Ook mooi ik wil deze nogsteeds voor me liefie halen http://hypostore.nl/premiera-vienna-bru ... lster.html
Die is zoo mooi.Maar hij is echt geen gezicht op Laar. Had hem van een stalgenootje gepast. *sorry paard *
Inderdaad! Ik heb nog geld voor de bruine springschoenen en heel misschien voor de bicolor als ik wat verkoop via mp.
Ik doe ook wat dingen in de verkoop, heb genoeg aangezien mijn schimpie verkocht is.Toevallig interesse in een Scapa cooler mt. 205?
Ooooh, over MP gesproken.Ik heb eindelijk m'n tas meegenomen met spullen die ik niet meer/ nooit heb gebruikt. Nu moet ik er nog foto's van maken.
Ik ga maar eens me bedje opzoeken. Morgen wil ik een leuke foto laten maken van Lara & Valencia samen. Als dat maar goed gaat, de bitches.
Slaapse! Ik ga ook richting me bed, heb morgen om 11 uur alweer les. Als het lukt maak ik wel even een foto van la knol met royal/white bicolor.
In de tassen kan aardig een hoop zooi in Ik heb er ook 1 maar ik kan alles wel altijd slecht vinden in dat ding Ik denk dat paps niet blij wordt als ik met de mededeling kom dat ik heel graag een ander zadel wil Ik ben verliefd op dat ding