Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jolin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:15

Izmir schreef:
NEE, ik rij namelijk western :D

Ruiken die paarden naar roosjes? :D :D ;)

senoritakimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:42

Maakt me niet zoveel uit :P
Iedereen die ik ken weet dat ik rijd en weet dat ik dan af en toe zo'n lekker luchtje op heb als ik naar de paarden ben geweest :D
Maar ik ga niet uitgebreid shoppen in mijn paardrijkleding, mede ook omdat mijn kapsel er altijd zo leuk uitziet nadat ik die cap op heb gehad!

Chanelly

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:49

kan mij ook geen fluit schelen!
ik doe ook alles in paardrijkleding. ben soms net een zuurstok, licht blauwe broek, roze sokken en een blauw met roze jas! boeiend!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:16

Ik doe het liever niet met paardrijkleding naar de supermarkt oid. Maar als het echt moet is het niet anders.

Vind het zelf niet heel erg lekker om tussen al dat eten rond te gaan wandelen met je vieze stinkkleren (tenminste, mijn pony's ruiken nogal :P).

Over straat heb ik daarentegen geen probleem mee.

jennifer89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:46

het maakt mij allemaal niet uit doe er alles in als ik ergens snel naar toe moet dan maar in me rijkleding.
werk op een boeren bedrijf stap ook gewoon in me overall uit zal mij wat schelen wat een ander van me denkt .

maar als ik de kans krijg om me effe om te kleden doe ik dat wel.

Poekiemansss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:27

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit,
en paardjes stinken ook niet,
ze ruiken juist heeeeeeeeerlijk (toch :D ?)

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:21

Mij maakt het ook niet uit, in tegendeel!
Ik ben er fier op! :D
Ik rijd. Daar kunnen veel mensen alleen jaloers op zijn.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 22:08

Ik ga rustig met mijn paardenkleren naar de supermarkt. En daar zie ik ook vaak genoeg soortgenoten rondlopen.

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:13

ik ga gerust in mijn rijbroek naar de supermarkt toe om dingen te halen, het kan mij echt niets schelen wat dat betreft

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:21

Gewoon niks van aantrekken!!
:P

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 20:58

Vroeger vond ik het echt helemaal geweldig om in rijkleren door t centrum te fietsen. Het liefst met cap op, en zweep in de hand. Nu vind ik het niet meer zo geweldig :P Ik ga wel gewoon naar de supermarkt ofzo met rijkleren, om daar nou helemaal voor om te kleden vind ik nogal overdreven. Maar vooral 's winters, heb ik van die vrij lompe thermolaarzen, met megaveel modder. Dan vind ik het iets minder fijn om met mn rijkleren in t centrum rond te banjeren, dan ga ik wel eerst langs huis, iig even gympen aandoen.

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:13

whahahaha met cap op :') geweldig!

ik stapte gisteren uit de bus, en direct een aantal mensen kijken natuurlijk

dan denk ik soms wel es: ja, ik heb rijkleren aan! :P

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 00:07

Ik zat al lang te twijfelen over een navelpiercing. Was ik met een vriend van me naar mijn verzorgpaard geweest, zet ik hem af (50 m. van waar ik hem kon laten zetten) en ja hoor, ik bedacht me toen ineens dat ik hem direct gezet wou hebben :+ , dus nog met rijbroek en chaps die winkel in gegaan.

Ik vind het altijd prachtig als ik jonge ruiters met hun cap op in de auto/op de fiets zie zitten

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 00:12

Het liefst loop ik de hele dag in men rybroek :D . Heerlijk! Vroeger deed ik hem naar de basischool al aan want dan kon ik smiddags sneller naar de paarden , hoefde ik me niet om te kleden, kon ik in 1x door :P :+ !

cementy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 08:28

He hallo allemaal.
Ik heb woensdag mijn eerste rijles op de manege, maar ga daarna gelijk weer naar huis.
Voel mij als man toch niet helemaal happy in mijn rijkleding maar je komt er niet onderuit.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 08:34

nee hoor, jje ziet ze wel eens kijken

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 09:57

Hier wonen we in een klein dorpje, iedereen weet onderhand wel dat ik een 'paardenmeisje' ben.
Ik ga dus gerust in paardrijkleding naar supermarkt, pizzaria of snackbar :j
Meestal doe ik wel gewone schoenen aan.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:02

Haha ik moest wel lachen om dit topic. Mij maakt het namelijk helemaal niks uit als ik boodschappen moet doen in mn rijkleding. Maar...mijn vriend die vind het wel raar als ik met mijn rijkleding even de supermarkt in wil ;) Vorige week kwamen we vanuit stal en we moesten chinees halen, nou echt niet dat ik even snel die chinees in mocht van hem hoor :D Dus toen ben ik me thuis maar gaan omkleden en alsnog in gewone kleding naar de chinees gegaan ;)

Tuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:04

Oh, dat boeit mij echt niet hoor :D

Ben ook al vaker de stad in gegaan met paardrijkleding :Y)
Soms kijken ze wel, maar jammer dan!!!!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:10

Haha, als je dan midden door de stad fietst met je groen met witte schoenen, paarse sokken en zwarte rijbroek willen ze je toch nog wel eens raar aankijken. Of dan hoor je zo'n klein meisje: ''Kijk mama, die gaat ponyrijden'' hah

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:42

toen ik nog op de manege leste moest ik de halve stad door fietsen, heb ook wel es de opmerking: hey, ga je paardrijden? gehad :D

Geweldig topic whaha

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:27

Ik sta gerust mijn avondeten uit te kiezen terwijl ik net bij mijn verzorgpaard vandaan kom hoor. Scheelt me niks! :D . Zie idd ook regelmatig andere "paardenmensen" in de super lopen.

Zwaantje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:39

Nee totaal niet, ik draag het ook gewoon té vaak dat het gewoon "mij" is. :P
Ik ga er mee naar stal maar ik doe er ook boodschappen mee :P (Vanuit stal dan :P)
Ik ruik mezelf dan wel bijv in de supermarkt, maar ja ik ga toch echt niet eerst naar huis, en als ze me ruiken weten ze meteen dat ik een paardenmeisje ben en vandaar die gekke strakke broekjes :Y)

Zwaantje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:42

Jenna schreef:
Haha ik moest wel lachen om dit topic. Mij maakt het namelijk helemaal niks uit als ik boodschappen moet doen in mn rijkleding. Maar...mijn vriend die vind het wel raar als ik met mijn rijkleding even de supermarkt in wil ;) Vorige week kwamen we vanuit stal en we moesten chinees halen, nou echt niet dat ik even snel die chinees in mocht van hem hoor :D Dus toen ben ik me thuis maar gaan omkleden en alsnog in gewone kleding naar de chinees gegaan ;)

HAHA nou gelukkig heeft mijn vriend geen inbreng over wat ik wel en niet draag }>

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:45

fiets altijd door amsterdam centrum op weg naar stal, en naar de supermarkt, Hema, mac,, maakt me nix uit :+
voel me soms wel apart en bekeke maar er zijn mense die in gewone klere er veel lelijker uitzien! :P