Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ingedebruijn schreef:Celiien schreef:Precies, mooie mazen erover heen en klaar. Heb je ook minder kans dat ze erin stappen etc.
Ik heb ooit een paard vast zien raken met een tand in het net. Die vloog met bak en al de bak rond. Was echt vreselijk. Sindsdien nooit meer een net boven zo'n bak gespannen.
Art_Ificious schreef:Denk tevens dat voor spirit de dierenarts terug moet komen.
Of misschien rechtstreeks naar kliniek. Ik weet het niet wat het beste is daar hij zich los trekt zodra je aan de castratie wonden wil kijken.
Maar de zwelling aan de koker is minder, echter achteraan waar de sneden zijn is het nog erg dik, net alsof er 2 tennisballen zitten.
Ik kan ook niet goed zien of beide sneden dicht zijn omdat spirit zich dan lostrekt.
zorro schreef:waar dan? Schuilstal kan niet dicht en heeft geen haken om paard aan vast te binden.Ik zou even bellen voor overleg. Je zegt dat hij zich lostrekt, waarom zet je hem niet even goed vast?