Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shine2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:25

ik betaalde gewoon per acceptgiro en heb de betaling allang gestopt maar krijg het blad nog steeds:het is dus inderdaad een gratis blad !!!!

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:30

shine2 schreef:
ik betaalde gewoon per acceptgiro en heb de betaling allang gestopt maar krijg het blad nog steeds:het is dus inderdaad een gratis blad !!!!

Ja voor jou wel ja.. ;)
Ik las hier net ergens dat je maar 19,95 euro per jaar betaald maar ik betaal 23,75 euro per jaar.. :?

Anoniem

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:35

Ook zo vaag! Heb dat bedrag ook al eens gelezen...vreemd hoor!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:38

shine2 schreef:

Mijn laatste betaling is ook zo'n 18 maanden terug geweest.... Blijkbaar is ie voor mij ondertussen ook echt gratis geworden :+

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:40

Tamara21 schreef:
shine2 schreef:

Ja voor jou wel ja.. ;)
Ik las hier net ergens dat je maar 19,95 euro per jaar betaald maar ik betaal 23,75 euro per jaar.. :?

18 maanden terug betaalde ik dus 14,95... Blijkbaar weten ze zelf niet eens wat hun gratis blad kost..

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:42

Idd, dat voor dat bedrag had ik m ook! :j Maar sommigen dus voor 23,95. :?

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 18:44

oow wat ben ik blij dat ik een bevestigenden mail terug kreeg dat ie ontvangen was en ze me uit het bestand haalden.
(is wel al een jaar geleden dus mischien keken ze toen nog naar de mail??

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:31

Ter info: Binnenkort sta ik als oud producent ( redacteur) van Horsimo tegenover PubliForce in de rechtbank omdat ze mijn facturen niet willen betalen. Ik dank jullie voor je reacties en deze zal ik zeker invoeren als bewijsmateriaal. PubliForce wil mij namelijk niet betalen omdat ze het mij verwijten dat er zoveel mensen opzeggen en dat er adverteerders weglopen..... Hoe verzin je het. Uit jullie reacties en e-mails wordt duidelijk dat de opzeggingen het gevolg zijn van dubbele en onterechte afschrijvingen en dat de bladen minimaal een maand te laat in de brievenbus liggen. Op de rechtbank zal ook pers en media aanwezig zijn, dus jullie zullen van het verloop ongetwijfeld op de hoogte worden gebracht

Nogmaals bedankt! ( en blijf jullie klachten opsturen)

Harry

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:36

Ben benieuwd, veel succes met deze zaak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 12:03

Ah geld wordt gestorneerd, da's fijn! Uiteraard van Publiforce niets vernomen... :+ Ben wel benieuwd of Radar er bijv. iets mee gaat doen.

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 12:20

Hallo Skippy, wordt of is het geld gestorneerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 12:38

Mijn bank storneert het geld alvast en gaan uitzoeken of t terecht is. ;)

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:56

Wat een k..bedrijf zeg....alleen aangetekend op kunnen zeggen....bah bah

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:59

imposantje schreef:
Wat een k..bedrijf zeg....alleen aangetekend op kunnen zeggen....bah bah

Nou hier sluit ik me helemaal bij aan..
Vorige week voor de 3de keer een brief gestuurd (ook nog een email) en die lui laten gewoon helemaal niks terug horen..
Ga denk ik maar is contact opnemen met mijn bank dat ze die machtiging intrekken!!!! :(

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:15

Ik ben begonnen met de bladen retour afzender te sturen!

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:24

Fortuna22 schreef:
Ik ben begonnen met de bladen retour afzender te sturen!

Dat heb ik ook geprobeerd maar ook die blijken zogenaamd niet aan te komen...

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:25

Ik ga nu mijn brief faxen.
Ben benieuwd naar reactie.

Moggsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:51

Ik wil nog nareageren op een berichtje wat ik al eerder in dit topic heb geplaatst. Om niet iedereen te verplichten om terug te zoeken hier mijn verhaal.
De eerste keer aangemeld bij Horsimo, niets krijgen.
Weer aangemeld, omdat ik dacht dat de 1e aanmelding niet was aangekomen met als resultaat, 3 afboekingen van de giro.
We hebben er 1 kunnen terug draaien.
Toen kreeg ik na 3 maanden 2 Horsimo's. Verzoek om 1 Horsimo en een 2e ander blad. Het bleven 2 Horsimo's.
Schrijven, bellen, niets hielp.
Vanaf augustus kreeg ik ineens helemaal niets meer, mailen dan maar. Ik kreeg een mail terug van ene Kim. Daarop gereageerd en ik heb geen antwoord meer gehad.
Toen kreeg ik ineens 2 x september Horsimo's. Waar bleef augustus? Ik weer gemaild en weer geen reactie.
Tot zover het eerste deel.
Laatst kwam ik op paard en koets en ik liep tegen de Horsimostand aan en ze wilden een abonnement kwijt.
Dus ik meteen het meisje van die stand met mijn verhaal bestookt. En ik kreeg te horen dat zij meteen contact op zou nemen met de ledenadministratie.
Ze hadden namelijk alles overgenomen en die overname bleek nogal een puinhoop te zijn geweest.
Omdat ze een ongeorganiseerde bende in handen kregen moesten ze eerst puin ruimen om daarna alls weer goed geregeld te kunnen hebben, waarvoor haar excuus namens Horsimo. Maar ik kon het beste ook zelf bellen, niet mailen, want er kwamen zoveel mails per dag binnen dat ze het niet meer konden overzien.
Dus de eerstvolgende maandag ben ik gaan bellen en na een electronische dame te hebben gehad die mij vertelde dat het 80 cent per minuut zou kosten met een maximum tot 40 euro kreeg ik zowaar toevallig die Kim aan de lijn.
Een lekker chagreinig typje die me toe snauwde dat ze geen mails kon beantwoorden en dat ze tevens de mails had afgeschoven naar een collega van haar.
Maar die Kim veranderde de 2 Horsimo's meteen in haar p.c voor 1 Horsimo en een gardenzine.
Een dag later vielen er 2 nummers van Horsimo oktober in de bus.
Vorige week kreeg ik 2 Horsimo's van november.
Augustus vergeten we maar voor het gemak.
Ik wacht braaf op de Horsimo van december en een Gardenzine.
Volgens de dame van paard en koets gaat het allemaal goed komen en zijn ze de zaken aan het recht trekken, maar het komt allemaal goed, nog even geduld.
Ik heb er geen vertrouwen meer in, maar ik wacht nog even braaf af, wie weet heeft iemand van Horsimo het bij het rechte eind.

Vraag, sinds wanneer is deze club aan die overname begonnen? Kan iemand me dat vertellen.

melissa3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:12

he ook het problee kreeg van de week een factuur van 39 €

heeft iemand soms het witpapier die ze bijsteken waar je eigen adres opstaat ? ( heb de mijn verloren )
volgens mij stond er boven in de hoek ( waar de postzegel naarmaal staat )
dat er geen verzendingskosten moeten betaald worden .
maar als tijdschrift horsimo gratis is en geen verzendingskosten mpoeten betaald worden
waarom moetn we dan geldstorten voor de verzendingskosten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:23

39 euro???? Da's veel!

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:25

heeft iemand al geprobeerd om de betaling stop te zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:32

Ik heb iig t geld gestorneerd gekregen en t rekeningnr laten blokkeren... Verder nog niets vernomen. Geen reactie op de inmiddels 3! opzegmails naar diverse verschillende adressen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:34

39 euro is een bedrag van 2x horsimo denk ik ;)

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:38

Tallie1979 schreef:
39 euro is een bedrag van 2x horsimo denk ik ;)

Inderdaad! Volgens mij heb ik ooit ergens € 19,95 zien staan op hun website al heb ik hier ook bedragen van in de 20 euro voorbij horen komen maar € 39,- vind ik wel heel erg veel... of is dat omdat melissa3 misschien in België woont, dan kan het wel weer kloppen.