Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moniek21 schreef:Nicky, dat is een beetje een dingetje hahahaha ... Ik heb al een aantal van die wedstrijden gereden en gewone wedstrijden natuurlijk maar ik ga een soort van mooi zitten en stom kijken hahaha. Ik moet er natuurlijk gewoon aanrijden zoals thuis maar dat is nog niet zo makkelijk .. zij is nog jong en wordt haar eerste echte uitje , ik heb liever dat er dan iemand op zit die gewoon hoppa eraan rijd dan dat ik erop zit en ga lopen mutsen ... is niet goed voor haar eerste ervaring. Ik heb vorig jaar halve finale pavo gereden en daar had ik voor het eerst het gevoel dat ik echt aan het rijden was .. maar die had ik al 3 jaar , ben bang dat ik nu weer dicht sla en in mm oude valkuil trap na een jaar niet op pad te zijn geweest.
En daarbij komt dat hij meer naam heeft dan ik heb ... scheelt ook een beetje .
Maar in november is de NH cup en die ga ik wel zelf rijden
moniek21 schreef:Super leuk Nicky , hoe laat mag jij? Het is ook gewoon heel goed voor de ervaring voor die jonge dieren ... mij maakt het ook niet zoveel uit hoe ze het in het klassement doet ... als ze maar braaf is
nicky_rilana schreef:moniek21 schreef:Super leuk Nicky , hoe laat mag jij? Het is ook gewoon heel goed voor de ervaring voor die jonge dieren ... mij maakt het ook niet zoveel uit hoe ze het in het klassement doet ... als ze maar braaf is
Ik moet om 16:15 samen met alle guardiansji moest redelijk vroeg toch?
De mijne zal het wel heel spannend vind ben van de week voor het eerst ergens binnen gaan rijden dat ging redelijk, wel heet maar niet gek ofzo. eergisteren heb ik hem samen met 2 vreemde gereden dat vond hij toch wel echt heer raar. En toen werd hij toch wel echt heel heet. Maarja het voordeel daar van is dat hij dan wel begint te lopen
linda2008 schreef:Haha ik moet er stiekem wel om lachenhebben jullie dan helemaal geen vertrouwen in andere?
![]()
Op Raika zitten wel eens andere ruiters hoor, mijn instructrice sowieso af en toe om te voelen of ik er geen foutjes in laat sluipen enzovoort, en het meisje die mij ook heeft geholpen met de eerste keer er op, die heeft er ook nog wel eens op gereden. Ik vind het ook goed dat ze overal aan went, ook aan een andere ruiter. Uiteraard laat ik niet iedereen er op. Ik vind wel dat ze sowieso beter moeten kunnen rijden dan ikzelf, anders winnen we er niets mee zeg maar...
Granoek schreef:Hier is het iemand die zegt: hou je in, je hebt zelf gezegd dat je wilde wachten
Na de show zaterdag gaan we aan de slag aan de lange teugel en wil ik beginnen met de band slepen enzo