Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

tita schreef:Om terug te komen op de 4-jarige Trento van 17000 euro..die prijs is enkel gebasseerd op kunnen van zijn ouders paard zelf stelt nog geen ene donder voor.
Natuurlijk was het fijner geweest als die persoon er ook een foto bij had geplaatst want dan hadden we de uitstraling nog kunnen zien
Imo een erg leuk dier!
Charlenexx schreef:Macusa schreef:Nou, voor een paar miljoen, mag Anky er dan ook bij?![]()
Het is namelijk ook de combinatie die telt.
Albert Zoer krijgt toch ook een paar miljoen voor Okidoki.. Wat denk je dat Salinero waard is?
Precious20 schreef:Je doet net alsof iedereen in NL en BE aan het randje van bankroet bengelt. Hier merk ik iig zo goed als niets van de crisis, dus paard verkopen aan een belachelijk lage prijs...
Bovendien heb je, in jouw voorgestelde situatie, ook nog andere opties hé: lease of paard delen.
Citaat:En ja ik ga ook niet op een lelijk paard zitten van 2500 :[/b]o
Citaat:Pardon, dit vind ik pas een min antwoord, een paard van 2500 is dus lelijk en te min voor jou?
Er zijn genoeg leuke en goede paarden te krijgen rond dit budget misschien iets hoger.