Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebody_ schreef:Calypso84 schreef:och ja. hmm.. ja en dan ben je gaan kijken waar je nu ontzettend spijt van hebt
(ik ken het)
Naast dat ie te duur is, is ze er ook nog eens afgevallen. Ik zeg;next!
MyWishMax schreef:Ik heb liever dat pit anders getoond wordt dan door bokken op je been. Dat is imo meer 'staken' dan pit.
Linni_ schreef:Calypso, ik krijg net een paard aangeboden via een vriendin: Scorpio, bruine ruin, 10 jaar, 1.72, M dressuur, komt binnenkort op marktplaats, vr.pr. 3000,- bespreekbaar voor goed tehuis. Makkelijk buiten te rijden, makkelijk te laden. (alleen niet in Gelderland, maar ook niet heel ver daar vandaan, omgeving zwolle)
Iets voor jou misschien?
emma525 schreef:Linni_ schreef:Calypso, ik krijg net een paard aangeboden via een vriendin: Scorpio, bruine ruin, 10 jaar, 1.72, M dressuur, komt binnenkort op marktplaats, vr.pr. 3000,- bespreekbaar voor goed tehuis. Makkelijk buiten te rijden, makkelijk te laden. (alleen niet in Gelderland, maar ook niet heel ver daar vandaan, omgeving zwolle)
Iets voor jou misschien?
moest pb zijn.
Calypso84 schreef:whahahhahahah , nou ik blijf ook wel met een paard in het achterhoofd zitten die 3 bokken heeft gegeven. Btj pit is niet erg
Dus mocht het niks met 'kreupeltje' worden (tussen haakjes, want we moeten nog ff goed kijken) dan wil ik eigenlijk zeker terug naar die ander. Ik vond hem zoooo leuk!
Yelly schreef:Ik heb ook niet een al te hoog budget, maar toch heb ik wel moeite met een bemerkingStom misschien, want er zijn ook paarden met een bemerking die met gemak in het Z lopen en er zijn genoeg geheel goedgekeurde paarden die toch problemen krijgen!
rockey schreef:Gruwelijk irritant is het wel, als je naar paarden gaat kijken en ze vertellen je van te voren maar de helft.
Zo zijn wij ooit eens naar een hengst gaan kijken die nog verrichting mocht gaan lopen bij het kwpn. Was een hele reis, maar goed foto's en film leken erg goed en hij zou helemaal gezond zijn, opzich zou je denken, na de bezichtigingen bij het kwpn, heeft ie ook al wel wat keuringen door staan. Nou ja, komen we daar aan, waren ze hem al aan het losrijden, hoorde we hem op een kilometer afstand al lopen..... Cornage.... Nou toen was ik echt vals, zo iets vertel je toch gewoon?? Horen doe je het toch wel.
rockey schreef:Nee logisch, ooit moet je wat water bij de wijn doen.
Maar ik blijf er wel bij, sommige mensen geven maar 1 keer geld uit voor een paard en willen dan wel iets wat hun echt past en aanstaat.