Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:De appaloosa ruin waar ik vorig jaar contact over probeerde te hebben, staat opnieuw op mp. Inmiddels heeft hij een jaar stil gestaan. Ik ben benieuwd of de verkoper nu wel blijft reageren, het paard spreekt me nog steeds erg aan.
c_alsemgeest schreef:Lieser schreef:De appaloosa ruin waar ik vorig jaar contact over probeerde te hebben, staat opnieuw op mp. Inmiddels heeft hij een jaar stil gestaan. Ik ben benieuwd of de verkoper nu wel blijft reageren, het paard spreekt me nog steeds erg aan.
Ik zou wel even goed checken waarom hij opeens van de markt was, of was dat al duidelijk?
Spookje29 schreef:Ben benieuwd @Lieser welk verhaal naar boven komt.
ik ben zelf nog rustig opzoek heb een afspraak 25 juli, en deze zou eind zomer naar mij kunnen komen, maar eerst kijken, en nog een stal zoeken die naar mijn zin is, niet te doen hier eigenlijk ..alles staat opgehokt de hele dag![]()
heb er een gevonden die nog een ruin aanneemt in de buurt ... maarja wat als het een merrie gaat worden?
Fly_high schreef:Spookje29 schreef:Ben benieuwd @Lieser welk verhaal naar boven komt.
ik ben zelf nog rustig opzoek heb een afspraak 25 juli, en deze zou eind zomer naar mij kunnen komen, maar eerst kijken, en nog een stal zoeken die naar mijn zin is, niet te doen hier eigenlijk ..alles staat opgehokt de hele dag![]()
heb er een gevonden die nog een ruin aanneemt in de buurt ... maarja wat als het een merrie gaat worden?
Ik heb ff in je profiel gespiekt, klopt je woonplaats wel?
Dan is het inderdaad best een opgave, ik zou zeker eerst een plek zoeken en daarna pas aan een paard beginnen. Al denk ik dat je met een pony eerder bij een paddock paradise oid terecht kunt dan met een KWPNer
Spaansepony schreef:Maar ook die kant van Voorschoten, Stompwijk etc genoeg stallen waar ze nog gehele dagen buiten komen.
c_alsemgeest schreef:Lieser schreef:De appaloosa ruin waar ik vorig jaar contact over probeerde te hebben, staat opnieuw op mp. Inmiddels heeft hij een jaar stil gestaan. Ik ben benieuwd of de verkoper nu wel blijft reageren, het paard spreekt me nog steeds erg aan.
Ik zou wel even goed checken waarom hij opeens van de markt was, of was dat al duidelijk?
esje01 schreef:Zo blij met de door mij gekochte Diarado.
In de winter zadelmak gemaakt en wat gereden en eind maart de wei opgegaan.
Nu weer terug thuis.
Het was echt opstappen en wegrijden.
Fly_high schreef:Haha, ik ben juist best een aantal vervelende ervaringen opgelopen met Diarado nakomelingen en zou ze op basis daarvan niet rijdbaar durven te noemen. Maar ze kwamen ook allemaal bij dezelfde fokker vandaan en stonden op dezelfde stal gestald, dan lag het misschien meet aan de opvoeding, management etc