Sedaru schreef:Ik denk dat de meeste personen van mening veranderen wanneer zij wat ouder zijn en zien dat er andere prioriteiten in het leven zijn.. Enkele uitzonderingen daargelaten
Wat een fantastisch denigrerende dooddoener zeg.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JustaLive schreef:Dat kan wel zo zijn ja, maar waaarom in godsnaam zou jij je paard verkopen voor een miljoen?! Staat hij/zij niet op nummer 1 dan?
MamboBeach schreef:Eerlijk gezegd geloof ik diegene niet zo die hun paard zouden houden maar het is ons nooit aangeboden dus dat scheelt weer...
pharagirlke schreef:Zouden deze mensen het paard ook verkopen als je weet dat hij slecht terecht komt? (interesse, niet neerbuigend bedoelt oid)
Met slecht terecht komen bedoel ik niet dat jij de enige bent die het goed kan doen, maar echt slecht terecht komen, eigen beperkingen oplossen met hardhandigheid, hulpteugels en scherpere bitten, zeer agressief om gaan met de dieren... Frustraties hardhandig botvieren op het dier enz.
JustaLive schreef:Laura_Robin schreef:Nee, als je weet dat ie slecht terecht komt gaat ie niet weg. Maar anders wel hoor. 't Is mijn kind niet.
Voor jou niet, Voor mij bijvoorbeeld wel.
Maar zoals sommige mensen hier praten is pijnlijk. Ik zou mijn paarden, geen van de 4 kunnen inruilen voor een Ranger auto.
Ik weet niet of jullie dat ook hebben meegemaakt? Maar vroeger had ik dus totaal geen vrienden. En kon echt alles kwijt bij mn trouwe shet!
Als je in zo'n perriode zit! MamboBeach schreef:Ik wil echt niet heel banketstaaf doen maar ik zie dat je zelf nog een kind bent...
Vandaar dat er werd gezegd dat als je ouder bent er misschien anders over gaat denken.
pharagirlke schreef:MamboBeach schreef:Ik wil echt niet heel banketstaaf doen maar ik zie dat je zelf nog een kind bent...
Vandaar dat er werd gezegd dat als je ouder bent er misschien anders over gaat denken.
iedereen, ongeacht leeftijd, heeft recht op een mening. Het doet er niet toe of ze er later anders over denkt, de vraag word NU gesteld, niet over tien jaar.