Ze zijn goed gegroeid Renske!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske_W schreef:Het is vooral heel frustrerend...
Maar het alleen staan lijkt zijn vruchten af te werpen.
Heb hem net kunnen pakken, als dat morgen ook zo is mag hij weer terug naar Olivia.
Hou blijft alleen wel voorlopig met halster om staan.
Caily schreef:Nou sorry hoor dat vind ik echt onzin, in sommige gevallen gaat dat inderdaad op maar mijn twenter komt ook niet altijd, die is als veulen zijnde nooit goed mak gemaakt en heeft geleerd dat als ze niks komt ze niks hoeft. En zodra ze wel komt moet ze wel wat, denkt ze, dat is dus niet zo dus het gaat nu steeds beter, maar vanaf dag 1 dat ze leeft heeft ze dit gehad. Het is een vrij onzeker paardje
Fennadev schreef:Mijne wil nu juist mee, vorig jaar juist helemaal niet en nu neem ik hem zelfs vaker mee eruit dan zijn vriend. Hij steekt zelfs zijn neus altijd in het halster als ik met een halster aan kom, ook als het halster voor zijn vriend bedoelt is. Hij is nu ook dikker dan zijn vriend, dus hij zit zeker lekker in zijn vel. Zo wilde ik hem vandaag na het bijwerken van zijn hoeven terugzetten in de paddock, maar hij wilde nog wel iets doen. Dus ik hem even wat mentaal aan de longeerlijn commando's geleerd voor ongeveer een kwartiertje en daarna los laten rennen door de hele wei samen met zijn vriend, gewoon voor de leuk. En hij moet Ho nu echt een keertje gaan leren. Vooruit is geen probleem, maar de rem is zo lastig te vinden
Kabayo schreef:Mijn popje! Nog 4 weken tot de keuring. Spannend!
[ [url=m/uzRswF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Renske_W schreef:Het is echt niet zo dat hij altijd wat moet doen.
Maar een paard moet zich gewoon laten pakken.
Puzzle maakt er een spelletje van en daar ben ik niet van gediend.
Vrijdag komt de smid, moet ik dan maar zeggen jammer hij hoeft niet want hij heeft geen zin?
Als ik hem mee wil nemen heeft hij mee te komen.
Het is echt niet dat hij dagelijks van de wei af moet en altijd aan het werk gezet wordt.
Olivia komt wel meteen, dat is een grote knuffelkont die graag bij je is, puzzle is vanaf het begin al een aparte geweest.
Renske_W schreef:Het is echt niet zo dat hij altijd wat moet doen.
Maar een paard moet zich gewoon laten pakken.
Puzzle maakt er een spelletje van en daar ben ik niet van gediend.
Vrijdag komt de smid, moet ik dan maar zeggen jammer hij hoeft niet want hij heeft geen zin?
Als ik hem mee wil nemen heeft hij mee te komen.
Het is echt niet dat hij dagelijks van de wei af moet en altijd aan het werk gezet wordt.
Olivia komt wel meteen, dat is een grote knuffelkont die graag bij je is, puzzle is vanaf het begin al een aparte geweest.
Kabayo schreef:Jaa zilver houd van water hihi
Mijne had last van swingende heupjes![]()
[ [url=m/jSjfDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En weer erg braaf met trainen. Word wel erg zenuwachtignu al
[ [url=m/OtBxW9.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Reneee schreef:Niet elke dag op en neer hoeven is ook fijn hoor. Maar het vertrouwen in pensionstallen is dusdanig weg dat ik het liever zelf doe. Dan weet ik zeker dat het goed is
_Reneee schreef:Ja misschien kan ik het in de toekomst met iemand samen doen, als mijn oudje er niet meer is. Maar voor nu gaat het prima zo. Als ik Miles en mijn mini alleen had hoefde ik ook maar één keer per dag op en neer, maar mijn oudje krijgt zoveel eten dat ik dat moet verdelen over twee voerbeurten.
Annikoe schreef:@Ilayla: Jaro kijkt ook heel erg gemarteld op die foto