_Tamara schreef:traan_beauty schreef:Heel even een vraagje voor de anti-inslapers:
Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat het inslapen soms een uur of langer kan duren?
Die opmerking is al een paar keer voorbij gekomen en ik snap niet hoe jullie daarbij komen?.
Verder als ik mijn paard zou slachten zou ik er gewoon bij willen zijn. Dat heeft je paard toch wel verdient? Ik zou me mijn hele leven schuldig voelen alleen al omdat ik er niet bij was..
En dan weet je ook echt 100% zeker dat het is gebeurd (je hoort soms van die verhalen).
Als ik een dier laat inslapen blijf ik er toch ook bij? En dat kan er net zo naar uit zien als een 'slacht'..
Ik voel me aangesproken en ben gekwetstIk ben er niet bij geweest! Mijn moeder ook niet. Mijn vader wel en een paar mensen van stal. We konden het gewoonweg niet!
Toen ik mijn paardje in heb laten slapen ben ik er ook niet bij geweest. Inderdaad omdat ik het niet aankon. Het leek me zo eng om haar te zien vallen, en het dier heeft er toch ook niks aan als ik daar hysterisch sta te doen?