Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
doerakje schreef:Hoi!
Ik zoek naar een naam met de S, voor een merrie, papa is sandrohit dus het mag ook sandrohit's huppeldepup zijn zodat de roepnaam niet met een S is.
Ik houd van lange namen die vrij bijzonder zijn.
liefs
chaanttaall schreef:oke nu ik:
ik krijg een pony en ze heet van zichzelf al anemone. ze is nog jong dus we kunnen de naam nog veranderen.
nu willen we de naam veranderen maar het moet wel met een a beginnen.
anemone is een new forest. ze is een merrie en heeft 4 witte voetjes en een kol.
storm23 schreef:Ik ben opzoek naar een naam voor een 1 jarige haflinger ruin beginnend met een A.
storm23 schreef:Ik ben opzoek naar een naam voor een 1 jarige haflinger ruin beginnend met een A.
keona schreef:onze veulen is op komst we weten nog niet of het een merrie of hengst word,maar toch ben ik al op zoek naar leuke namen.
onze paarden krijgen altijd een drank naam,dus kom maar op met leuke drank namen.we hebben al een malibu een baileys en een tequila.het gaat om een pony veulen van de maat grote b kleine c.
annastasia schreef:De geboorte lijkt nu wel snel dichterbij te komen, en ik heb nog geen passende naam.
Heb een heel rijtje met namen met de letter H, iig voor een hengstveulen, merrie staat vrij.
Iemand nog een supernaam die met een H begint, mag zowel merrie als hengst zijn.
Merrienaam is misschien ook wel leuk om met de merrielijn verder te gaan.
Zianca - Sianca - ??? (eindigend op ianca)
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=153100
Voor Anna d'r veulen heb ik nu de namen vast staan, gelukkig.