Wat een penny was ik vroeger...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Re: Wat een penny was ik vroeger...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:11

ik rijd nooit alleen buiten Clown
neeem altijd me pony mee

sorry kheb een vrolijke bui

maar ik rijd altijd alleen buiten
wegens gebrek aan belangstelling van andere

dit was een van mijn eerste post.
wat een wijsheid. gebrak aan belangstelling Pling

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:15

ik heb een super schattige welsh verzorgpony: nikky een ze is super. alleen ze is mishandeld bij haar vorige baas dus is ze weleens(vaak) bang.
wie van jullie heeft ook een verzorgpony die mishandeld is geweest en hoe je dat moet aanpakken. kheb ook nog een shetlander:beertje ook een super dier. ze staan met ze 8e in een weilandje. weet iemand dus hoe je et met een mishandelde pony aanmoet pakken super bedankt.

whaah Clown
en het grappige is: hetwas nog geeneens gelogen, het was zo waar als het maar kan, maar hoe ik het schrijf!
Vork

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:23

Door dit topic ga je automatisch de eerste berichten lezen van iedereen ROFL

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 01:35

haha kippie!! Haha! nee tuulk niet haha!! is toch iets om voor te schamen!! Knipoog ik was daar 11 of zo, en trouwens nooit op gekomen om het je te vertellen Tong uitsteken

haha noellee, van die van mij zou je ( denk ) niet veel vinden! Tong uitsteken was daar al lang geen penny meer Tong uitsteken

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:49

L4A schreef:
Hee!
Haha Abeltje_xx: aan_bonny_: jou mag ik niet, wie je ook bent. Geweldig! Haha!

haha ja ik had een vriendin die mijn account af en toe kaapte en toen dus heel wat schade had aangericht, en toen ik op een topic ging reageren van een meisje dat die vriendin dus kende en wist dat ze mijn account wel eens gebruikte, werd zij helemaal raar. terwijl ik niet eens wist wie dat was. tja dan moet je net mij hebben Haha!
ik zie dat ik ook nog heb nagetrapt nadat die mod was geweest Bloos

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:34

Geweldig ! ROFL

Ik zei altijd dat ik een eigen pony had .. Dromen Iedereen geloofde het .. xD Vork

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:36

Ik heb eigenlijk nooit dingen gezecht die niet waar zijn hier op bokt maar altijd wel dingen een beeeetje aangedikt Huilen van het lachen
ga ook eens door mijn berichten om te kijken of ik nog meer leuke dingen gezecht heb.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:48

[img]ik weet niet zo goed war ik dit moet zetten.. dus ik wil vragen of een mod. dat voor mij wil doen.

nou hier het verhaal..

wat een wind he! ik moest vandaag naar mijn paard toe maar dat kon niet omdat ik niet gebracht kan worden en mijn paard midden tussen de weilanden staat. ik belde de meden eigenaar of zij er even heen wou om even te kijken hoe het gaat (aangezien zij wel een auto tot haar beschiking had) . om ongeveer 5 uur belde ze mij op om te vertelen dat de stallen in mekaar waren gewaaid! ons paard was er uit gesprogen maar meer wist ze ook niet. ik was heeel erg gesgroken omdat ik natruulijk alle paarden die in die boxen stonden kende! helemaal in paniek natuurlijk! gelukkig bleek alles mee te vallen. er was geen enkel paard gewond en ze staan nu allemaal achter de stallen.. wel wat krapjes en ze zullen het vanacht wel koud hebben! maar ik ben al ontzetend blij dat alles goed is afgelopen! het had veel erger gekund! ik mag dan nog steeds niet bij de stallen komen vanwegen het weer! (wat erg frustrerend is!) morgen ga ik weer en kan ik de ravage aan zien

ik stop vanavond een foto bij deze topic.. (die stond nu nog niet op de site)

xx my!

ps. commentaar mag natuurlijk maar ik weet niet zo goed wat voor comentaar je dan zou moeten geven
[/img]

haha deze post! Ik had toen nog heeel erg last van mijn dyslexie! Tong uitsteken

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:07

Een paar reacties van toen ik nog niet zolang op bokt zat:

Heej , leuke haf! moOie maantjes,, ben het met jou commetaar eenss.. verder ziet het er leuk uit!

Mooi halinger,, loopt ook mOoi,, alleen zijn manen, da vind ik eChtt zonde!! verder wel een moOii diertje

zie er nu zosnel geen meer, maar die zijn er vast wel. Vork

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:29

Sodeletuut schreef:
wow wat supermegageweldig!!! SUperPeerdje en SUperDOggie!! ECHT SUPER:D je doet dat ook heel leuk!:D

Kwam er nog eentje van mij tegen ROFL

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:40

XxFristixX schreef:
Geweldig ! ROFL

Ik zei altijd dat ik een eigen pony had .. Dromen Iedereen geloofde het .. xD Vork

Haha, je hebt maar 5 berichten geplaatst Huilen van het lachen

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:22

Jammer dat er niet meer gereageerd word in dit topic..

Ik heb net op zolder mijn oude paarden dagboek gevonden, van toen ik klein was. :=

Ik citeer :P :

Annika en ik zijn een goed téém (team ja :') )
Dinsdag galoperden we en ze stopte ineens ik viel er niet af maar wel bijna :(:)
Bijna op het einde van de les wochte (mochten ja) we in de dames zit ik deed dat in stap.

Wat was ik toch een stoere penny! 8-)

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:40

Melanie_BJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:42

Ik hEb VaNdaAg z0 LekkAh geredeN!!!!

Zo ging dat! :+ En nog vele andere dingen! Zal ze binnenkort eens opzoeken! :D

ColorPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:45

Jáa ,
Dat herken ik nog goedd .
Altijd maar over paarden praten ,,
Meestal Shetjes ,
En die zogenaamde BrEezEr TaAl ..
( niet op die acc , een oude :+ )

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:47

Haha geweldig topic dit zeg :')
Wonder boven wonder vallen mijn allereerste berichten hier op bokt opzich nog wel mee! Hoewel ik een paar jaar terug toch ook behoorlijk penny kon zijn := Maarja, ben nog steeds weg van steigerende zwarte hengsten en ik vind mezelf ook echt een geweldige paardentemmer O:)

Haha nee grapje hoor, maar denk toch dat ik nooit helemaal uit m'n penny tijd zal komen :))

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:07

Ik vond het vroeger leuk om verhaaltjes te schrijven en lees ze zo nu en dan nog eens terug. Ook erg leuk haha. Ik weet niet of ik penny-berichten heb. Even checken.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:10

Hallo! Ik ben een meisje van 12 jaar die al een lange tijd naar een verzorgpony zoekt. Ik ben tussen de 1.47 en de 1.50 en weeg zo'n 35 kilo ( aangekomen in de vakantie :o )
_O-

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:14

Ik heb ook echt hele erge berichten volgens mij, vroeg de vraagprijs van iedere pony die maar te koop stond op bokt, terwijl ik niet eens een paard mocht! En ik maakte met iedereen ruzie! :P Mijn naam was kimmie_paard maar ik werd standaart kimmie_penny genoemd in ruzies. :Y)

Reactie in een topic van een meisje dat een filmpje plaatste van een geest, iedereen vond hem eng en dit was mijn reactie:

Kimonoo schreef:
Ik vind hret egt super eng ;(

Niet dus o mijn god.. er is geen hol aan :S zelfs ik ben nog enger }>

en er was een topic met openings zinnen mijn opening zin was heel apart: hee hoe is het met je goudvis..

Goede oude tijd! :Y)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:33

hahaha goudvis :)

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:56

vroeger op de lagere school gingen we altijd 'paardrijden' .. jaja *D
natuurlijk was ik de lerares (dûh, want die andere kinderen die kende niks van paarden.. of toch nóg minder als mij)
en dan maakte we van stenen een hindernis en die werd telkens hoger en hoger gemaakt.
En natuurlijk deed ik de oefening voor :D
Iedereen stond in zo'n rijtje en ze mochten één voor één over de 'sprong'
Iedereen keek toen naar mij op om dat ik 'zoveel' (ahum) van paarden afwist! Fantastisch! *D
maar natuurlijk raakte de paarden (wijzelf dus eigelijk) ook gebleseerd... als er iemand over die stenen viel - lekker pijnlijk!
en toen kregen we nieuwe verplaatsbare banken op school dus gingen we daarover springen (zo banken van 50cm ongeveer) en we maakte ook dubbelsprongen. Toen ben ik zelf ook op mijn bek gegaan. Keihard jankend naar de juf. :Y)
Dus... toen gingen we dressuren, in de binnenbak (lees; afdak) en bij elke paal (ondersteuning van het afdak dus) was zogezegd een letter. ik was de instructrice natuurlijk en ik zei wat ze moesten doen (ik was echt serieus streng!); stap, draf, galop, paradepas (*)
zalige tijd, zalige tijd! dat hebben we overigens wel vele maanden gedaan hoor (goh, wat voelde ik mij populair..)

*paradepas.. whaha! Geen idee hoe ik erop kom want volgens mij bestaat dit toch niet hoor. in ieder geval moesten 'de paarden' (wijzelf dus) zo onze onze kniën omhoog doen in 'draf' :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:50

oh dat weet ik ook nog wel, het elastiek waar we dan normaal mee speelden werd dan aan onze armen gebonden als "teugels"

ik speelde altijd een wilde hengst, dan kon ik lekker briesen en om me heen trappen en "steigeren" :D ( adhd-kindje he :) )

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:04

Ohhhhhhhhhhhhh wat erg :+ :o
Ik nieuwschierig dus ik mijn berichten ook terug lezen, waren ook in 2004 :

Hallo mensen ik heb Fries paard en die kan ik super mooi aan de teugel rijden, stilstaand, stap en draf..
alleen het probleem is in galop wil ze niet goed aan de teugel en wil ze ook niet goed op de hoefslag blijven??

heeft iemand van jullie een idee hoe ik dr in galop ook zo mooi aan de teugel kan rijden zodat ze niet zo snel er van door vliegt en koppig gaat doen??

:P

Pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:19

Haha! zo herkenbaar sommigen dingen :o Hilarisch! :')
om die reden heb ik ook een nieuw account, mijn reacties waren te erg gewoon !

'' ja, mijn verzorgpaard is niet de baas over mij want hij doet onderdanig tegen mij!'' (HAHAA dus niet }:0 , ) en zo waren er nog veel meer :+

Melanie_BJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:48

Ik zal eens even in mijn oude berichten gaan neuzen. :9