Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Seven schreef:Heb je de ronaldo nog niet verkocht??
Dacht dat daar wel veel mensen interesse voor hadden alane.
Hopelijk heeft je dochter geen lyme heeft werd bij mij ook verwacht incl lactose bleek iets geheel anders te zijn
Alane schreef:Zo.... Agenda voor vanmiddag leeggemaakt, hectische week achter de rug
Dochter is lactose intolerant, en nog erger, ernstige verdacht op ziekte van Lyme ( hoop puzzel stukjes vallen daardoor wel op hun plaats) volgende week nogmaals bloed prikken op de waardes...
Dus aub duimen dat het dat niet is.....
Dan belt de gemeente dat ze je huis wel willen kopen....
En zet Hufter continu de stal onder water..... En moet de vloer ernstig aangepast worden.
Dussss ik heb in de aanbieding:
1 ruin, klinisch gekeurd met bemerking, DA verwacht dat hij de sport boven de S-dressuur (prix st-georg en hoger, niet aan zal kunnen) super verkeersmak, bomproof, ongecompliceerd uit een goede moederlijn (broer en zussen doen het zeer goed in de sport, zus oa 2 X bundes championat springen onder Rene Tebbel)
V: Furst Heinrich 1.74 m hoog.
Hij is 1 x mee geweest op wedstrijd en 2 winstpunten ( reden waarom niet op wedstrijden per PB, heeft btw niets met het paard te maken)
Foto's van de laatste wedstrijd per link (moet de foto's nog bestellen)
Vaste prijs: 2000 euro
1 stermerrie, Ronaldo X Weltmeyer X Ulster kleindochter van Dolly.
Goede wijn behoeft geen krans.
Aangekocht als fokmerrie, echter nooit laten dekken ( reden per PB en heeft helemaal niets met het paard te maken) wel begonnen met inrijden, maar door geen buitenbak (is in aanleg, omheining moet er nog om *zucht* ) nog niet verder mee gewerkt. En ook dit heeft niets met het paard te maken.
Wordt als onbeleerd verkocht om geen valse beloftes te doen
Vaste prijs: 1500 euro
Merrie staat op marktplaats. Is niet gekeurd, keuren mag natuurlijk maar kosten koper.
Unieke kans om voor weinig aan een fijne merrie te komen.
Meer info over beide paarden per pb...
NathalieW schreef:Jeetje wat een gekke week voor jou. Hopen dat alles goed is met je dochter en ze geen Lyme heeft of erger! Ik mis wel stokmaten en leeftijden in je post. Misschien handig om er nog even bij te zetten of wilde je dat juist via PB doen met mensen die interesse hebben?