BitchyWitchy schreef:Je was nog één vergetenCitaat:en voelde een schok door mijn hoofd gaan
Vind je dit ook niet een erg knappe stunt??
"Heey, er schiet me net iets te binnen!!! Verhip, het is zo'n pin, ik denk dat ik nu maar even ga liggen..."![]()
![]()

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BitchyWitchy schreef:Je was nog één vergetenCitaat:en voelde een schok door mijn hoofd gaan
Vind je dit ook niet een erg knappe stunt??
"Heey, er schiet me net iets te binnen!!! Verhip, het is zo'n pin, ik denk dat ik nu maar even ga liggen..."![]()
![]()
BitchyWitchy schreef:Dussssssssssss.......... weer een paar enorm achterlijke kwetsende posts gelezen....![]()
Tuuuuuuuuuuurlijk joh, ook ik gund het mijn paard niet om oud te worden, stel je voor zeg!!!!![]()
Goddegoddegod........ Alsof je je paard voor de fun naar de slacht brengt/laat mishandelen (of hoe sommige mensen dit menen te moeten noemen)
Nee, ik had vast beter mijn paard oud kunnen laten worden. Want ze had alleen maar veel pijn, ze werd alleen maar mager, ze werd alleen maar agressief.... Maar dat is vast niet belangrijk hè??? Neeeee, als ze maar oud MOGEN worden......![]()
![]()
![]()
De rest van mijn gedachten hou ik maar voor mezelf.... heb geen zin om voor een paar mutsen een OW of een ban op te lopen![]()
![]()
Citaat:Je keek naar boven, de nacht in en zag haar in de sterren,
Citaat:Ik voel ineens ook stekende hoofpi(j)n
Miryamk schreef:Hé BW! Hoe durft U!
beantsje schreef:'k zal het nooit weer doen![]()
BW wat had jouw paard eigenlijk en hoe lang is het geleden dat je hem weg hebt moeten laten brengen
BitchyWitchy schreef:Miryamk schreef:Hé BW! Hoe durft U!
Haal ik je de woorden uit je mond???????![]()
Oeps, we gaan off topic, straks weer een OW
Dus on-topic;
@ Mara_lover.... Nee, volgens een aantal dozen gun je het je pony dus gewoon niet!! Maar misschien kunnen die dozen een opleiding gaan volgen voor het maken van protheses voor paarden en pony's... Had die van jou een nieuw been gekregen, die van mij een paar nieuwe voeten en een steunend korsetje voor de rug.
Gat in de markt!!! ipv gat in het hoofd![]()
![]()
tina schreef:2e filmpje was bedoeld als reactie op dat er een mening was dat wat bij slacht terecht komt maar ook moest blijven en vrijkopen belachelijk zou zijn,dat dat allemaal maar "penny"gedoe zou zijn
ook niet geheel relevant hier maar thema slachten kwam er wel in voor ,ook hoe een slachting gaat met zo schot en die blijft waar dan ook gelijk dat schot
alleen de ene slager is paardvriendelijker dan de andere
mara_lover schreef:Echt wel gat in de markt!!![]()
Nu zijn wij zo slecht voor onze paardjes geweest!! Ze hadden nog best kunnen grazen... Wat maakt het dan nog uit dat je niet kunt lopenAls ze maar in leven blijven
tina schreef:geeneen paard is in waarde uit te drukken tenzij iemand het uitdrukkelijk nog als vee ziet
tenslotte zijn paarden in nederland bij de wet huisdieren ipv vee sinds enkele jaren
zelf heb ik ook eens mijn paard moeten laten gaan dus de keuze ken ik en die is hard en moeilijk
beantsje schreef:tina schreef:zelf heb ik ook eens mijn paard moeten laten gaan dus de keuze ken ik en die is hard en moeilijk
En welke keuze heb jij toen gemaakt en met welke argumenten?
tina schreef:moet men een curcus begrijpend lezen hier volgen?
voor de laaste keer ,vrijkoop is alleen voor paarden bedoeld die een goed 2e en in koeieletters dan maarpaardwaardige ,pijnloze!!!!!!leven kunnen voeren
mocht dr per ongeluk iets misgaan ,dan is in ieder gevaltransport bespaard gebleven en word paard geeutaniseerd alsnog!
geeneen is hier beoordeeld door mij,zover ik gelezen heb ging hier om paarden met chronische pijnen etc
waarvan je een moeilijke keuze hebt gemaakt en die keuze was toch oke
iedereeen daarmeenog met verwerken
verdriet slijt maar randje blijft altijd
tina schreef:ja en mocht dat gebeuren dan word zo paard ook na die tijd ingeslapen ,bitchy
niemand wil een paard verder pijn laten lijden juist
meest herken je pijn paarden ergens wel ,doffe uitdrukking vind ik persoonlijk ,plezier is weg bij die paardjes
dat zie je echt aan sommige
tina schreef:wat een akelig idee zou zijn als je niet zeker wist of die echt 100% dood was