Stalgenoot knipt zomaar in manen... wat nu...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 21:14

tamaramt schreef:
echt??
om welke pensionstal gaat het in geval van de ts? of in welke provincie als je de naam niet wilt noemen?

Ik zit in het grensgebied overijssel/drente tegen de duitse grens aan.
Volgens mij mogen op bokt niet openbaar namen van personen en bedrijven negatief besproken worden, daarbij weten de mensen uit mijn omgeving en de mensen die bokken die ook met dit bedrijf (direct of indirect) te maken hebben, wel om welke stal en welk persoon dit gaat. Tis een klein wereldje hier. Helemaal in het afgelegen gebied waar ik zit.

saarie

Re: Stalgenoot knipt zomaar in manen... wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:35

Reacties uit de eerste hand mogen wel toch? Maargoed kan me voorstellen dat je het liever niet open en bloot op internet zet :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:42

Biskwie schreef:
tamaramt schreef:
echt??
om welke pensionstal gaat het in geval van de ts? of in welke provincie als je de naam niet wilt noemen?

Ik zit in het grensgebied overijssel/drente tegen de duitse grens aan.
Volgens mij mogen op bokt niet openbaar namen van personen en bedrijven negatief besproken worden, daarbij weten de mensen uit mijn omgeving en de mensen die bokken die ook met dit bedrijf (direct of indirect) te maken hebben, wel om welke stal en welk persoon dit gaat. Tis een klein wereldje hier. Helemaal in het afgelegen gebied waar ik zit.

Heel volwassen dat je niet met modder gaat gooien! De mensen om jou heen weten wel hoe of wat, dat is genoeg... +:)+

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 07:29

Goed van je dat je het zo hebt opgelost!
'T Feit blijft dat ik de stalhouder - ( meelezend of niet ) Belachelijk om vind gaan met zo'n Situatie, zo zie je maar weer wat geld met de mens doet!
Ben benieuwd als je 10 paarden stalt wat je dan allemaal wel niet maken kan daar.
imo ben je dan een zotkop!

Als het zo werkt, heeft @ de stalhouder straks alleen nog de 3 paarden van die achterlijke (manenknipster)
en gaan alle klanten weg...
Goed begin van 2012 lijkt me +:)+

Debola_89

Re: Stalgenoot knipt zomaar in manen... wat nu...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:30

Het beste wat je gedaan hebt, dat afscheren. Hadden ze bij men verzorgpony op school ook gedaan, die had echt mooie lange manen!!! Is in stukken afgeknipt geweest, dus heb ik maar alles heel kort en recht gesneden. Ondertussen heeft ze opnieuw weer knappe lange manen! ;-)