hahaha hoe herkenbaar. Op een gegeven moment valt straks ineens het kwartje en hoef je ze steeds minder erin te laten vallen en word het echt aanspringen in galop.
Ik verbaasde me er gisteren toevallig bij Kensi ook over. Ik gaf een galop hulp en hop gelijk galop, waarop iemand zei die toevallig stond te kijken deed jij dat nou of deed ze dat zelf? Ik zei: Nou ik gaf wel de galop hulp maar verwachte eigenlijk niet dat ze direct zou aanspringen haha. Ze komt ook echt al steeds beter aan het been en kan echt al fijn mn been stil houden.
Toch wel grappig dat de paar keer per week je er op zit hoeveel progressie je eigenlijk iedere keer boekt.
ben benieuwd worden vast mooie foto’s gemaakt daar! 
) en waar ik niet steeds op zal reageren gewoon omdat dat niet direct het doel is van het topic, dus ik snap wel dat het niet een en al kritiek moet zijn. Maar dat is toch ook niet wat ik hier merk? En als er meningen gevraagd worden en deze worden door mensen gegeven… dan is daar toch niets verkeerd mee? Als je al dan niet tussen de regels afkeuring leest, tjah. Daar moet je wel mee om kunnen. Niet iedereen heeft hetzelfde idee over wat goed is… Ik vind dat dat er bij hoort. Zolang er maar niet met verwijten gegooid wordt en iedereen het een beetje beschaafd houdt, moet een mens daar tegen kunnen vind ik. Murosh, het gaat over paarden die beleerd worden inderdaad, en de manier waarop je zoiets aanpakt is daarmee nu eenmaal erg nauw verbonden. Onlosmakelijk zelfs. Oké dat er geen discussies moeten ontstaan over hoe wel en/of niet, maar dat het eens ter sprake komt en dat er eens kritiek geuit wordt, tjah waarom niet. Fora worden niet voor niets ‘discussiefora’ genoemd, toch. Zoals Nynkster zegt, een forum is een plek waar je veel kan leren. Je moet er dan wel uit halen waar jij je in kan vinden natuurlijk.

Dat is klote zeg. Ik snap dat je baalt. Hopelijk is het iets kleins. Beterschap voor Veronia.
Gelukkig lekker gereden daarna. En dat wegvallen over de schouder, ja jonge paarden he