Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Romanoff schreef:@ Ikke : daar ben ik het niet mee eens.. als kost een paard maar 1500 euro.. wil ik het nog op de foto hebben!
Aan de buitenkant kan alles goedlijken.. maar je kunt niet IN het paard kijken. (en zo kan het ook zijn dat het paard gevoelig loopt.. maar dat dat dus een spierkwestie is, TOCH voor de zekerheid op de foto zetten!)
Als je zeker weet dat je het paard wil hebben, zou ik zeker ook Rontgenlogisch doen.. er zijn zoveel paarden met beginnend artrose waar nu nog niet veel van te merken is.. jij gaat flink trainen en na een paar weken sta je met een kreupel paard en niet meer geschikt voor de doeleinden die je misschien in gedachten had..
Als particulier sta je ook erg slap tgen over die 6 maand terugbreng bij verborgen gebreken.. want jij bent afgegaan op de klinische keuring en er was op dat moment geen "bemerking", dus dat hij toen niet op de foto is gegaan is dan je eigen keuze.. en misschien wel de domste..
Twilight1 schreef:@lets, leuk joh, gribraldi nakomelingen zijn vaak erg eerlijke paarden!
Vandaag bij die Haflingermerrie wezen kijken en het voelde zo vertrouwd aan! Kon gewoon zonder nadenken opstappen en zo. Echt precies wat ik zoek, lekker koel in het hoofd en zo!
Nu maar hopen dat het door kan gaan / dat de andere geïnteresseerde haar niet koopt..
van het paard waar ik mee bezig ben weet ik niet eens wat de vader enz zijn eeeh erger nog nu ik er over nadenk weet ik niet eens welk ras het is
hobbyboerin schreef:afstamming eeehh![]()
van het paard waar ik mee bezig ben weet ik niet eens wat de vader enz zijn eeeh erger nog nu ik er over nadenk weet ik niet eens welk ras het is
![]()
Ik vond hem zo leuk en zo lekker rijden dat ik dat ben vergeten te vragen.
nou ja het is toch een ruin dus fokken kan niet en in 't bos zal het wel niet veel maken welk ras het is denk ik. maar 't is best stom dat ik dat niet weet woensdag maar eens vragen.
wat doet een ostepaat (schrijf je dat zo?) en is het verstandig om zo iemand te laten komen als ik het paard een week op proef neem of komt er bij keuren meer uit?
).