Stel, er word een miljoen geboden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:38

Sedaru schreef:
Ik denk dat de meeste personen van mening veranderen wanneer zij wat ouder zijn en zien dat er andere prioriteiten in het leven zijn.. Enkele uitzonderingen daargelaten ;)

Wat een fantastisch denigrerende dooddoener zeg. :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:40

JustaLive schreef:
Dat kan wel zo zijn ja, maar waaarom in godsnaam zou jij je paard verkopen voor een miljoen?! Staat hij/zij niet op nummer 1 dan?

Nee, mijn paarden staan niet op één, mijn partner en mijn familie zijn toch een stuk belangrijker hoor!

Een miljoen biedt financiele zekerheid voor de nabije toekomst. Bovendien zijn er genoeg leuke paarden met wie ik opnieuw een band kan opbouwen. :)

mirm

Re: Stel, er word een miljoen geboden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:42

Ik zou haar dan wel verkopen, mits ze een goed huis krijgt. Maar voor een miljoen zal dat vast wel goed zitten! (een eigen groom, die dag en nacht voor haar klaar staat!) haha.
Aangezien ze dat nooit zullen bieden blijven ze lekker hun hele leven bij mij!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:43

Nou, MamboBeach, dan geloof je het niet. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:44

Zouden deze mensen het paard ook verkopen als je weet dat hij slecht terecht komt? (interesse, niet neerbuigend bedoelt oid)

Met slecht terecht komen bedoel ik niet dat jij de enige bent die het goed kan doen, maar echt slecht terecht komen, eigen beperkingen oplossen met hardhandigheid, hulpteugels en scherpere bitten, zeer agressief om gaan met de dieren... Frustraties hardhandig botvieren op het dier enz.

Laura_Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:47

Nee, als je weet dat ie slecht terecht komt gaat ie niet weg. Maar anders wel hoor. 't Is mijn kind niet.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:47

Tuurlijk, want je krijgt er toch een miljoen voor? :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:00

Twiggy2008 schreef:
Tuurlijk, want je krijgt er toch een miljoen voor? :D

Doh! Want je kunt er een dikke auto en nieuwe schoenen voor kopen -:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:01

MamboBeach schreef:
Eerlijk gezegd geloof ik diegene niet zo die hun paard zouden houden maar het is ons nooit aangeboden dus dat scheelt weer...

Dat kan, maar eerlijk gezegt geloof ik 50 % hier ook niet die hier zegt, Gaat meteen weg. Ik weet zeker dat iedereen nog wel even staat te twijfelen als jij je trouwe maatje gaat uitzwaaien voor "geld" ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:02

Laura_Robin schreef:
Nee, als je weet dat ie slecht terecht komt gaat ie niet weg. Maar anders wel hoor. 't Is mijn kind niet.

Voor jou niet, Voor mij bijvoorbeeld wel. :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:03

pharagirlke schreef:
Zouden deze mensen het paard ook verkopen als je weet dat hij slecht terecht komt? (interesse, niet neerbuigend bedoelt oid)

Met slecht terecht komen bedoel ik niet dat jij de enige bent die het goed kan doen, maar echt slecht terecht komen, eigen beperkingen oplossen met hardhandigheid, hulpteugels en scherpere bitten, zeer agressief om gaan met de dieren... Frustraties hardhandig botvieren op het dier enz.

Nee, maar heeft niet met geld te maken, al verkoop ik haar voor 10 euro, ze moet het wel goed krijgen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:04

JustaLive schreef:
Dat kan, maar eerlijk gezegt geloof ik 50 % hier ook niet die hier zegt, Gaat meteen weg. Ik weet zeker dat iedereen nog wel even staat te twijfelen als jij je trouwe maatje gaat uitzwaaien voor "geld" ;)

Twijfelen niet, maar natuurlijk doet het verdriet als je een paard verkoopt.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:05

JustaLive schreef:
Laura_Robin schreef:

Voor jou niet, Voor mij bijvoorbeeld wel. :)

Ik wil echt niet heel banketstaaf doen maar ik zie dat je zelf nog een kind bent...
Vandaar dat er werd gezegd dat als je ouder bent er misschien anders over gaat denken.

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:22

@$#%^% 3e poging, ! :(

Ik weet zelf niet wat ik zou doen in deze optie. Maar ik ga daar nou ook niet over oordelen, een miljoen is veel geld! :) Maar zoals sommige mensen hier praten is pijnlijk. Ik zou mijn paarden, geen van de 4 kunnen inruilen voor een Ranger auto.

Daarbij snap ik het punt van Justalive wel.
Op die leeftijd, is een trouwe vriend heel belangrijk. De pubertijd.
En als je zobiso, net als ik toen al geen vrienden hebt. Is zo'n beessie gewoon je heilig. Dat voelt inderdaad als je kind! ;) Ik weet niet of jullie dat ook hebben meegemaakt? Maar vroeger had ik dus totaal geen vrienden. En kon echt alles kwijt bij mn trouwe shet! :+:

En ook volgt nog de reden dat wij totaal anders naar geld kijken als bvb Justalive, want zei is 13.. ( zag ik net )
Geld is geen optie voor haar.
Waarscheinlijk, is haar paard, net als bij mij haar kind. En dat is heilig hoor .... :) Als je in zo'n perriode zit!
Laatst bijgewerkt door ShadowPizza op 14-09-09 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:22

MamboBeach schreef:
Ik wil echt niet heel banketstaaf doen maar ik zie dat je zelf nog een kind bent...
Vandaar dat er werd gezegd dat als je ouder bent er misschien anders over gaat denken.

iedereen, ongeacht leeftijd, heeft recht op een mening. Het doet er niet toe of ze er later anders over denkt, de vraag word NU gesteld, niet over tien jaar.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:24

pharagirlke schreef:
MamboBeach schreef:

iedereen, ongeacht leeftijd, heeft recht op een mening. Het doet er niet toe of ze er later anders over denkt, de vraag word NU gesteld, niet over tien jaar.

En ik zeg dat ze er later anders over kan denken...

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:24

MamboBeach schreef:
pharagirlke schreef:

En ik zeg dat ze er later anders over kan denken...

Maar het gaat om nú! ;)

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:25

Ik begrijp je punt, maar een paard/pony is te vervangen. Hoe pijnlijk ook, je zult met een volgend paard opnieuw een band kunnen opbouwen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:26

Juistem... Het gaat er niet om wat ze later vind, het gaat om wat ze nu vind gezien het haar nu gevraagd word. Als iemand je vraagt "ben je gelukkig met je vriend" antwoord je toch ook niet "over tien jaar misschien niet meer"?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:27

Goed, ik neem haar antwoord nu niet serieus, als ze ouder is, oke!

Ah, gemeen he...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:29

Gemeen niet, kinderachtig en arrogant misschien wel. :+

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:29

Dan zeg ik. Daaaaaaahaaaaaag perd! :evaw:
(Hoewel ik der wel zal missen)

Maarloeesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:30

Ik denk dat ik het niet eens kan, om um weg te doen!
Dan gaat die miljoen maar voorbij!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:31

Als die goed komt (dus bij correcte eigenaren) gaat ie weg... Maar ik denk wel dat ik de ogen uit mijn kop jank er voor :')

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:35

Hoi,

ja, ik zou mijn paard verkopen! Ik zal het er wel even moeilijk mee hebben, maar ik zou er niet over twijfelen.