ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 16:45

Juli 2003

Dordrecht. Op een vrijdag ochtend was er een melding gekomen van een pony die aan de rand van een wei in het wielwijkpark zou liggen. De melder kon ons niet vertellen wat er precies aan scheelde.
Daar aangekomen deden de twee medewerkers van de ambulance een schokkende ontdekking.
De pony lag half in de sloot en had een heel strak koort om de nek wat aan het hek was vast gemaakt. Het arme dier was overleden door verstikking.
Na nader onderzoek werd gezien dat de vulva van deze pony ongebruikelijk open stond. Dus ook sexueel misbruik is in deze ernstige zaak niet uit te sluiten.
De eigenaar is aangifte wezen doen bij de politie van ernstige dierenmishandeling.

En voor alle duidelijk heid heb ik er foto's bij gedaan,en het is dezelfde !!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:47

beste daisy, dat je pony is vermoord oke dat wil ik best geloven alleen het verhaal eromheen over het stalken dat komt echt heel ongeloofwaardelijk over!ik geloof dat dus gewoon niet

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 16:49

anki 1 als jij mij niet gelooft moet je dat helemaal zelf weten ik dwing je helemaal niet dat je me MOET geloven als je me niet gelooft klaar dan.. dan ben ik helemaal met jou uit gepraat..Er zijn al zoveel mensen die K*T opmerkingen tegen mij hebben gemaakt van: ik laat jou niet mijn paard verzorgen dalijk wordt die ook nog afgemaakt... Verdrietig Dus Dit anki1 Kan er ook nog wel allemaal bij Ik Snap jou gewoon niet....

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:51

nou das mooi dan ik ben ook met jou uitgepraat,maar ik blijf hier bij mijn medebokkers gewoon mijn mening geven,
en ik snap jou ook niet dus dat komt mooi uit, dag daisy

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 16:52

nou oke maar snappen jullie iemand anders zijn gevoelens wel?? Verdrietig Blijkbaar NIET dus... Verdrietig

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:57

DaiSyJaCcO schreef:
ja maar wat zou jij doen dan?? als je in 1x gebelt wordt ..Dus jij zeg dus nu dat jij liever je paard wil laten afmaken?? NOU IK NIET. Ik ben van schrik zonder na te denken naar de wei gegaan omdat ik zoveel van me paard hou..Het is overal op het nieuws geweest dat het waar is en dan geloven jullie me nog niet.....

nou sorry hoor..als het zo is dat je ouders je tegen zouden hebben gehouden, zouden ze eerder met je mee zijn gegaan om bij die wei te gaan zitten dan jou daar alleen te laten zitten..

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 17:01

Voor alle duidelijk heid en voor de 2de x Ik bleef op stal slapen in de caravan van Lodewijk en Lodewijk was even naar zijn dochter Dus die was er toen niet.. en daarom ben ik naar de wei gegaan omdat die grapjas belde Dat die Jacco zou pakken
En ik hoop dat jullie inzien dat ik dan niet gaat zitten wachten op Lodewijk Want wat Zouden jullie doen als je gebelt wordt ?? gaan zitten wachten ofzo ... Zo wel dan snap ik jullie echt niet

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:05

en die lodewijk is heel toevallig weg als jij gebelt wordt?.. Verward

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:06

ja die was ff boodschappen aan het doen ladyfilou! Knipoog dat weet je toch wel! dommie

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:07

Mijn ouders, of wie dan ook, zouden mij nooit alleen achter laten als zo'n iemand zou bellen.
O ja, en van je bericht begreep ik weinig tot niets... Verward

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:07

Jongens, wat zou er nou erger zijn? Dat het NIET waar is en dat jullie je mond houden, of dat het WEL waar is en jullie zitten dat arme kind zo af te blaffen? Zelfs al is het niet waar, wat bereik je er dan mee om zo te reageren? Daar schiet je dan toch ook niks mee op? En stel dat het wel waar is (wat ik wel geloof, eigenlijk) dan is het voor Chantal toch verschrikkelijk om dit soort berichten te lezen?

Ik geloof Chantal wel, alleen heb ik het idee dat de stalker niet dezelfde is die Daisy heeft vermoord.
Chantal, ben je inmiddels al met die mevrouw gaan praten? En zo ja, is daar wat uitgekomen?

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 17:09

Kunnen jullie eigelijk wel lezen??Volgens mij niet..Het was Stom van mij dat ik Lodewijk verdachte maar hij is het NIET Dat weet ik 100% Zeker.Ga jij je eigen ex Paard ophangen?? als die haar netzo goed naar de Slacht ken brengen en dat die er dan geld voor krijg??Ik Dacht het niet...

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:10

dat die pony is vermoord/mishandeld/verkracht dat wil ik allemaal zeker wel geloven, want helaas hoor je het de laatse tijd veel te vaak op tv of staat het in de krant en dat dit gestopt moet worden dat is zeker.

en ik wil ook best geloven dat je gestalkt word, maar er zijn zoveel vage dingen aan je verhaal dat het moeilijk te volgen en te geloven is, als je snapt wat ik bedoel. ik wil je hier niet mee aanvallen, maar zeg alleen wat ik lees en wat ik daarvan denk, wat mijn mening is dus.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:10

Hmmz... miss moet ik het hele topic nog maar een keer lezen... Snap er nu werkelijk helemaal niks meer van... Verward

Verder ben ik het met Jaggie eens.
Laatst bijgewerkt door Nerwen op 21-12-03 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 17:13

Nimue Die afspraak ging niet door want die mevrouw Corrie was ziek.De Volgende afspraak is 16 januari.
Volgens mij heb anki1 geen idee hoeveel pijn ze me hiero mee doet Verdrietig, en ik denk ook niet dat de Stalker dezelfde persoon is als de Moordenaar van Daisy.Dank je wel Nimue dat jij nog vertrouwen in me heefdt

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:13

ankie1 schreef:
ja die was ff boodschappen aan het doen ladyfilou! Knipoog dat weet je toch wel! dommie

oja!! hoe kan ik nou zo dom zijn... Frusty Nagelbijten / Gniffelen

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:16

jaggie schreef:
dat die pony is vermoord/mishandeld/verkracht dat wil ik allemaal zeker wel geloven, want helaas hoor je het de laatse tijd veel te vaak op tv of staat het in de krant en dat dit gestopt moet worden dat is zeker.

en ik wil ook best geloven dat je gestalkt word, maar er zijn zoveel vage dingen aan je verhaal dat het moeilijk te volgen en te geloven is, als je snapt wat ik bedoel. ik wil je hier niet mee aanvallen, maar zeg alleen wat ik lees en wat ik daarvan denk, wat mijn mening is dus.

ok..het gebeurt de laatste tijd heel vaak en het is heel erg, dat is zeker zo!
maar dit verhaal.. ik vind t een beetje ongeloofwaardig, t zou best gebeurt kunnen zijn, weet ik t
maar ik reageer nu alleen zo omdat t op mij ongeloofwaardig overkomt

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 17:16

ha ha ha ha Wat zijn we erg grappig Huilen Huilen Huilen dus Totaal NIET!!!!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:18

Chantal, af en toe is je verhaal inderdaad wat vaag, en ik snap wel dat mensen het moeilijk te geloven vinden. Maar ik snap ook dat jij bang en in de war bent, en dan is het logisch dat je niet alles even duidelijk uitlegt. En ik vind gewoon dat mensen die het niet geloven, dat ook normáál kunnen zeggen in plaats van allerlei 'lollige' grapjes te maken. Stel je nu eens voor dat je er volgende week achter komt dat het wél waar is, ankie1 of LadyFilou. Dan heb je je wel érg banketstaaf gedragen, hé?

Dat je het niet gelooft mag je natuurlijk zelf weten, maar moet je er dan zó over doen, met het risico dat het wél waar is en je iemand verschrikkelijk op haar hart trapt?

Chantal, succes dan op 16 januari! Ik hoop dat er wat uit voortkomt, en dat je anders misschien in elk geval geholpen wordt en dat je beter met je angst om kunt gaan, als de oorzaak daarvan (de stalker) niet weggenomen kan worden. Sterkte!

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:20

LadyFilou"]
[quote="jaggie schreef:

ok..het gebeurt de laatste tijd heel vaak en het is heel erg, dat is zeker zo!
maar dit verhaal.. ik vind t een beetje ongeloofwaardig, t zou best gebeurt kunnen zijn, weet ik t
maar ik reageer nu alleen zo omdat t op mij ongeloofwaardig overkomt
[/quote]

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:23

Ik heb het niet over zeggen 'ik geloof het niet', maar over opmerkingen als 'Lodewijk was zeker even boodschappen doen, hihi!' enzo. Grapjes erover maken. Dat je het niet gelooft, okay. Dat kan. En misschien heb je ook wel gelijk, maar ook dan schiet je weinig op met deze opmerkingen. Maar stél nou dat je ongelijk hebt... dan zijn die grapjes wel héél gemeen, hé? En zou je nu echt over een maand erachter willen komen dat je iemand zo hebt zitten uitlachen, die de waarheid vertelde?

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 17:24

Ik weet zelf ook dat mijn verhaal Raar overkomt..Maar ik ben er zelf ook niet helemaal bij..Nimue bedankt voor je steun!! ja mensen hebben me al op me hart getrapt Verdrietig

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:49

Nimue schreef:
Ik heb het niet over zeggen 'ik geloof het niet', maar over opmerkingen als 'Lodewijk was zeker even boodschappen doen, hihi!' enzo. Grapjes erover maken. Dat je het niet gelooft, okay. Dat kan. En misschien heb je ook wel gelijk, maar ook dan schiet je weinig op met deze opmerkingen. Maar stél nou dat je ongelijk hebt... dan zijn die grapjes wel héél gemeen, hé? En zou je nu echt over een maand erachter willen komen dat je iemand zo hebt zitten uitlachen, die de waarheid vertelde?

ja natuurlijk dat is wel banketstaaf, zou ik zelf ook niet leuk vinden.
Maar dan nog.. alsk zo'n verhaal zou vertellen hier, zou ik t toch wel duidelijker vertellen, ok zo heel gedetaileerd kun je niet zijn, maar als ze t wat duidelijker had vertelt, zou ik er wel uit op kunnen maken dat t waar is, dan zou ik het best kunnen geloven.
want nu is het toch een vaga verhaal waar ik niet uit kan opmaken dat t echt gebeurt is..

ja sorry hoor maar ik kan moeilijk mijn mening veranderen alleen omdat jullie zeggen dat t wel gebeurt is.
Zou best kunnen, maar t komt gewoon net zo over.

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 17:55

Ik kon het verhaal niet goed vertellen omdat ik zo erg in de war was/ben;(
Ik hoop dat jullie daarvoor begrip hebben..Verdrietig

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:59

Wie de mens leert kennen, leert de dieren liefhebben. Meid, maak je toch niet zo druk. Als ze je niet geloven, jammer dan. Het gaat erom dat JIJ weet dat het waar is. En als er dan mensen aan jouw verhaal twijfelen dan moet je maar zo denken 'zegt meer over hen dan over jou'.

Als ik jou was zou ik een slotje op dit topic laten plaatsen. En smeek niet zo want dat zijn ze niet waard. Het is al erg genoeg wat je hebt moeten doormaken. Lekker laten gaan en hopen dat zij het niet hoeven mee te maken.

Sterkte!!