Mijn paard heeft magnesium gekregen om wat kalmer te worden, hielp goed. Misschien is dat iets om erbij te doen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blensink schreef:En Ellen ik ben er nu al achter dat het niet gaat zoals ik me in gedachten voorstel.
blensink schreef:Kan je filmpje nu helaas niet zien, ben op het moment er één aan het downloaden en mijn pc is zo langzaam.
Maar ga hem zeker bekijken straks.
Tuurlijk geeft het niet, de tijd om dit te moeten verwerken heeft zijn tijd nodig.
Neem die tijd ook.
Gefeliciteerd met je 2de en 1ste plaats, super gedaan.![]()
Hoezo het niet gaat hoe ik me had voorgesteld.
Omdat nu de da van de verzekering erbij staat.
Dat is al heel anders dan alleen met mijn eigen da.
Op dit moment is Ernesto aan de telefoon met de da van de verzekering.
Nu kijken of mijn da vrijdag kan en dan zou het hoogstwaarschijnlijk vrijdag zijn dat Flash word ingeslapen.
Ben nu helemaal door het lint............................................![]()
![]()
![]()
![]()
idefix4 schreef:Maikeltje: Jij ook heel veel sterkte! Ik respecteer dat je geen verslag er over doet, maar toch wil ik je sterkte wensen. En knap dat de kinderen inderdaad zo worden betrokken. De dood hoort bij het leven. Ik neem dat ook mee in de opvoeding. Ik verwacht dat mijn kinderen de dood ook zullen leren kennen dit jaar. Het gaat momenteel ook niet zo goed met mijn hundje. Ze is al op leeftijd hoor. bijna 16 is ze nu en voor een Jackie is dat zeer respectabel. Dit wordt de eerste keer dat ze zullen meemaken dat een huisdier ons verlaat.
.