Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marieminime schreef:ik weet niet of het waar is van de verzekering, maar ik zou het wel terrecht vinden. of een goed initatief... net als met scooter helm op... met paardrijden cap op. hier op de manege is het wel verplicht, dat zie je wel steeds vaker.

Raja schreef:ook nadat je een schedel basis fractuur hebt gehad en opnieuw moet leren praten en lopen en eten????
)
.Citaat:Dat heb ik niet dus zou ik niet weten. Ik weet alleen wat ik nu vind. Daarnaast ben ik oud (en misschien wel wijs) genoeg, ken ik mijn paarden, weet ik hoe ik rij en denk dat ik zelf kan inschatten dat ik geen cap nodig heb. (die heb je toch alleen nodig als je op je hoofd valt? )
) achterste valt. Ik ben ooit eens van uit een superrelaxt handgalopje in een bak recht op mijn stuitje gevallen en hoewel ik dus bijna rechtstandig op mijn gat viel, klapte ik daarna in één stuk achterover. Dat heeft - geloof het of niet met zo'n zachte bodem - een deuk in mijn cap gemaakt zo groot als mijn handpalm. Had er niet aan moeten denken dat die in mijn achterhoofd zou hebben gezeten....brr!
de kans op hoofdletsel is hooguit kleiner. Verder niks.
)
) uitgevonden