Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nog niet harder laten lopen dan draf, hij was best moe ook al, maar hij heeft maar 1 keertje geprobeerd of hij ervandoor kon (en dat kon dus niet) en daarna was hij steenbraaf!
hij is vrij nuchter kwa niets zien maar vind alles aan zijn lijf erg spannend.. 

kruimellover schreef:Bedankt allemaal! Het is zo fijn om de steun van iedereen om me heen te voelen.
Het was een moeilijke zware dag, maar het is allemaal heel prettig (voor zover dat kan, maar ik kan even geen beter woord vinden) gegaan. Ze is heel rustig ingeslapen na een laatste poetsbeurt, worteltjes, hapjes gras en natuurlijk kussen en knuffels. Haar vriendje heeft vervolgens nog 4 uur de tijd gehad om ook op zijn manier afscheid te nemen en toen is ze opgehaald. Mijn plekje is niet makkelijk bereikbaar, maar gelukkig was daar een mooie oplossing voor waardoor ik haar toch thuis heb kunnen laten gaan. Dat gaf me wel rust.
[ [url=m/lKChDd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben heel verdrietig, doordat ze toch al een zorgenkindje was, had ik echt een speciale band met haar. Maar ik ben blij dat ze geen pijn meer heeft. En ik hoop ontzettend dat ik nu de dosis pech mbt de paarden voorlopig wel weer even gehad heb.
Morgen mag ik de shet van een vriendin ophalen zodat m’n vriendje niet alleen staat en dan zullen we zien wat voor paard er vervolgens misschien weer op m’n pad komt.
veel sterkte!
Dus ik hard doorgelopen, bleek hij gewoon zijn shirt in zijn broek te doen om goed op te foto te staan
Ik wil binnenkort ook een keer een fotoshoot laten doen 
Wel fijn dat hij daar ook best nuchter op reageerde. Hoe groot is Mac? Hij is echt nog wel heel erg een puppy, superschattig!
Nog geen perfecte bak maar stukken beter dan het was
Koda zit lekker in zijn vel, hij stond laatst zelfs te kroelen met de kuddeleider (die hem enkele maanden terug nog 3 rondjes over de track en dwars door de omheining gejaagd heeft).
Hij is superbraaf met laden, ik kan hem voor me uit, achter me aan, naast me etc. allemaal laden, hij doet het zonder problemen voor me. Maar hij vindt het eigenlijk heel heel heel eng. Met de verhuizing kwam hij ook zeiknat van de trailer af (ritje van 20 minuten met normaal weer) en dat wil ik niet meer. Dus vooral geoefend met samen in de trailer staan, brokjes eten, poetsen, deurtje open, deurtje dicht etc. etc. Na 20 minuten gaf hij een diepe zucht en daarna waren we klaar. Over 2 weken heb ik weer de trailer gehuurd en gaan we verder oefenen. Zodra hij voldoende ontspannen is, gaan we lekker naar het bos

Als ik merk dat hij echt veel spanning opbouwt ga ik even terug naar stap of ga ik halthouden totdat hij zijn rust weer vindt, dat heb ik liever dan dat er teveel opbouwt en hij er toch weer vandoor zou gaan. Maar afgelopen week helemaal niet nodig geweest. Binnenkort gaan we weer lessen 

) en dat ging best heel aardig!

Rudi is ook weer flink gegroeid de laatste tijd. Ik moet hem nodig weer een meten en op de foto zetten.s1993 schreef:Hier ook weer een bijleespost.
Haha Anouk wat een actie, achter het zadel gaan zittenWel fijn dat hij daar ook best nuchter op reageerde. Hoe groot is Mac? Hij is echt nog wel heel erg een puppy, superschattig!
. Binnenkort toch eens gaan meten maar ik heb zo'n echts meetstok niet
Behandeling was ook wel nodig, hier en daar zat wat vast of stond scheef. Nu is ze weer recht en los
Geeft wel een fijn gevoel, nu weet ik zeker dat er geen fysieke belemmeringen zijn en kunnen we lekker aan het werk. Osteo was er ook zeker over te spreken. We hebben nu de tandarts, zadelpasser én de osteo gehad (
) maar goed, je kunt ze maar één keer inrijden he. Nu even een paar dagen wennen aan haar nieuwe lijfje en dan gaan we langzamerhand weer wat meer oppakken!