Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ellebel schreef:Ooooh Copper is wel heel leuk
hebben ook heel veel prijzen met hem gewonnen vroeger,
deze foto is me ook zeer dierbaar. mn lieve vuilnisbakkie.. 

nirkes schreef:Haha leuk! Laatst nog met moeder en zus in de fotodoos gedoken. Wij gingen vroeger altijd naar Collendoorn (nu Ponypark city), dus hebben daar veel foto's van.
Hier op mijn vaste pony Henkie![]()
En een paar jaar later

Denk dat dit 1998 of 1999 was, ik was zo'n 11 jaar. Let ook op de kenmerkende bodywarmer en de paardentrui!
Inderdaad, mét clubtrui, vaandel, rubber laarsjes, de hele mikmak!
IrisNotsch schreef:nirkes schreef:Haha leuk! Laatst nog met moeder en zus in de fotodoos gedoken. Wij gingen vroeger altijd naar Collendoorn (nu Ponypark city), dus hebben daar veel foto's van.
Hier op mijn vaste pony Henkie![]()
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 5208_n.jpg
En een paar jaar later
Whaaa.. Is die laatste mister ed? Daar heb ik ooit in collendoorn op gereden en ziet er in mijn herinnering exact zo uit.
genen van pap meegekregen (die is 2m en heeft een zeldzame groeiziekte), was met mijn 12e ongeveer 1.75 en daarna gestopt met groeien bij 1.86m. Was vroeger echt een crime om kinder-entree prijzen te krijgen bij bijv Walibi enzo, moest altijd een paspoort mee waar ik bijgeschreven stond. 

Het paardenvirus bleek toch wel erg erfelijk en hardnekkig te zijn.... Toen ik 10 jaar was, kreeg ik mijn eerste pony en zijn mijn ouders ook maar weer begonnen met rijden (kochten later ook een paard). Haha.