Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FairLady_ schreef:ik lees al langer mee.
ik heb onlangs mijn Z2 paard verkocht en ik had al een jong paard staan. ik ben nu wel weer op zoek naar een paard erbij. dit is mijn eisen lijstje:
- een aparte beweger zeer sterk achterbeen vooral
- mooien elgant paard
- rond de 170
- geslacht maakt niet uit, liever geen merrie.
- jong, wel zadelmak
- max 12.000 euro.
) nathe schreef:FairLady_ schreef:ik lees al langer mee.
ik heb onlangs mijn Z2 paard verkocht en ik had al een jong paard staan. ik ben nu wel weer op zoek naar een paard erbij. dit is mijn eisen lijstje:
- een aparte beweger zeer sterk achterbeen vooral
- mooien elgant paard
- rond de 170
- geslacht maakt niet uit, liever geen merrie.
- jong, wel zadelmak
- max 12.000 euro.
Voor dat budget ga je zeker een leuk paard vinden!
Misschien al wat op het oog?
(vraag me toch af hoe iedereen het doet, zoveel geld uitgeven aan een paard. Het gemiddelde loon is 1500 netto en dan moet je al je kosten enzo er nog aftrekken... waarom kan iedereen dan paarden van meer dan 10000 kopen? Ik wil het geheim weten)
!! 

Marion71 schreef:Slechte en goede verhalen zijn er over elke kliniek, dierenarts, handelaar, schoenenverkoper, etc. Je moet nooit alles wat verteld wordt geloven, zeker de slecht verhalen niet. Die gaan veel sneller rond dan de goede. Raar maar waar.
Enne, die € 12.000 vind ik nog helemaal niet zo gek voor het wensenlijstje van FairLady. Wat zij zoekt is de categorie van 2e/3e bezichtigingshengst, jonge keurmerrie. Het paard dat ze verkocht had, stopte ook niet bij het Z2 (daar begon hij wrs pas te lopen).
nathe schreef:Wel tof dat je Fairlane dan echt hebt kunnen verkopen aan iemand die er echt verder mee gaat! Dan kan je haar zelfs blijven opvolgen?
En vindt je echt "kwaliteit" voor 12000 euro? Ik hoor tegenwoordig allemaal prijzen van >15000... nu ben ik zelf niet opzoek in die prijscategorie dus heb er werkelijk geen idee van
.