Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lizzy2 schreef:Het is vreemd, ik heb wel een inlegvel in het paspoort, maar achter 'bevoegde autoriteit die dit hoofdstuk van het id afgeeft' (handtekening en stempel) staat niets. Zou dat dan betekenen dat ik er alsnog een stempel op moet laten zetten door het NRPS, of is dit voor de DA?
Helma_Amber schreef:@ Niezel: Ik heb voor mijn Shet ook een paspoort van Vee, Vlees en Eieren en de mijne voldoet aan de nieuwste eisen. Aangezien die van jou van vorig jaar is, voldoet deze ook aan de juiste eisen. Paspoorten die na 2004 zijn uitgegeven, voldoen aan de juiste eisen.
Je hoeft geen nieuw paspoort hoor. Op naam laten zetten kan gewoon in het huidige paspoort. Op de eerste pagina staat een stempel en de naam van de uitgevende instantie. Bij mijn Shetlander is dat gewoon het shetlander stamboek, maar ik weet niet wat er bij jou staat. Je kan gewoon contact opnemen met de betreffende instantie en zij zullen jou wel kunnen vertellen wat de gang van zaken is. Je zult sowiso het paspoort op moeten sturen om haar op naam te laten zetten.
kmblue schreef:Volgens mij hebben een aantal van jullie ook vrij laat de inlegvellen aangevraagd. Als je uitgaat dat er meer dan 50.000 paarden in Nederland zouden zijn welke voor 2004 zijn geboren dan moet je niet in de maand juni een aanvraag indienen en verwachten dat je alles binnen hebt voor 1 juli.
Ik heb de mijne in maart aangevraagd en had alles in mei keurig en ruim op tijd binnen.