Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardjes123 schreef:1. Na lang zeuren kwam hij laatst op wedstrijd kijken en foto´s maken want dat had ik gevraagd. Na de wedstrijd ik foto´s kijken heeft hij alleen maar foto´s gemaakt van mijn rode hoofd en paard staat er niet op
JNAWA_Nienke schreef:Citaat:Nog een andere... zo leuk, deed ik regelmatig als ik met m'n paard aan 't rijden was en mensen vroegen dan 'mag ik 'm aaien?' ... nou geen probleem, mijn haf is zo braaf als ik weet niet wat, maargoed ik zeg altijd doodleuk 'dat is goed hoor, maar pas wel op! want haar vader was een hengst!' .... geweldig hoe mensen dan toch verschrikt een stapje achteruit zetten
Die ga ik onthouden!
F_Orumster schreef:MrUlbe schreef:het eerste wat jongens altijd aan mij vragen: ''is het nu waar dat meiden een orgasme krijgen tijdens paardrijden??''
Deze moet je dan ook als volgt beantwoorden: ''ja tuurlijk, waarom denk je dat ik paardrij?"
Vienna2007 schreef:En mijn vader maakte me altijd belachelijk toen ik nog thuis woonde, samen met mijn broertje (mijn broertje is 17 jaar jonger), dan huppelden ze door de kamer met hun handen in teugelhouding en zeiden ze op een bekakte toon "ArrrrrbeidsDRAFFFF"... en een lol dat ze hadden.
Linnettaaaa schreef:Niet heel leuk wel grappig dat meisje dacht dat ze t beter wist.
Meisje van 8 jaar toen ik al in de bak was(let op ik reed op mn eigen dus bitloos): Meisje, je bent nog niet klaar met opzadelen moet ik even helpen? Ik: Ze is helemaal opgezadeld hoor,hoezo? Zij: Nou dat beest heeft nog geen bit in dat moet je wel doen want als ie er vandoor gaat moet je m even knalhard in zn bek trekken,en jij bent trouwens ook nog niet klaar! Ik: ik rijd bitloos en je moet een paard nooit in zn mond trekken.En ik heb alles aan hoor. Zij: niet je hebt nog geen sporen en je moet een knal hard in de bek rukken eerst links en dan rechts en dan steeds harder, wie weet het beter ik die op paarden rijd met bit,sporen, sloftteugel of jij die bitloos rijd op een ponytje van 1.30. Ik: Nou ik een 13jarige met EIGEN PONY jij niet hoor; een kleine snotaap van 8 die alleen maar hulpteugels rijd. Doei,ik ga rijden.
LindyH schreef:Vienna2007 schreef:En mijn vader maakte me altijd belachelijk toen ik nog thuis woonde, samen met mijn broertje (mijn broertje is 17 jaar jonger), dan huppelden ze door de kamer met hun handen in teugelhouding en zeiden ze op een bekakte toon "ArrrrrbeidsDRAFFFF"... en een lol dat ze hadden.
Mijn vader riep altijd te pas en te onpas: "En daarbij lichtrijden!" Vond hij ook heel grappig.
grid schreef:Eigenaar van mijn vroegere verzorgpony's noemde een halster altijd een kopstelmaar een hoofdstel was dan wel gewoon hoofdstel
heb t haar nooit af kunnen leren