Medisch inlegvel voor het paardenpaspoort aanvragen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissie

Re: Medisch inlegvel voor het paardenpaspoort aanvragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:03

KNHS :)

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:06

*wordt steeds bozer op knhs*

en maar zeggen dat ze het gewoon heel druk hebben, er gaan 'gewoon' heel wat mensen tussendoor voor blijkt wel :(

(wel blij voor jou hoor :) )

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:07

Hoop voor je dat je dat die snel komt dan!

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:44

Ik ben de weg in paardenpaspoortenland wat kwijt, wellicht dat iemand mij hier kan helpen?
Mijn paardje heeft een paspoort van Productschappen Vee, Vlees en Eieren (zo'n grote rooie) Het is een paspoort van vorig jaar waar wel een aantal blauwe bladzijden voor medische behandelingen inzitten. Is dit een 'goed' paspoort? Tevens moet ik haar nog op mijn naam laten zetten. Kan ik nu bij een willekeurige instantie aan de bel trekken voor een nieuw paspoort?

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:38

@ Niezel: Ik heb voor mijn Shet ook een paspoort van Vee, Vlees en Eieren en de mijne voldoet aan de nieuwste eisen. Aangezien die van jou van vorig jaar is, voldoet deze ook aan de juiste eisen. Paspoorten die na 2004 zijn uitgegeven, voldoen aan de juiste eisen.
Je hoeft geen nieuw paspoort hoor. Op naam laten zetten kan gewoon in het huidige paspoort. Op de eerste pagina staat een stempel en de naam van de uitgevende instantie. Bij mijn Shetlander is dat gewoon het shetlander stamboek, maar ik weet niet wat er bij jou staat. Je kan gewoon contact opnemen met de betreffende instantie en zij zullen jou wel kunnen vertellen wat de gang van zaken is. Je zult sowiso het paspoort op moeten sturen om haar op naam te laten zetten.

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:59

hebben jullie misschien nog antwoord op mijn vraag :o ?

lizzy2 schreef:
Het is vreemd, ik heb wel een inlegvel in het paspoort, maar achter 'bevoegde autoriteit die dit hoofdstuk van het id afgeeft' (handtekening en stempel) staat niets. Zou dat dan betekenen dat ik er alsnog een stempel op moet laten zetten door het NRPS, of is dit voor de DA?

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:01

ik kan je niet helpen lizzy, ik heb geen inlegvel, dus kan het niet bekijken ;)

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:16

Helma_Amber schreef:
@ Niezel: Ik heb voor mijn Shet ook een paspoort van Vee, Vlees en Eieren en de mijne voldoet aan de nieuwste eisen. Aangezien die van jou van vorig jaar is, voldoet deze ook aan de juiste eisen. Paspoorten die na 2004 zijn uitgegeven, voldoen aan de juiste eisen.
Je hoeft geen nieuw paspoort hoor. Op naam laten zetten kan gewoon in het huidige paspoort. Op de eerste pagina staat een stempel en de naam van de uitgevende instantie. Bij mijn Shetlander is dat gewoon het shetlander stamboek, maar ik weet niet wat er bij jou staat. Je kan gewoon contact opnemen met de betreffende instantie en zij zullen jou wel kunnen vertellen wat de gang van zaken is. Je zult sowiso het paspoort op moeten sturen om haar op naam te laten zetten.

Ze is ingeschreven bij de GCDHA (Het is een fries :') ) Kan ik bij de KFPS aankloppen voor een duplicaat?

kmblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:49

Volgens mij hebben een aantal van jullie ook vrij laat de inlegvellen aangevraagd. Als je uitgaat dat er meer dan 50.000 paarden in Nederland zouden zijn welke voor 2004 zijn geboren dan moet je niet in de maand juni een aanvraag indienen en verwachten dat je alles binnen hebt voor 1 juli.

Ik heb de mijne in maart aangevraagd en had alles in mei keurig en ruim op tijd binnen. :D

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:41

kmblue schreef:
Volgens mij hebben een aantal van jullie ook vrij laat de inlegvellen aangevraagd. Als je uitgaat dat er meer dan 50.000 paarden in Nederland zouden zijn welke voor 2004 zijn geboren dan moet je niet in de maand juni een aanvraag indienen en verwachten dat je alles binnen hebt voor 1 juli.

Ik heb de mijne in maart aangevraagd en had alles in mei keurig en ruim op tijd binnen. :D

ik heb ze in februari aangevraagd en jij bent dus een van de voorkruipers :D (ik heb nog steeds niks gehad)

akke13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:53

ik heb het al best lang geleden gedaan! maar het kan nu ook niet meer!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:23

Ik heb een paspoort uit 2003, met een pagina medische behandeling, deze zit gewoon ingebonden in het paspoort.
Maar kennelijk zit deze pagina niet op een standaard plaats in het paspoort (hij zit bij mijn merrie achterin, als bijlage), want een jury zei dat ik deze pagina niet had en dus nog moest regelen (ook als je die pagina werkelijk nog niet hebt mag je nu nog gewoon starten).
Het is dus soms ook even zoeken als je een ouder paspoort hebt. Zowel voor eigenaren als voor juryleden. :)