Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 

Als iemand alleen maar mee wil om een gratis rondje te kunnen rijden dan kunnen ze ook mooi thuis blijven. Maar het is juist zo leuk om iemand die wel aardig en geinteresseerd is te kunnen laten ervaren hoehet ook anders kan. Tof om te lezen dat je je buurvrouw op deze manier hebt kunnen verrassen!
Poiuytrewq schreef:haha.
Naast mij, accepteerd mijn paard alleen maar mijn vriend op haar rug. Dat is de enige waar ze niet voor opzij draait als hij op wilt stappen (net als bij mij), en er niet vandoor schiet zodra je (alsnog als ze wegdraait) gaat zitten. Zoals bij andere mensen wel....

Zelfs bij ons op stal is dat het geval. Om nog maar te zwijgen over wandelaars...
Sonja schreef:Poiuytrewq schreef:haha.
Naast mij, accepteerd mijn paard alleen maar mijn vriend op haar rug. Dat is de enige waar ze niet voor opzij draait als hij op wilt stappen (net als bij mij), en er niet vandoor schiet zodra je (alsnog als ze wegdraait) gaat zitten. Zoals bij andere mensen wel....
Sorry dat ik het zo zeg, maar dat noem ik dus een gebrek aan opvoeding
(en dan doel ik niet op mezelf)