Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kruimellover schreef:Bedankt allemaal! Het is zo fijn om de steun van iedereen om me heen te voelen.
Het was een moeilijke zware dag, maar het is allemaal heel prettig (voor zover dat kan, maar ik kan even geen beter woord vinden) gegaan. Ze is heel rustig ingeslapen na een laatste poetsbeurt, worteltjes, hapjes gras en natuurlijk kussen en knuffels. Haar vriendje heeft vervolgens nog 4 uur de tijd gehad om ook op zijn manier afscheid te nemen en toen is ze opgehaald. Mijn plekje is niet makkelijk bereikbaar, maar gelukkig was daar een mooie oplossing voor waardoor ik haar toch thuis heb kunnen laten gaan. Dat gaf me wel rust.
[ [url=m/lKChDd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben heel verdrietig, doordat ze toch al een zorgenkindje was, had ik echt een speciale band met haar. Maar ik ben blij dat ze geen pijn meer heeft. En ik hoop ontzettend dat ik nu de dosis pech mbt de paarden voorlopig wel weer even gehad heb.
Morgen mag ik de shet van een vriendin ophalen zodat m’n vriendje niet alleen staat en dan zullen we zien wat voor paard er vervolgens misschien weer op m’n pad komt.
s1993 schreef:Hier ook weer een bijleespost.
Haha Anouk wat een actie, achter het zadel gaan zittenWel fijn dat hij daar ook best nuchter op reageerde. Hoe groot is Mac? Hij is echt nog wel heel erg een puppy, superschattig!