dus ik ga dan gewoon over alles nadenken en twijfelen 
Misschien dat ik eens een keer iemand kan meenemen die ook (wat meer) verstand heeft van paarden, kijken wat die er van vindt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus ik ga dan gewoon over alles nadenken en twijfelen 

. Niet te lang en niet te gek, gewoon balkjes lopen en een sprongetje en dan klaar. Ik heb de ervaring met andere paarden die we vroeger van veulen af aan hebben gehad dat een beetje vroeg beginnen met het leren kennen van dit soort dingen alleen maar voordelig is. 

Roikik schreef:Vanaf hoe oud gaan jullie je paard laten springen>?

echt op het goede moment
filmpje ziet er goed uit! En super mak zeg 

. Is de balk blijven liggen of niet? hihi.
En ik ben er zuinig op.
Hij is hier aan het wachten tot mijn oude pony klaar is met eten zodat hij zijn kliekjes op kan eten

Misschien geen natuurtalent maar vooral de wil is het belangrijkste hé
Maar goed voor t paard is het het meest vervelend natuurlijk. Deken liet hij zich zo opgooien.. Alles vastmaken geen probleem, alsof hij al jaren een deken draagt.
laatst waren we 2 pony's aan het laten vrijspringen, en Geronimo stond ook in de bak maar die hoefde niet mee te doen. Rent ie ineens met die 2 ponys mee over die hindernis heen, en hij heeft t nog gehaald ook
hindernis was bijna zo hoog als hij was
dat was verder dus ook niet de bedoeling! Volgens mij heb ik er nog een foto van ergens zal eens zoeken!