hoihoi het is idd een beetje lef hebben om m mee te nemen, vooral als het uiteindelijk misgaat en er een hoop gevoelens en geld verloren gaan, maar ik heb me voorgenomen om nooooit meer te gaan, ik ben er al jaren op rij geweest bij die bewuste markt, maar ik denk dat ik hem ook heb meegenomen omdat ik momenteel meer mogelijkheden heb als dat ik vroeger had.
Want eerlijk is eerlijk als je geen plek hebt of de financieele middelen dan houd t vrij snel op om een paard te redden.
En het feit dat we al 2 friezen hebben met een zwak voor het ras, gaven we hem het voordeel van de twijfel en omdat hij er zo lamlendig en verwaarloosd bijstond.
Ik denk dat de meeste mensen wel zo denken als ze de mogelijkheden hebben.
Het is grotendeels toch een geld kwestie uiteindelijk( en dan nog mijn gevoel voor zielige dieren en mensen ppff)zwak misschien maar wel menselijk.
Ik kom voor alles wat zielig is op en ik kan niet tegen onrecht......en dat is er zoveel tegenwoordig, maar goed dat ik geen president ben hahahaha was ik een slappe hap!
P.s. foto`s van auke met zijn gipse beentje en de hond op visite in de kliniekstal!!
Oja er staat ook een foto bij van zijn oor ( das die eratische kies) er loopt troep uit een gaatje vlak bij zijn gehoorgang dus niet echt uit zijn oor) hier wordt hij over 3 weken ook aan geholpen tijdens de gipswissel.....groetjes
Laatst bijgewerkt door sazz op 08-01-09 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt