadenken sanderendaags terugkomen.
Kom ik er achteraf thuis wel even achter dat haar vraagprijs met 1500euro gestegen is. "Jaaa seg, dan spreek ook niet met mij af!"
Wat een tijdverlies alweer!

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 19:12

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 19:21

ik kruip even uit de meelees modus op dit leuke topic. lees nog steeds met veel plezier mee over alle beslommeringen rondom de zoektocht van iedereen hier naar het perfecte paard.
Ik ben rustig op zoek naar een zgn echt "familiepaard" ( dwz hij komt uiteindelijk aan huis te staan waar kleine kindjes en heel wat beestjes rondscharrelen), een lief, stoer goudeerlijk mensgericht dier met het liefst een flink scheut gelders bloed. wedstrijdambities heb ik absoluut niet en ik geef dus niet veel om spectaculaire gangen maar ik heb wel de ambitie om een leuk stukje , correct rond te sturen op mijn toekomstige vriend voor het leven.
Anyway, ik heb geen haast maar ik vind dit paard zo ontzettend gaaf ! Ik blijf maar op de advertentie klikken. Is er overigens iemand bekend met deze verkoper?
http://link.marktplaats.nl/596933843

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 19:48

bruceandnoon schreef:
ik kruip even uit de meelees modus op dit leuke topic. lees nog steeds met veel plezier mee over alle beslommeringen rondom de zoektocht van iedereen hier naar het perfecte paard.
Ik ben rustig op zoek naar een zgn echt "familiepaard" ( dwz hij komt uiteindelijk aan huis te staan waar kleine kindjes en heel wat beestjes rondscharrelen), een lief, stoer goudeerlijk mensgericht dier met het liefst een flink scheut gelders bloed. wedstrijdambities heb ik absoluut niet en ik geef dus niet veel om spectaculaire gangen maar ik heb wel de ambitie om een leuk stukje , correct rond te sturen op mijn toekomstige vriend voor het leven.
Anyway, ik heb geen haast maar ik vind dit paard zo ontzettend gaaf ! Ik blijf maar op de advertentie klikken. Is er overigens iemand bekend met deze verkoper?
http://link.marktplaats.nl/596933843

Leuke snoet!