Ik heb wel wat moeite met contact houden, ik houd mijn teugels altijd wat te losjes (lang reining gereden) en heb de indruk dat, zeker bij deze paarden, ze het echt wel nodig hebben om ergens naartoe te lopen, maar voor mijn gevoel heb ik dan wel echt veel in mijn handen. Maar zo verlies je wel wat spanning en als ze dan zelf al niet echt veel energie erin stoppen dan loopt de ballon nogal snel leeg zeg maar. En dat is iets waar ik echt wel meer op moet werken en gevoel moet ontwikkelen. Ik kon deze in het begin met moeite in draf krijgen en houden, daar schaamde ik me wel even voor
Het lukt wel, mn kwpn ruin was in het begin ook liever lui dan moe
Ik denk dat ik zelf wat meer neig naar paarden met meer pit, maar daar ga je dan wel eens een keer mee vliegen of minder relaxed op buitenrit kunnen dus mijn ouders en lief denken dat ik een doodwens heb
wat ik volledig snap ik vind mezelf ook stom dat ik niet zoiets had van wow leuk ja, want ale je moet wel echt stom zijn om zo eentje te laten staan.
ook bij een merrie gehad. Was super braaf en toen ik naar huis reed dacht ik. Ik neem haar gewoon mee want ze past helemaal in wat ik zoek. Alleen wist ik al niet eens meer hoe ze eruit zag en was het gewoon een paard.
)