Er komen leuke foto's van knappe schimmels voorbij!
Mijn schimpie is al aardig gewend hier thuis, vele malen rustiger dan op de winterstalling!
zebra89
Geplaatst: 12-04-16 22:17
Aaaw wat een lieverd Scilla. Quir zo van de zijkant lijkt jouwe net op Storm. Minouesmee die oortjes hihi
Ik kijk zo de andere fotos op vorige pagina even. Storm en ik rijden dressuur (vanaf 27-4 met startkaart) maar hadden dit weekend een TREC (PTV) training op stal. Even een foto van mijn topper (en mezelf want ben niet zon springer dus vond de bezembak wel superstoer om te doen/durven). **let niet op mijn houding ik mag eigenlijk niet rijden ivm rug en bekken problemen en zit daardoor soms in verlichte zit of voorover om mijn rug te ontlasten en storm niet in de weg te zitten).
Suikerspinda
Geplaatst: 12-04-16 23:09
Storm2009, ik ben even aan het spieken op je instagram account en zie dat je paard een andalusiër x fjord is, wat een ontzettend goed gelukte kruising!
Eindelijk heb ik dan een fatsoenlijke foto van mijn paard Jack. Hij is bijna 6 en we doen van alles wat. Vooral springen vind hij helemaal geweldig en ik kom er dus niet onderuit om dat af en toe te doen, verder gaan we ook graag naar het strand!
Hij heeft overigens een hele aparte aftekening waarvan ik denk dat het een "bloody shoulder" is.