Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haan schreef:heb niet het hele topic gelezen maar kwam dit wel tegen : http://horses.nl/algemeen/autobrand-als ... den-ponys/
haan schreef:heb niet het hele topic gelezen
kruimenloek schreef:Het gaat echt om een derde, staat ook op internet is door de woordvoerder van de politie naar buiten gebracht.
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/1147340 ... -ponys.ece
papagroom schreef:t zullen je paardjes maar zijn!!
Jellebie schreef:Ik geloof niet dat die man helemaal de weg kwijt is.. Waarom heeft hij zich zelf dan ingodsnaam zo snel aangegeven bij de politie?
Daphne__ schreef:Jellebie schreef:Ik geloof niet dat die man helemaal de weg kwijt is.. Waarom heeft hij zich zelf dan ingodsnaam zo snel aangegeven bij de politie?
(Even uit een artikel gehaald)
Toen de man zichzelf zaterdagavond bij de politie aangaf, was hij onder invloed van alcohol. Hij is na zijn verhoor opgesloten in penitentiaire inrichting Torentijd in Middelburg.
Denk dat je dus wel kunt stellen dat hij de weg kwijt was... Of dat blijvend is of door de alcohol, dat weet ik dan weer niet. Maar ik denk dus dat ook dat de reden was dat hij zichzelf heet aangegeven. Dronken die arme dieren wat aangedaan en daarna toch iets van besef ofzo....
yvonnedv schreef:haan schreef:heb niet het hele topic gelezen
moet je dat misschien toch eens doenkruimenloek schreef:Het gaat echt om een derde, staat ook op internet is door de woordvoerder van de politie naar buiten gebracht.
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/1147340 ... -ponys.ece
Nelflobo schreef:Je kunt nóg zo boos zijn op iemand, maar je moet echt wel compleet gestoord zijn om je woede
te botvieren op onschuldige wezens. Dan ben je gewoon een wrede sadist.
Hij wist overduidelijk héél goed hoe hij TS het diepst kon kwetsen: door middel van haar dieren.
xdeliefstex schreef:IKbenEllen schreef:Ik vind het vooral raar dat dit je 1e post is
nou ja iedereen weet ervan heel nederland en heb zo eens alle berichten gelezen en iedereen is alleen maar boos op die gene die het gedaan heeft maar ik vind gewoon dat niemand iets doet zonder dat er een reden is dan hadden ze dat wel verteld op tv hij heeft het gedaan vanwege beindiging van relatie
Wiek3 schreef:Erg jammer dat sommige mensen willen discussiëren over hoe het zo ver gekomen is. Ik snap de nieuwsgierigheid, maar het gaat ons niets aan. Dat is het privé-leven van TS en niet van ons. En niets is een vrijbrief om te moorden. Nooit. Graag een beetje respect voor de situatie.
sallandval schreef:TS; wat is er dan aan vooraf gegaan? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
In een vlaag van woede doen mensen soms rare dingen: ze vermoorden niet alleen ponies maar soms ook zichzelf of kinderen of zo...
Hebben jullie een relatie gehad? Waarom is dat uit gegaan? Wat is er gebeurd voor hij dit deed? Hadden jullie ruzie?
Mij lijkt dat iemand die koelbloedig, voor de lol twee ponies vermoord zichzelf niet zou gaan melden bij de politie?
Lynn_Nikita schreef:TS je hoeft helemaal geen verantwoording af te leggen!!