Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bigone schreef:Leuk al die jonge paarden maar ik lees hier nogal vaak dat ze in één keer vervelend gedrag vertonen. Het word op puberen gegooid maar houd de pasvorm van je zadel heel goed in de gaten, wat ik lees, in één keer omhoog komen, staken, steigeren, weglopen, niet op laten stappen. Allemaal zaken die ook heel goed met het niet goed meer liggen van je zadel te maken kunnen hebben.
Picassox schreef:bigone schreef:Leuk al die jonge paarden maar ik lees hier nogal vaak dat ze in één keer vervelend gedrag vertonen. Het word op puberen gegooid maar houd de pasvorm van je zadel heel goed in de gaten, wat ik lees, in één keer omhoog komen, staken, steigeren, weglopen, niet op laten stappen. Allemaal zaken die ook heel goed met het niet goed meer liggen van je zadel te maken kunnen hebben.
Oja, gelukkig is niemand daar mee bezig in dit topic?
Picassox schreef:bigone schreef:Leuk al die jonge paarden maar ik lees hier nogal vaak dat ze in één keer vervelend gedrag vertonen. Het word op puberen gegooid maar houd de pasvorm van je zadel heel goed in de gaten, wat ik lees, in één keer omhoog komen, staken, steigeren, weglopen, niet op laten stappen. Allemaal zaken die ook heel goed met het niet goed meer liggen van je zadel te maken kunnen hebben.
Oja, gelukkig is niemand daar mee bezig in dit topic?