Izmir schreef:NEE, ik rij namelijk western
Ruiken die paarden naar roosjes?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
Ik ga wel gewoon naar de supermarkt ofzo met rijkleren, om daar nou helemaal voor om te kleden vind ik nogal overdreven. Maar vooral 's winters, heb ik van die vrij lompe thermolaarzen, met megaveel modder. Dan vind ik het iets minder fijn om met mn rijkleren in t centrum rond te banjeren, dan ga ik wel eerst langs huis, iig even gympen aandoen.
, dus nog met rijbroek en chaps die winkel in gegaan.
Vorige week kwamen we vanuit stal en we moesten chinees halen, nou echt niet dat ik even snel die chinees in mocht van hem hoor
Dus toen ben ik me thuis maar gaan omkleden en alsnog in gewone kleding naar de chinees gegaan

(Vanuit stal dan
)
Jenna schreef:Haha ik moest wel lachen om dit topic. Mij maakt het namelijk helemaal niks uit als ik boodschappen moet doen in mn rijkleding. Maar...mijn vriend die vind het wel raar als ik met mijn rijkleding even de supermarkt in wilVorige week kwamen we vanuit stal en we moesten chinees halen, nou echt niet dat ik even snel die chinees in mocht van hem hoor
Dus toen ben ik me thuis maar gaan omkleden en alsnog in gewone kleding naar de chinees gegaan