Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Batlow schreef:ikke schreef:Er is meer noodzakelijk dan afleiding. Zoiets noemen ze ook weleens eten..........
Dat is niet waar, wij hebben ook een luchtzuiger op stal, en die stopt niet met zuigen omdat ze eten heeft. Of het nou brok is, kuil of schoon stro. Ze stopt met het eten van brok en gaat even zuigen. Staat wel hele dag buiten vanaf dat het licht wordt, of eerder, rond uur of 7 tot uur of 5 (wintertijden, 's zomers hele dag buiten), maar het blijft lastig. Je kan er gewoon niet omheen..
Batlow schreef:Ja die krijgen ze daar ook door.. Bij sommige kan je het zo goed als weg krijgen door afleiding en geen plek/gelegenheid geven om te kunnen zuigen. Maar dat is lastig, bij ons bij de omheining zijn houten palen, dus ook een plek om te zuigen...
MarliesR schreef:Selka schreef:Zo dames, vaarwel! Ik ben voorzien![]()
Mijn jaarling is helemaal gezond verklaard en staat inmiddels al op zijn nieuwe stal. Het is waarschijnlijk niet een type paard waar de meeste hier op vallen, maar ik ben helemaal weg van hem!
Het is een Shire hengst uit de UK, zwart met grijs en witte vlekken. Meneer is trouwens "pas" 1.70 m.
Veel succes met zoeken!!
Wat is hij gaaf zeg! Gefeliciteerd!
Hoe groot verwachten ze dat hij gaat worden?
Alja schreef:Ik heb jaren geleden een paard gekocht die lucht zoog, paarden stonden in de zomer 24/7 buiten in een kudde van 10/12 paarden...paard deed het midden in het land op niks, dus in het luchtledige.. Kan me niet voorstellen dat hij het deed uit verveling...
Alja schreef:In de wereld van Ikke zijn er geen paarden met problemen, alleen maar onkundige mensen of mensen die iets niet aandurven omdat het probleem bij hun ligt
Faline schreef:http://link.marktplaats.nl/588646526 (Z-H Langerak) 8.000 (L/M) 5 (Ik vind dit voor die prijs toch echt een heel erg leuk paard!)