vur schreef:Misschien omdat de KNHS moet bezuinigen?
Snap je smiley niet....
Is toch voor de betrokkenen hartstikke sneu dat dit, notabene met terugwerkende kracht, wordt doorgevoerd!
Las zelfs dat HP nu buiten alle kaders valt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben je van je geloof af gevallen en heb je een zwart vriendje erbij?
Horse_Driver schreef:Jill, wat goed dat je hebt gewacht met het relatie nieuws. Hoop dat er nu ook minder gezeur en comments komen over de situatie. Sterkte!
En hoop dat je doordat je regelmatig bij de senioren start niet heel veel last hebt van det kader gedoe, kan er ook nog wel bij pff..![]()
Maaaarr, wat zie ik nu op insta? Een zwarteben je van je geloof af gevallen en heb je een zwart vriendje erbij?
kiwiwitje schreef:Horse_Driver schreef:Jill, wat goed dat je hebt gewacht met het relatie nieuws. Hoop dat er nu ook minder gezeur en comments komen over de situatie. Sterkte!
En hoop dat je doordat je regelmatig bij de senioren start niet heel veel last hebt van det kader gedoe, kan er ook nog wel bij pff..![]()
Maaaarr, wat zie ik nu op insta? Een zwarteben je van je geloof af gevallen en heb je een zwart vriendje erbij?
een zwarte? Op insta? Ik zie hem niet?

Miefje schreef:Anne_mieke88 schreef:Maar enza is ook een barbiepaardje die wil ik wel voor kerst.... maar wel met jill barbiepop hoor
Ik ook

Hij mag ook starten op Jumping Amsterdam in de U25 rubriek, daar wil ik alleen nog even niet te lang over nadenken 

dat was vorig jaar ook, je weet dus niet dat het eraan gaat komen dus je kan er ook geen rekening mee houden. Vorig jaar precies hetzelfde, toen had ik super veel grand prix senioren gestart en nog 1x 70% gehaald bij de U25 aan het eind van het jaar zodat ik precies uitkwam met mijn kaderscores. Kregen we ineens met terugwerkende kracht iets anders... dus ging ik van het A naar het B. Toen had ik er dit jaar dus weer helemaal geen rekening mee gehouden want ik dacht; hè vorig jaar hebben ze ze nog verhoogd, dus dan verwacht je het jaar erna niet meteen weer (vooral niet als je dan weet dat er niemand zowat overblijft
) Dus ik weer netjes m'n scores gehaald voor de criteria die vorig jaar was ingesteld voor B. Gaat het ineens weer omhoog met weer andere regels
Anders had ik wel andere wedstrijden gekozen. Maargucci.
Leukkk

Ligt dus niet aan mij