Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:o dat klinkt leuk! vind ik haar onder haar eigen naam?
kruimellover schreef:Bedankt voor jullie medeleven. Morgen laat ik haar gaan. Wat een naar gevoel om haar kwijt te raken, maar vandaag was aan alles te zien dat ik niets anders kan. We hebben nog foto’s gemaakt en ik heb haar geknuffeld en verwend met allerlei lekkers. Hopelijk kan ze morgen dan rustig gaan.
Sizzle schreef:Gelukkig dat je het niet als kritiek ziet PSvanLot
Ja, een kleine visie verandering kan soms een enorme uitwerking hebben. Het paard waarmee mijn paard op de wei staat is van een vrouw die haar hele paardrijdend leven op internationaal proffesionele stallen gestaan heeft en daar ook begeleid werd (springen). Ze heeft een hoog in het bloed Iers paard met veel vermogen en veel karakter waar ze heel prima mee gepresteerd heeft. Echter was ze het op den duur zo zat dat er zo veel spanning achter zat met stuiteren bij het wachten, moeten vasthouden bij het opstappen, stuiteren voor de ring, stress bij de prijsuitrijking etc.
Nu heeft ze een Frans-Zwitserse trainer en rijdt nu rond op een touwhalster door het bos en op concours staat ze nu aan een lange teugel te wachten. Best bizar!
PSvanLot schreef:Wel moet ze onder het zadel braaf blijven, ik ben met mijn 35 te oud om er af te vallen haha.
PSvanLot schreef:Leuk dat je je debuut gemaakt hebt!
Vind je echt dat het tempo te laag ligt? Ik vind (als jury zijnde) dat het tempo aan de hoge kant ligt en er wat rommeltjes in het ritme zitten.