Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:54

Zoiets?
Een Walt Disney masker is ook wel te vinden.

Liedje_

Re: [centraal] Pas de Deux / Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:50

Ja het probleem is dat ik er ook mee moet kunnen paardrijden :')

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:12

misschien kunnen jullie me helpen, 20 augustus rij ik een kur bij ons op de manege, nou doen we aan landenteams en ons team heeft portugal.
nu ben ik dus druk bezig,met mooie muziek(het liefste portugees)ik heb een hele stapel cds liggen maar kan voornamelijk alleen stukjes gebruiken, de muziek is over het algemeen wat sloom(iig voor mijn paard)
hoe krijg ik die mooi sluitend ingepast en nog ideeen voor kleding ?

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 13:53

Kan je die liedjes niet op YouTube vinden? En dan knippen & plakken met Windows Movie Maker :j

In Portugal dragen ze toch ook van die lange jurken (met de kleuren rood/zwart enzo)? Kan je daar niet wat mee?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:22

Ik ga binnenkort een demonstratie doen met mijn tinkerhengst en ben daarvoor heel druk aan het zoeken naar de juiste muziek. Heb al wat lopen klooien met riverdance etc. Maar komt niet veel leuks en bruikbaars uit.
Het gaat om een jong paard dus ongeveer B/L niveau.

Wie weet mooie instrumentale muziek? André Rieu cd's haal ik mrgen bij mijn oma op :P misschien dat daar nog wat leuks tussen zit.

Moet dus echt alles nog in elkaar zetten en ben druk aan het brainstormen, dus als iemand ideeën heeft hoor ik het graag :D

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:00

ja ik heb 3 nummers die ik moet gaan plakken tot 5 min 2 portugese nrs en een nr van queen.
Ik heb ze gewoon van cd op mijn comp gezet. Welk programma kan ik dan gebruiken?

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:02

cp112: Er is echt heeeul veel bruikbare muziek op YouTube te vinden :j Riverdance lijkt me erg leuk passen bij je Tinker :)

realmagic: Windows Movie Maker. Staat al op je computer als het goed is, dus je hoeft niks te downloaden.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:08

oke ga ik proberen, kan je daarmee instrumentale muziek ook iets versnellen?

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:41

Dat durf ik je niet te zeggen...Weet wel dat als je een filmpje importeert dat dat mogelijk is, maar bij muziek geen idee!

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:07

Typfoudt schreef:
cp112: Er is echt heeeul veel bruikbare muziek op YouTube te vinden :j Riverdance lijkt me erg leuk passen bij je Tinker :)

realmagic: Windows Movie Maker. Staat al op je computer als het goed is, dus je hoeft niks te downloaden.

ik heb daarmee nu een kur gemaakt, ging best goed... maar hoe krijg ik hem nu gebrand? dat lukt dus niet :o

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:16

Heb je het bestand als een liedje zeg maar opgeslagen? Niet per ongeluk als filmpje? Ik heb nooit problemen bij het branden gehad (via Windows Media Player)

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:32

geen idee := heb het opgeslagen(project opslaan) en dan via opslaan als mijn cd,dan de wizard gevolgd, gebrand maar dan krijg ik een bestand en niet de kur zelf zeg maar. pfff lastig uitleggen

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:21

Ik denk dat je het moet converteren naar een mp3 bestand en dan op cd zetten.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:35

het is inmiddels gelukt....

*\o/*

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:40

Hoe heb je dat nu gedaan dan als ik vragen mag? :D

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 23:48

ik heb de hele boel gekopieerd een nieuw project gemaakt.
Daar een andere knop gebruikt om gelijk op cd te branden, daar de audioversie aangeklikt en de boel gebrand.
Het is alleen wel een wma bestand, dus heb vandaag gemerkt dat de cdspeler uit het jaar nul er niets mee kan... :o

maar goed heb hem op cd,mijn mp3 en ik zet hem voor de zekerheid nog op usb voor zaterdag,als de cd speler het dan niet doet kan hij via de laptop.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 23:53

iemand hier nog leuke ideen voor galop lijntjes,
totaal moet ik laten zien, linker galop volte 10 m uitgestrekte galop en contragalop rechtsom hetzelfde zat wel te denken om de rechtengalop vanuit stap aan te springen dat kan die zo mooi, verder is hij zeker in de uitgestrekte galop erg heftig dus het moet een lijntje zijn waarin ik hem makkelijk terug kan nemen.
Oja en een leuke lijn voor 20 m verzamelde stap en 20 m uitgestrekte stap???
Ik zou jullie dankbaar zijn voor een snel antwoord...... :o

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 08:36

voor de uitgestrekte stap een gebroken lijntje

en zou dan idd van stap naar galop aanspringen als die dat goed kan, volgens mij moet de uitgestrekte galop wel op een lange lijn, wat je evt zou kunnen doen is dat je gaat vhv in uitgestrekte galop, en dan kun je door in je contragalop.
idee?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:46

Ik ga 24 september met mijn shetlander met een kur op de muziek aan de lange lijnen mee doen. Kur maken lukt me allemaal wel maar ik ben echt inspiratieloos qua kostuum. Het wordt op de Lion King en ik ga haar touperen zodat het al een leeuwtje wordt. Maar verder? Hoe kan ik haar verder nog een beetje je leeuw maken en hoe zal ik zelf verkleed gaan?

es_falko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 15:54

Hallo,
kan iemand mij vertellen hoe ik muziek maar voor mijn kur (met een tinker op L niveau), het lijkt erop dat iedereen het zelf thuis doet.
OF kan iemand mij helpen ik heb een proef al opgenomen.(niet de beste kwalitijk maar een goede richtlijk ben namelijk geen anky )
willen jullie mailen naar esenjes@gmail.com (heb spoed en deze mail lees ik vaker dan bokt:$)
thnx alvast en een fijn weeken!
groetjes Esther

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 16:20

es_falko schreef:
Hallo,
kan iemand mij vertellen hoe ik muziek maar voor mijn kur (met een tinker op L niveau), het lijkt erop dat iedereen het zelf thuis doet.
OF kan iemand mij helpen ik heb een proef al opgenomen.(niet de beste kwalitijk maar een goede richtlijk ben namelijk geen anky )
willen jullie mailen naar esenjes@gmail.com (heb spoed en deze mail lees ik vaker dan bokt:$)
thnx alvast en een fijn weeken!
groetjes Esther

Lees even dit topic door, dan kom je al een heel eind ;)

Miirtheex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 16:41

In Januari doe ik en een vriendin ook mee aan de Pas de Deux, al 4e x maar voor t eerst met de eigen paarden. Ik heb een wit paard en mn vriendin een zwarte, thema ligt dus best voor de hand: Black and White.
Weet iemand daar leuke muziek bij? Alle ideeën zijn welkom!
Ja ik weet het, duurt nog maanden maar je kan maar niet vroeg genoeg beginnen toch!?:D
x

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 17:31

Michael Jackson - Earth Song?

Heb je de stap en de galop.

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:19

En voor de draf Black or White van Michael Jackson. Klaaaar!

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:22

__Nicky schreef:
Ik ga 24 september met mijn shetlander met een kur op de muziek aan de lange lijnen mee doen. Kur maken lukt me allemaal wel maar ik ben echt inspiratieloos qua kostuum. Het wordt op de Lion King en ik ga haar touperen zodat het al een leeuwtje wordt. Maar verder? Hoe kan ik haar verder nog een beetje je leeuw maken en hoe zal ik zelf verkleed gaan?

Jij als leeuwentemmer?