Weet je, ik denk dat iedereen veel te min over zichzelf denkt.

We hebben veel meer in ons dan we tot uiting brengen alleen het is allemaal wel van veel factoren afhankelijk of je wel of bij de top komt te rijden/zingen/dansen/springen/vallen en opstaan.
Een klein gedeelte heeft maar met echt talent te maken en de uitblinkers hebben gewoon mazzel.
Natuurlijk moet je wel de juiste mentaliteit hebben en nee ik zal nooit geen Anky zijn of worden.
Anders stond ik wel naast haar in de piste, maar je wordt niet meteen met talent geboren hoor.
Elke baby moet nog geconditioneerd worden en zal naarmate hij opgroeid zichzelf verder ontwikkelen.
Wel moet je er gevoel voor hebben, maar ik heb er ook gevoel voor alleen mijn leven liep net even wat anders dus ik heb nu andere talenten ontwikkeld.
Zoals bijvoorbeeld mijn heksen kwaliteiten.
Dat is zo ontstaan en helemaal mijn ding.
Maar omdat we iets nog niet helemaal begrijpen hoeven we het niet meteen af te keuren.
Als je maar open blijft staan voor alle mogelijkheden.
De sport zal altijd blijven bestaan en ik hoop dat er gewoon eerlijkere regels opgesteld gaan worden, zodat het voor iedereen mogelijk is om mee te doen, want je kunt alleen aan de top komen door factoren die gewoonweg niet voor iedereen weg gelegd zijn en ik vind dat het veel laagdrempeliger moet wezen.
Veel gelijkwaardiger, want door de toppers houd je die extreme verdeeldheid en dan is de balans vrijwel zoek.
Eerlijkheid duurt het langst!