mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

Re: mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:51

en als dat een reactie was op een (ge)escaleerde ruzie, is dat nog geen rede om die pony's af te slachten.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:09

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:13

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 23:23

Daar is op bokt al een topic van.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:05

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 00:43

papagroom schreef:
t zullen je paardjes maar zijn!!

Inderdaad papagroom, het zullen je paardjes maar zijn.... Zou niet weten hoe ik daar ooit mee zou moeten leren leven. Wat een gruwlijke nachtmerrie.

Enerzijds denk ik; dit verhaal heeft twee kanten, kan niet anders. Misschien heeft TS, of iemand anders hem wel compleet gek gemaakt. Ik geloof niet dat die man helemaal de weg kwijt is.. Waarom heeft hij zich zelf dan ingodsnaam zo snel aangegeven bij de politie?

Anderzijds denk ik; wat maken die twee kanten nou uit? Of TS of wie dan ook hem nou gek heeft gemaakt of niet er zijn twee beestjes die hier helemaal buiten stonden, niks aan de situatie konden doen hoe die ook geweest mag zijn. En daarbij ook nog eens een gezin kapot van verdriet want hij heeft niet alleen zijn ex, maar hij heeft ook 2 kinderen ongelooflijk veel pijn gedaan...

Ik kan alleen maar zeggen: heel veel sterkte voor alle betrokkenen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 01:57

Jellebie schreef:
Ik geloof niet dat die man helemaal de weg kwijt is.. Waarom heeft hij zich zelf dan ingodsnaam zo snel aangegeven bij de politie?

(Even uit een artikel gehaald)
Toen de man zichzelf zaterdagavond bij de politie aangaf, was hij onder invloed van alcohol. Hij is na zijn verhoor opgesloten in penitentiaire inrichting Torentijd in Middelburg.

Denk dat je dus wel kunt stellen dat hij de weg kwijt was... Of dat blijvend is of door de alcohol, dat weet ik dan weer niet. Maar ik denk dus dat ook dat de reden was dat hij zichzelf heet aangegeven. Dronken die arme dieren wat aangedaan en daarna toch iets van besef ofzo....

odensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 02:21

jeetje wat een ***!! sorry hoor!!
echt sterkte!! en ik zou aangifte doen hoor!

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 02:33

Daphne__ schreef:
Jellebie schreef:
Ik geloof niet dat die man helemaal de weg kwijt is.. Waarom heeft hij zich zelf dan ingodsnaam zo snel aangegeven bij de politie?

(Even uit een artikel gehaald)
Toen de man zichzelf zaterdagavond bij de politie aangaf, was hij onder invloed van alcohol. Hij is na zijn verhoor opgesloten in penitentiaire inrichting Torentijd in Middelburg.

Denk dat je dus wel kunt stellen dat hij de weg kwijt was... Of dat blijvend is of door de alcohol, dat weet ik dan weer niet. Maar ik denk dus dat ook dat de reden was dat hij zichzelf heet aangegeven. Dronken die arme dieren wat aangedaan en daarna toch iets van besef ofzo....

Dat besef geeft sowieso in mijn ogen aan dat hij niet knetter gek is.

Ik weet verder niet hoe dat systeem bij de politie werkt en wanneer ze iemand opsluiten in zo'n inrichting maar dat zou natuurlijk ook alleen al om het feit kunnen gaan dat hij 2 pony's heeft vermoord. Hoe je het ook went of keert dat is niet normaal. Al wil dat in mijn ogen nog niet aangeven dat deze man compleet gestoord is, wat veel mensen er wel meteen van maken als ik hier en daar zo lees.

Maar goed, daar gaat het hier niet over.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 02:45

Ik zag dit nieuws op internet een paar dagen geleden en durfde het artikel amper te lezen.
Ik werd al naar bij de gedachte van de...

Ik wens het hele gezin heel veel sterkte en ik hoop dat deze man nog heel lang zal boeten voor wat hij heeft gedaan! Voor dit soort dingen is geen enkele straf te zwaar zeg ik dan maar.

En inderdaad klinkt het misschien hard...maar wees blij dat je niet in zeil bent gegaan met die vent...wie weet wat er dan was gebeurd!

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:25

yvonnedv schreef:
haan schreef:
heb niet het hele topic gelezen

moet je dat misschien toch eens doen

kruimenloek schreef:
Het gaat echt om een derde, staat ook op internet is door de woordvoerder van de politie naar buiten gebracht.

http://www.pzc.nl/regio/zeeland/1147340 ... -ponys.ece

ik had geen zin om 16 pagina's door te lezen, maar kon me de wraakactie wel voorstellen :o

Nelflobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:37

Alleen sociopaten doen zulke wrede en walgelijke dingen.
Dat hij zich meteen aangegeven heeft wil zeggen dat hij wel degelijk besef
had van zijn daden (betekent strafvermindering, dat had meneer dus wél goed in de
smiezen! Hij zorgt kennelijk goed voor zichzelf). Dronkenschap is een door hemzelf veroorzaakte staat
dus daar kan hij zich niet op beroepen. Dat heeft niks te maken met ontoerekeningsvatbaar zijn.
Je kunt nóg zo boos zijn op iemand, maar je moet echt wel compleet gestoord zijn om je woede
te botvieren op onschuldige wezens. Dan ben je gewoon een wrede sadist.
Hij wist overduidelijk héél goed hoe hij TS het diepst kon kwetsen: door middel van haar dieren.

TS, heel veel sterkte gewenst, en ik hoop dat alle positieve reacties (het merendeel gelukkig) je
een beetje op de been houden.

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:45

Nelflobo schreef:
Je kunt nóg zo boos zijn op iemand, maar je moet echt wel compleet gestoord zijn om je woede
te botvieren op onschuldige wezens. Dan ben je gewoon een wrede sadist.
Hij wist overduidelijk héél goed hoe hij TS het diepst kon kwetsen: door middel van haar dieren.

ben ik het helemaal mee eens! TS heel veel sterkte gewenst.. Y;(

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:00

IKbenEllen schreef:
Dat is Harry met vrouw en kinderen, die je net van het scherm wilde krabben :D

Kom niet aan Harry en zijn gezinnetje :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:03

xdeliefstex schreef:
IKbenEllen schreef:
Ik vind het vooral raar dat dit je 1e post is

nou ja iedereen weet ervan heel nederland en heb zo eens alle berichten gelezen en iedereen is alleen maar boos op die gene die het gedaan heeft maar ik vind gewoon dat niemand iets doet zonder dat er een reden is dan hadden ze dat wel verteld op tv hij heeft het gedaan vanwege beindiging van relatie

Boeien wat er aan vooraf is gegaan!!! ken jij de dader soms, lijkt me wel aan je post te zien, walgelijk dat je dit probeert te rechtvaardigen.
Als je een relatie beeindigd of iemand afwijst is dat geen vrijbrief tot zoiets?? gatver!

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:15

Erg jammer dat sommige mensen willen discussiëren over hoe het zo ver gekomen is. Ik snap de nieuwsgierigheid, maar het gaat ons niets aan. Dat is het privé-leven van TS en niet van ons. En niets is een vrijbrief om te moorden. Nooit. Graag een beetje respect voor de situatie.

Nelflobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 15:08

Wiek3 schreef:
Erg jammer dat sommige mensen willen discussiëren over hoe het zo ver gekomen is. Ik snap de nieuwsgierigheid, maar het gaat ons niets aan. Dat is het privé-leven van TS en niet van ons. En niets is een vrijbrief om te moorden. Nooit. Graag een beetje respect voor de situatie.

Mee eens :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 15:12

Wiek3 schreef:

Dankje. Dat bedoelde ik.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 15:43

I dont care wat eraan vooraf is gegaan.
Van paarden en andere dieren blijf je met je tengels af!
Klaar. Die staan los van het feit dat TS iemand heeft afgewezen of niet.

@Nelflobo.
Dit klopt niet. Feit dat hij zichzelf aangegeven heeft zegt dat deze meneer bij zinnen was, dat wel.
Strafvermindering? Nee. Hoogstens een TBS afwijzing. Als je dit bij je ''volle'' verstand doet vraagt een rechter zich alleen maar meer af hoe deze man ooit ''veilig'' terug kan keren in de maatschappij, zonder dit soort acties uit te halen.
Want. Met alle respect, in mijn ogen ben je nog walgelijker als je een pony vermoord en je gewoon bij bewustzijn bent, je dus dondersgoed weet wat je doet.

Nee, eigen zonder deze zin.
Ik kan geen enkel respect opbrengen voor deze kerel.

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 16:10

sallandval schreef:
TS; wat is er dan aan vooraf gegaan? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

In een vlaag van woede doen mensen soms rare dingen: ze vermoorden niet alleen ponies maar soms ook zichzelf of kinderen of zo...

Hebben jullie een relatie gehad? Waarom is dat uit gegaan? Wat is er gebeurd voor hij dit deed? Hadden jullie ruzie?

Mij lijkt dat iemand die koelbloedig, voor de lol twee ponies vermoord zichzelf niet zou gaan melden bij de politie?

Ik zal proberen hier antwoord op te geven omdat ik er ook best veel pb's over krijg.
We hebben een relatie gehad en het was ook super alleen beide nogal explosief van karakter zeg maar, dat we uit elkaar zijn gegaan was niet omdat de liefde over was maar het ging gewoon niet en hier hadden we beide schuld aan.
Ik zelf heb mijn leven weer opgepakt maar hij kon het gewoon niet los laten, hij heeft me gestalkt, bedreigd, diverse zelfmoordpogingen gedaan waarbij hij wel iedere keer zorgde dat hij gevonden wordt en eerlijk na poging nummer 5 off 6, ik ben de tel, kwijt nam ik hem niet meer serieus.

Zondagmorgen kreeg ik een berichtje op facebook van Yvonne er is iets ergs gebeurd en ik dacht, o nee hij heeft zichzelf iets aangedaan maar wat er nu gebeurd is vind ik veel erger, sorry daarvoor.

Jawel de ruzies die we hebben gehad zijn we beide fout aan maar ik heb niets gedaan om dit te verdienen, ben niet vreemd gegaan ofzo wilde gewoon de draad oppakken met mijn 2 kindjes samen meer niet, het is toch niet zo dat ik hem gedwongen heb om verliefd op me te worden.
Over zijn daad wil ik nog wel iets toevoegen, jawel dit heeft hij koelbloedig gedaan, de agent die ik sprak vertelde dat toen hij binnen kwam wandelen hij een rustige indruk maakte en beetje bij beetje hoor je de details, Kruimel was vrij snel overleden en heeft hij waarschijnlijk als eerste gedaan maar Loekie heeft hij levend achtergelaten, al met al heeft het nog ruim een uur geduurd voor Loekie, mijn lieve meisje door de dierenarts is ingeslapen, dat doet echt pijn, mijn kleine mooie meisje en het meest schokkend vind ik eigenlijk dat hij naar zijn auto is gelopen en vervolgens een stuk plastic over zijn stoel heeft gelegd om zijn dierbare stoel niet vies te maken, dus hoezo doorgedraaid, helemaal niet. Ik vind het de daad van iemand die het gewoon niet kan schelen wat hij andere mensen aandoet maar alleen aan zichzelf denkt klaar.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:12

TS je hoeft helemaal geen verantwoording af te leggen!!

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:14

IKbenEllen schreef:
Nee ze bedoelt xdeliefstex , pag 10, die speciaal een account aanmaakte om te melden dat er ook een andere kant aan het verhaal zat.

Ja, dank je Ellen :j

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:15

juist ts dat gaat niemant een hol aan,dat ze een ander topic gaan liggen verzieken,vind het erg genoeg voor jou.

I_nge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:21

;( oo wat erg,
sterkte |(

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 16:25

Lynn_Nikita schreef:
TS je hoeft helemaal geen verantwoording af te leggen!!

Nee dat weet ik wel hoor maar ik vind ook wel dat iedereen moet weten dat er niets in de hele wereld is wat zijn daad rechtvaardigd en Loekie en Kruimeltje hem al helemaal niets verkeerds gedaan hadden, deze man is gewoon een moordenaar en hoop dat hij zijn verdiende loon krijgt maar dat moet justitie doen, niet ik , ik heb hem al losgelaten, hij bekijkt het er maar mee.