michellee73 schreef:jij hebt wel een toepasselijke boktnaam van divoza van vandaag rijerijerije
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Melanie15 schreef:Haha dat jullie allemaal zo lang in de rij hebben gestaan, zou echt never nooit voor een paar spulletjes zo lang in de rij gaan staan
. We hebben ons prima vermaakt. De sfeer was goed ondanks het lange wachten. Iedereen sprak met iedereen. En er waren meer dan genoeg pepernoten!! 
HelgaV schreef:Dat klopt niet helemaal. Er waren een paar hele goede openingsaanbiedingen. Bijvoorbeeld de pikeur rijbroeken en de outdoor laarzen. En bij besteding vanaf €25,- kreeg je een gratis groomingbag![]()
Ik heb €98,- kunnen besparen op 1 rijbroek. Daar wil ik wel even voor in de rij staan
Morris schreef:HelgaV schreef:Dat klopt niet helemaal. Er waren een paar hele goede openingsaanbiedingen. Bijvoorbeeld de pikeur rijbroeken en de outdoor laarzen. En bij besteding vanaf €25,- kreeg je een gratis groomingbag![]()
Ik heb €98,- kunnen besparen op 1 rijbroek. Daar wil ik wel even voor in de rij staan
Ik was er 's middags, en 'mijn' broekie hing nog keurig op mij te wachten (gewoon aan het rek in de winkel). Dat had ik dus echt niet verwacht, er zijn toch wel meer mensen maaat 80 die een Pikeur Montana willen, en ook nog een mooie kleur.
Daar wil ik wel voor in de rij staan.
Nu 70 euro, normaal iets van 140 euro. Scheelt 70 euro, dat is een hoop geld vind ik.
NIet omdat het daar niet goed is, maar omdat het daar niet zo groot is
Heb ik niet zoveel meer aan, net verhuisd
Maar iig wel fijn dat er weer 1 bijkomt
Wat me wel opviel, was dat de bedrijfsleider(neem althans aan dat het de bedrijfsleider was, zo kwam hij wel over in ieder geval) de hele tijd koffie zat te drinken, terwijl de winkelmeisjes zich de benen onder het lijf vandaan liepen