Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Zelfs met dispensatie niet gelukt met zo'n jonkie! Eerst dus maar rustig aan wedstrijdervaring op doen in de B HC en dan als we er samen klaar voor zijn gaan we naar het L1.
Geen sporen of zweep nodig

top gedaan .
XUlyssesX schreef:gomir schreef:Heb net het filmpje van Ulysses maar even gekeken, want volgens mij gaan we meeten morgen![]()
(Kon op het werk filmpje niet zien).
Ik lees het nu pas.. Helaas heb ik je niet gezien?

gomir schreef:Ik jou ook niet bewust, want toen we om 5 voor twaalf bij de baan kwamen zat nummer vijf al in de wedstrijdbak, dus we zijn snel gaan losrijden. Misschien heb je me nog wel zien lopen op het voorterrein? Had een rode trui aan

Doe jij ook mee?
Hoe dan???
. Het lukt nu om meerdere rondjes achter elkaar door te galopperen. Dit vond ze eerst heel lastig, vooral in de bochten viel ze terug in draf of al halverwege omdat ze niet helemaal snapte dat ze gewoon door kon gaan. Ik heb toen besloten om er tweemaal in de week mee naar buiten gegaan om op lange stukken te galopperen. Toen viel ineens het kwartje en begon ze er de lol van in te zien. In de bak wou ze ook niet graag doorlopen, sinds we haar mee naar buiten zijn gaan nemen doet ze dit wel. Ook haar conditie is beter geworden en ze is niet meer moe naar een klein half uurtje rijden.