Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaphneR93 schreef:Pff bizar als je ineens je eigen kind en pony tegenkomt bij zo'n meisje. Heb je ook aan die moeder verteld dat ze zegt dat haar vader overleden is en foto's van stiefzusje plaatst die geen stiefzusje is. Lijkt me redelijk zorgwekkend als je kind zoveel verzind!
Pippaa schreef:Mijn paard is ook gepikt:
En dan de 6de van boven.
Op het moment dat ik die site voor het eerst zag was ze nog niet van mij, maar toch vind ik het vreemd. De foto's op deze site komen bijna allemaal van de manege waar ik heb gereden.
Tja, ik trek me er niet zoveel van aan. Zolang ze maar niet denken dat het echte paard van ze is, vind ik het wel prima. Zodra ik iemand in de wei erbij zie die er niet in hoort, dan krijgen ze het wel te horen.
DDW1190 schreef:Jongens waar maken jullie je nog druk om!!
Het zijn nog maar kinderen, en om nou alles te gaan uitpluizen vind ik ook wel wat!
Als ik hier zo op bokt kijk, zie ik ook vaak dat mensen niet eerlijk zijn, maken we daar zo'n probleem om dan?
Laraax schreef:Heb het topic globaal doorgelezen(13pagina's is veel en heb vast niet alles gezien) gelukkig ben ik mijn mooie man ook nooit tegengekomen(tot nu toe)
Wel kwam ik op haar Jimdo website bij de pony ''celeste'' bekende foto's tegen. Vond het pony'tje, Louie, altijd al erg schattig en herkende hem hierdoor dus vrij snel, na wat speurwerk op bokt ook de eigenaar teruggevonden, ga haar meteen een pbsturen..
Milan_lover schreef:Dat is dus jou paardje natasjuhh?
Gutogut, ze is wel lekker bezig zo... Volgensmij heeft ze haast wel een profiel op bokt, haast alle foto's komen daar vandaan.. Naar mijn weten stond de blend van mijn foto van Neskolay haar paard ook nergens anders als op bokt, al was hij ook al van bokt verwijderd...
LouieDribbie schreef:Laraax schreef:Heb het topic globaal doorgelezen(13pagina's is veel en heb vast niet alles gezien) gelukkig ben ik mijn mooie man ook nooit tegengekomen(tot nu toe)
Wel kwam ik op haar Jimdo website bij de pony ''celeste'' bekende foto's tegen. Vond het pony'tje, Louie, altijd al erg schattig en herkende hem hierdoor dus vrij snel, na wat speurwerk op bokt ook de eigenaar teruggevonden, ga haar meteen een pbsturen..
Dankjewel voor het vinden nogmaals!
Beetje jammer dat ze wel mijn foto's gebruikt, plus waar ik zelf bij opsta en dan nog zeggen dat zij het is! Ook jammer dat ze zegt dat ie Celeste heet terwijl ik zo heet.
Louie is trouwens gewoon helemaal gezond
Hier kan je waarschijnlijk vrij weinig aan doen, ben ik bang?
natasjuhh schreef:LouieDribbie schreef:
Dankjewel voor het vinden nogmaals!
Beetje jammer dat ze wel mijn foto's gebruikt, plus waar ik zelf bij opsta en dan nog zeggen dat zij het is! Ook jammer dat ze zegt dat ie Celeste heet terwijl ik zo heet.
Louie is trouwens gewoon helemaal gezond
Hier kan je waarschijnlijk vrij weinig aan doen, ben ik bang?
Ook gebruikt zei foto's van mij. Wat ik niet echt leuk
Vind